Bab 20

305 24 4
                                    

💋

The Billionaire's Lady ー20

PRANG!!!

Pinggan mangkuk yang berada di atas meja kecil hospital itu Taehyung tepis ke tepi. Nafasnya tercungap-cungap, tajam saja matanya memandang Jimin yang tetap berdiri tegak di sebelah katilnya.

" Aku tak nak makan lah! Aku nak Wife aku! "

Taehyung membentak, tak ubah budak-budak lima tahun yang inginkan mainan.

Jimin berdehem.

" Master, just give up already. "

Walaupun takut, Jimin meluahkan juga kata-katanya yang sudah terbuku sejak kelmarin. Dia tak tahan dengan Masternya yang memberontak setiap hari.

Min Yoongi atau nama italinya- ah whatever his name is, ada datang semalam dan memberi amaran kepada Taehyung supaya tak mendekati Seulna lagi.

Masalahnya, dia bagi amaran macam tu, Seulna tahu ke? Atau sesuka hati jantung peparu dia saja? Lagipula, Taehyung dan Seulna merupakan pasangan suami isteri yang sah. I repeat, SAH. Si kucing putih melepak itu tak ada hak untuk memberi Taehyung amaran sebegitu.

" Master, you should accept the fact that we can't win. Keluarga Toneiro ni berpengaruh dan lebih kuat berbanding Keluarga Kim. Its dangerous to fight them. They are out of our level. "

" Setankan lah semua tu. Aku tak minta banyak, aku cuma nak kan isteri aku. She's mine! "

Jimin mengeluh berat. Degil betul lah. Kalau dah tak ada jodoh, buat apa nak paksa? Banyak lagilah perempuan yang lebih lawa dari cik senget tu. Berlambak aje model dan artis cantik di korea selatan ini. Tinggal tunjuk nak yang mana.

Amboi Jimin...Kalau macam tu, sila beri seribu satu sebab kenapa kau pilih si wina yang suka typo tu! (6m)

" Nak buat macam mana lagi kalau dah macam ni. Master betul-betul nak jumpa dia ke? "

" yes! "

" Then, I have plan. Tapi tak tahulah selamat ke tidak. "

Meanwhile...

" Puan muda...tolong bertenang...K-kami akan sediakan kek stroberi, ya? Janganlah marah-marah..."

Habis dapur bersepah kerana amukan Seulna yang tidak dijangka. Beberapa hari ini Seulna benar-benar mencabar abangnya.

Sejak gadis itu diberi pelajaran oleh Agust tentang tatasusila, pantang dan larangan keluarga Toneiro, makin gila dia. Lagi-lagi bila Seulna ditegaskan untuk bercerai saja dengan Taehyung.

Kerana dapat merosakkan faktor genetik Toneiro lah...apalah....

Rambu perang ni penting sangat ke, hah? Apa salahnya kalau rambut warna lain? Simbol kebanggan? Tanda kesucian? Seulna benar-benar tak faham prinsip kolot keluarganya! Peliklah bodoh! Bukankah yang penting itu adalah pertalian darah?

" E-eclair sayang...Kenapa ni? Kek habis lagi ke? Kita tempah ya? Nak perisa apa? Bonda tempahkan banyak-banyak! "

" Ibu! dah berapa kali Seulna nak ulang? Jangan panggil dengan nama pelik tu lah! Nama Seulna tu cantik apa?! Dahlah! Seulna tak ada mood! "

The Billionaire's Lady Where stories live. Discover now