Bab 17

259 28 15
                                    

💋

The Billionaire's Lady ー 17

" M-MASTER, this list..."

berkerut dahi jimin. Pesta apa pulak ni? Siap nak sewa Kapal Cruise. Birthday Master ke? Eh birthday dia lambat lagi. Bulan dua belas, tanggal tiga puluh. Lama lagi.

Jangan-jangan ini untuk...

Cik Senget?

" Kenapa dengan List tu? Ada apa masalah ke? Jangan banyak soal. Buat aje apa yang aku suruh. As soon as possible. "

Jimin menggaru kepala yang tak gatal. Kalau dia tanya, rasanya kena lempang tak? Ah, lupakan. Tak salah pun kalau bertanya.

" Majlis ni untuk siapa, Master? "

Mata Taehyung menajam. Ya lah kan, selama ni Jimin akan buat terus apa yang diperintahkan. Tiba-tiba pula sibuk menyoal itu ini.

Jimin bukan apa sebenarnya, tapi, dia sangat kenal Master kesayangannya itu. Walaupun duit keluarga Kim ini takkan habis sampai tujuh keturunan sekalipun but still Taehyung tak pernah belanjakan duit tu semua untuk benda yang tidak penting.

Kalau sampai keluar duit berjuta ni hanya untuk  buat majlis, mesti majlis tu penting sangat bagi dia, kan?

Tapi kalau benda ni untuk cik senget, tak tahu la apa jimin nak kata.

" Maaf, master. Saya akan laksanakannya. "

Jimin menunduk hormat sebelum beredar. Buka saja pintu ofis, dia terserempak pula dengan minah senget yang sedang dia maki di dalam hati.

" BABY GIANNTTT!!!! "

Jimin terperanjat. Taehyung yang tadinya duduk tenang sudah sudah berdiri mendadak. Muka merah-merah.

" Kau buat apa di sini, Kiddo? "

" Saya nak makan tengahari dengan awak! Ni, saya ada buatkan awak bekal! "

Seulna masuk selamba ke dalam. Tak dipeduli Jimin yang bermasam muka. Kadang, Seulna merasa yang Jimin ini sukakan Baby giant. Yalah, dia macam tak suka dengan kehadiran Seulna. Dia selalu overprotective pada Taehyung. Selalu cari salah Seulna.

Tapi Seulna tak risau. Asalkan Taehyung tak berfikir ke kiri seperti Jimin, cukup buat dirinya tenang. Dia tahu Baby giant nya itu lelaki sejati. Lelaki yang hanya pandang wanita. Lelaki yang gagah perkasa.

KYAAA!!! TETIBA TERINGAT MOMEN HOT MEREKA DI ATAS KATIL >///<

" But, you have meeting this afternoon, Master. "

Jimin yang masih belum berambus dari situ mencelah.

" Pukul berapa meeting tu? "

" Around 1 Pm, Master. "

Taehyung memandang sekilas jam tangan mahal miliknya. Kepala diangguk-anggukan.

" Masih ada masa. Call me when everything is ready. "

Taehyung mendekati Seulna. Jimin yang kurang senang itu mengangguk perlahan.

The Billionaire's Lady Where stories live. Discover now