"Hazır mısın?" Diye sordu Eveleyn, korkusunu bastırmaya çalışsa da istese de istemese de yüzüne yansıyordu.
Levi, Eveleyn'in elini tuttu.
"Bir şey olmayacak, bana güven.""Doğrusu cesaretine hayran kaldım, birazdan ölecek birine göre iddialı konuşuyorsun." Dedi doktor, ameliyathanede.
"Ölürsem sana musallat olacağım, doktor."
"Ups."
Eveleyn gülmüştü.
"Bunu yapmana gerek kalmayacak, bana geri döneceksin.""Döneceğim, mutlaka."
"Eveleyn, sen artık dışarı çık." Dedi doktor." Steril bir ortam gerekiyor, her ne kadar doktor gibi giyinsende kan görüp bayılmanı istemem. Panik yapacaksın, sonra ben panik yaptığın için panikleyecem blah blah."
"O haklı." Dedi Levi." Senden bir şey isteyeceğim."
"D-dinliyorum..." dedi Eveleyn, dolmuş gözlerini Levi'ya dikerek.
"En az benim kadar güçlü olduğunu biliyorum, ancak kendini tehlikeye atmayacağına dair bana söz vermelisin."
"Bunu ya-"
"Eğer şimdi bana söz vermezsen, ben de hayatta kalmak için savaşmayacağım."
"Sen cidden...peki, söz veriyorum."
"Bunu duymak güzel."
Eveleyn, Levi'ın elini istemeye istemeye bıraktı ve geri geri yürüdü.
"Sözünü unutma.""Sen de öyle."
Eveleyn, ameliyathaneden çıktığında doktor önce narkozu hazırladı.
"Hazır mısın Levi?""Hadi yapalım şunu."
* * *
"İşte başlıyoruz." Dedi Freddy, saatine bakıp Jean'a döndü.
"Silahta nasılsın?""Küçükken babamla ava çıkardım, iyi sayılırım."
"Harika." Diye yanıtladı Freddy." Buna ihtiyacımız olacak."
Elindeki telsizi dudaklarına götürdü.
"Merkez 1810, merkez 1810 beni duyuyor musunuz?""1810 dinlemede, tamam."
"Başlıyoruz."
Telsizi indirip, çoğalan yaratıklara ve etraftaki ölü insanların cesetlerine baktılar.
"Bundan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, Jean.""Yapalım şunu şerif."
İkiside silahlarını alarak, dürbünle tepeden hastaneyi koruyorlardı.
İlk hedefleri her zaman kafadan vurmaktı, bu şekilde öldürmek daha kolay oluyordu."Doktordan haber gelmediği sürece sakın topalı vurma!" Diye tekrar hatırlattı Freddy.
"Hayatımı seviyorum." Dedi Jean, omuz silkerek." Bunu yaparsam Eve beni öldürür."
"Kesinlikle."
* * *
Tek başına kalan Eveleyn, yanaklarını şişirip koridorda ileri geri yürüyordu.
Freddy ve Jean, yukarıdan onları korurken, Doktor ise Levi'yı kısa süreliğine hayattan koparıyordu.
Onun ise şuanlık bir görevi yoktu.Şişirdiği yanaklarını sessizce üfledi.
"Bir şeyler yapmalıyım..."
Zaten yapıyor sayılırdı, ameliyathaneyi koruyordu.Işıklar kesilip gelince, Eveleyn birden ciddileşti ve etrafı gözetledi.
Umuyordu ki hastaneye bir yerden girmemiş olurlardı.
Ancak zor bir ihtimaldi, sonuçta koskoca hastaneyi iki kişi yukarıdan koruyamazdı ve destek ekibinin ne zaman geleceği de belli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay with me.||Ackerman.
Storie breviEveleyn Carter, henüz 6 yaşında bir çocukken ailesini bir yangında kaybeder, ancak yangını çıkaran kişiler bulunamaz. Uzun bir süre geçtikten sonra kasabada tekrar cinayetler başlar.