16•

546 75 31
                                    

"Tek başınaydı, onu haklayabilirdik!" Dedi Levi, Freddy'e bağırarak.
"Onu haklayıp, pataklayıp daha sonra da-"

"Bunu yapamazdık. Yeri ve zamanı değildi." Dedi Freddy, Levi'ın lafını keserek." Bir çeşit iletişim kurduklarını düşünüyorum. Yani muhtemelen biz hiçbir şey yapamadan bizi öldürürlerdi. Kaçmamıza izin verdiği için şanslı sayılırız."

"ŞERİF-!"

"Sinirinle hareket ediyorsun, Levi. Biraz sakinleşmelisin, Olivia için çok üzgünüm. Ancak elimizden bir şey gelmezdi, ortaya çıktığımız gibi ortadan kaldırırlardı bizi. O zaman bu kasabayı kim kurtaracaktı?"

"Bir kız daha öldü!"

"Bunu bilmediğimi mi zannediyorsun? Senelerdir bunun içindeyim! Mutlu olduğumu mu düşünüyorsun?!"

Levi, dişlerini gıcırdattı.
Daha sonra derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştı. Baş parmağı ve işaret parmağı ile alnını ovarak sakinleşirken, aldığı nefesi verdi.
"Peki sence kimi arıyor? Birini arıyor, öldürdüğü herkes gerçek kurbanı bulabilmek için."

"Bilmiyorum..." diye iç çekti Freddy." Tek bildiğim Eveleyn'i erken göndermek zorunda kalacağım." Sırtını ağaca verip gözlerini kapatmıştı.
"Bu kasaba bu gördüklerimden sonra onun için daha da tehlikeli olmaya başladı."

Levi, diliyle dudağını ıslattı.
"Evet, gönder onu. Mümkünse bir daha asla gelmesin, en azından şu göt herifleri ortadan kaldırana kadar."

*  *  *

"Gitmek mi? Daha kep bile atmadım ama!" Dedi Eveleyn, koltuktan kalkıp Freddy'nin peşinden kuyrukmuş gibi dolaşarak.
"Freddy, ben dinliyor musun sen?! Gitmek istemiyorum, şuan da değil!"

"Her şeyi ayarladım, Eve. Kalacağın yurt odanda buna dahil. Senin için oldukça güvenli bir yer olacaktır."

"Senin yanında da güvendeyim ben!"

"Bunun artık pek doğru olduğunu zannetmiyorum." Dedi Freddy, Eveleyn'in bavuluna onun kıyafetlerini hızlıca yerleştirirken.
"Hiçbir kız burada güven de değil...hiç kimse değil."

Cama inen taşla, Eveleyn küçük bir çığlık attı. Daha sonra hızlıca cama yaklaştı.
Okulunda olduğu birkaç arkadaşı, evinin aşağısında toplanmıştı ve oldukça sinirli gözüküyordu.
"EVELEYN CARTER, SEN BİR KATİLSİN!"

Eveleyn, şaşkınca arkadaşlarına baktı.
"Hey siz- siz ne demek istiyorsunuz Tanrı aşkına?!"

"OLİVİA'YI SEN ÖLDÜRDÜN!"

"Olivia...ölmüş mü?" Demişti şaşkınlık içerisinde, Eveleyn." Nasıl?! ne zaman?!"

"BİLMEMEZLİKTEN GELME, HEPİMİZ SENİN ÖLDÜRDÜĞÜNÜ BİLİYORUZ! OKULDA ONU ÖLDÜRMEK İSTEDİĞİNDEN BAHSEDİP DURUYORDUN, SONUNDA YAPTIN!"

Eveleyn, başını iki yana sallamıştı.
"Hayır...hayır, ben yapmadım hayır!"

Freddy, cama yaklaşıp kaşlarını çatarak aşağıdaki öfkeli arkadaş grubuna baktı.
"Ben sizleri içeri tıkamadan derhal buradan def olup giderseniz iyi olacak! Bu camın parasını da senden özellikle alacağım, asalak herif!"

"ŞERİF KIZINI KAYIRIYOR!"

"Kızımı kayırdığım falan yok! Eveleyn'in hiçbir şeyden haberi bile yok! Gerçek suçluyu yakalamamıza az kaldı, Eveleyn suçu kanıtlarla kesinleşene kadar masumdur!"

"O BİR KATİL!"

"Diyeceklerim bu kadar, şimdi def olun gidin yoksa her birinizin sicilini bozmak zorunda kalacağım!"

Öfkeli kalabalık istemeye istemeye dağılırken, Eveleyn oldukça şaşkın gözüküyordu.
"Ben yapmadım..." dedi, gözleri dolmuştu ve hızlıca Freddy'e baktı.
"Bana inanıyorsun, değil mi Freddy? Yemin ederim ben yapmadım, bu olanlarla hiçbir alakam yok!"

"Biliyorum, küçük bebeğim. Biliyorum. Korkma, bunu da atlatacaksın, bu davayı mutlaka çözeceğim. Ancak buradan gitmelisin, burası senin için eskisinden de kötü bir yer."

"Gitmek istemiyorum, istemiyorum!" Demişti Eveleyn, başını iki yana sallayarak." Yardım etmek istiyorum!"

"Yardım mı etmek istiyorsun? O hâlde git ve harika bir dedektif ol-"

"Hayır-"

"Eveleyn, harika bir dedektif olarak buraya geri döndüğünde bana edeceğin yardımı hayal bile edemiyorum, biricik kızım."
Kızına sarılıp başına bir öpücük kondurdu.
"Merak etme, seni korumak için her ne gerekiyorsa yapacağım. Tekrar eski mutlu hayatına geri döneceksin. Sadece biraz daha sabretmelisin. Söz mü?"

Eveleyn, isteksizce başını salladı.

"Duyamadım." Demişti Freddy, buruk bir tebessümle." O hep çok çıkan sesini neden şimdi duyamıyorum?"

"S-söz." Demişti Eveleyn, hızlıca Freddy'e sarılarak." Seni yüz üstü bırakmayacağım, söz veriyorum. Harika bir dedektif olmak için ne gerekiyorsa onu yapacağım, canımı dişime takarak çalışacağım. En iyisi ben olacağım, söz veriyorum!"

Freddy, kızının saçlarını okşamıştı.
"Bunu duymak beni rahatlattı işte. Artık gözüm kapalı bir şekilde sana güvenebilirim."

"Ama ben seni çok özleyeceğim! Waffleları özleyeceğim, ettiğimiz saçma tartışmaları bile asla unutmayacağım ki!"

"Unutman da gerekmiyor, bebeğim. Sadece okul bitene kadar...sonra seni geri alacağım. Her şey tekrar güzel olacak. Sadece sen ve ben."

"Sadece sen ve ben." Demişti Eveleyn, alnını Freddy'nin alnına dayayıp burnunu çekerek.

"Aynen öyle, seni seviyorum benim asi kızım."

"Seni seviyorum, baba."

Stay with me.||Ackerman.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin