𝑰𝒕𝒕 𝒆𝒔𝒆𝒅𝒆𝒛𝒆𝒌 𝒂 𝒌𝒆𝒈𝒚𝒆𝒊𝒅é𝒓𝒕 𝒅𝒆 𝒕𝒆 𝒎é𝒈 𝒓á𝒎 𝒔𝒆𝒎 𝒏é𝒛𝒆𝒍
"𝑨 𝒔𝒛𝒂𝒖𝒏𝒂 𝒏𝒆𝒎 𝒉𝒐𝒛𝒛𝒂 𝒓𝒆𝒏𝒅𝒃𝒆 𝒂𝒎𝒊𝒕 𝒇𝒆𝒍𝒔𝒛í𝒗𝒕𝒖𝒏𝒌 𝒕𝒆𝒈𝒏𝒂𝒑"
𝑮𝒍𝒐𝒓𝒊𝒂 𝑹𝒂𝒚𝒏𝒐𝒍𝒅𝒔
2027.06.14.
– Lányok, csináltunk közös tetkót, mozogtunk, főztünk, buliztunk mit szólnátok most egy kis bevásárláshoz? - teszem fel a költői kérdést, nem mindenki közüllünk plázás, de Monacóban ki ne nézne szét?!
– Gyerünk lányok költsük el apuci és anyuci pénzét, mert mi még semmit sem tettünk le az asztalra! - jelentem ki minél polgárpukassztóbban. Hol van már a várva várt valóságshowm?!
A reggeli további része pletykálkodással telt, kivel mi történt illetve a világ nagy problémáit beszéltük ki. Sokunknak eltérő véleménye volt mások pedig nem adtak a másik véleményére ezért kisebb civakodások alakultak ki.
Mindannyian összerezzentünk mikor meghallottuk a csengő jellegzetes hangját, főleg én. Istenem add, hogy ne Leclerc legyen csak Leclercet ne, lehet bárki az még akár maga az ördög is csak ne ő!
– Nem akarja esetleg valaki kinyitni helyettem? - kérdezem félve
– Nem. - hangzik az egyhangú válasz, de szeretem őket, rájuk mindig lehet számítani, ha valakik akkor ők sosem hagynak cserben, hiszem én ezt minden reggel mikor felelek aztán pofára esek.
Veszem a bátorságot és felállok, még mindig a tegnapi ruhámban vagyok amelyben az eset történt vagyis nem történt mivel meztelenek voltunk. Basszus mit szól, hogy még átöltözni sem volt időm? Mondjuk ne tegyek úgy mintha ez lenne jelenleg a legnagyobb bajom mivel nem az, ennél sokkal, de sokkal nagyobb szarban vagyok és őszintén meg is érdemlem.
Elvágtatok az ajtóig és áldom azt a személyt aki feltalálta a kukucskálót hiszen mit kezdenék nélküle?! Kinyitnák az ajtót fűnek fának, Jehova tanúinak. Ami nyilván nem esne kedvünkre, így viszont tisztában vagyunk azzal ki áll az ajtó túloldalán. Nagyon meglepödők mikor senkit sem látok a kukucskálón át, pedig le is nézek fel is nézek.
Kinyitom az ajtót, ott van egy kis csomag a lábtörlőn. Felemelem és megrázom, nem olyan nehéz, de nem is pehely könnyű, bizonnyal van benne valami. Miután meggyöződöm arról, hogy nem bomba beviszem a házba.
Van rajta egy jegyzet, nem is jegyzet, ez egy levél. Egy istenverte levél, 2027 van, ír manapság bárki levelet? Dehogy is, kit akarunk áltatni, mára teljesen kiment a divatból. Maximum az udvarlók így tudatják a kiszemeltjükkel az érzéseiket.
Az udvarlók a kiszemeltjeikkel, de hiszen ez egy szerelmes levél. Egy ember van aki jelenleg levelet írhat nekem, pláne, hogy franciául van, Leclerc hagyta itt nekem.
𝐌𝐨𝐧 𝐂𝐡𝐞𝐫𝐢
Ú𝐠𝐲 𝐬𝐚𝐣𝐧á𝐥𝐨𝐦, 𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐫𝐞𝐠𝐠𝐞𝐥 í𝐠𝐲 𝐞𝐥𝐫𝐨𝐡𝐚𝐧𝐭á𝐥 𝐭ő𝐥𝐞𝐦, 𝐬𝐳í𝐯𝐞𝐬𝐞𝐧 𝐜𝐬𝐨𝐝á𝐥𝐭𝐚𝐥𝐚𝐤 𝐯𝐨𝐥𝐧𝐚 𝐦é𝐠 𝐭é𝐠𝐞𝐝. 𝐀𝐧𝐧𝐲𝐢𝐫𝐚 𝐬𝐢𝐞𝐭ő𝐬𝐫𝐞 𝐯𝐞𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐚 𝐝𝐨𝐥𝐠𝐨𝐭, 𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐚 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧𝐨𝐝𝐚𝐭 𝐧á𝐥𝐚𝐦 𝐡𝐚𝐠𝐲𝐭𝐚𝐝, 𝐚 𝐧𝐚𝐩𝐩𝐚𝐥𝐢𝐛𝐚𝐧 𝐚 𝐤𝐚𝐧𝐚𝐩é 𝐚𝐥á 𝐜𝐬ú𝐬𝐳𝐯𝐚 𝐭𝐚𝐥á𝐥𝐭𝐚𝐦 𝐦𝐞𝐠, 𝐞𝐳é𝐫𝐭 𝐬𝐳ü𝐥𝐞𝐭𝐞𝐭𝐭 𝐞𝐳 𝐚 𝐥𝐞𝐯é𝐥, 𝐦𝐞𝐫𝐭 𝐧𝐞𝐦 𝐚𝐤𝐚𝐫𝐭𝐚𝐦 𝐜𝐬𝐚𝐤 í𝐠𝐲 𝐢𝐭𝐭 𝐡𝐚𝐠𝐲𝐧𝐢 𝐧𝐞𝐤𝐞𝐝 𝐚 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧𝐭. 𝐓𝐮𝐝𝐨𝐦, 𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐞𝐧𝐠𝐞𝐦 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐧𝐞𝐦 𝐚𝐤𝐚𝐫𝐭á𝐥 𝐥á𝐭𝐧𝐢. 𝐒𝐚𝐣𝐧á𝐥𝐨𝐦, 𝐡𝐚 𝐞𝐥𝐢𝐣𝐞𝐬𝐳𝐭𝐞𝐭𝐭𝐞𝐥𝐞𝐤 𝐚 𝐬𝐳𝐚𝐯𝐚𝐢𝐦𝐦𝐚𝐥 é𝐬 𝐚 𝐠𝐲𝐨𝐫𝐬 𝐭𝐞𝐦𝐩ó𝐦𝐦𝐚𝐥, 𝐡𝐚 𝐢𝐝ő 𝐤𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞𝐠𝐚𝐝𝐨𝐦 𝐧𝐞𝐤𝐞𝐝, 𝐦𝐚𝐣𝐝, 𝐡𝐚 ú𝐠𝐲 é𝐫𝐳𝐞𝐝 𝐣𝐞𝐥𝐞𝐧𝐭𝐤𝐞𝐳𝐳.
YOU ARE READING
Vágyaim utánad (Charles Leclerc) Befejezett
FanfictionÚjraírt részek minden pénteken 15:00-kor "É𝒏 𝒐𝒕𝒕 𝒍𝒆𝒔𝒛𝒆𝒌, 𝒎𝒊𝒌𝒐𝒓 𝒇𝒆𝒍𝒂𝒅𝒏á𝒅 𝑨𝒎𝒊𝒌𝒐𝒓 𝒂 𝒇𝒆𝒋𝒆𝒅𝒆𝒕 𝒍𝒆𝒉𝒂𝒋𝒕𝒂𝒏á𝒅 É𝒏 𝒎á𝒓 𝒏𝒆𝒎 𝒉𝒂𝒈𝒚𝒍𝒂𝒌 𝒆𝒍, 𝒎𝒆𝒓𝒕 𝑨𝒛 é𝒍𝒆𝒕𝒆𝒎 ö𝒔𝒔𝒛𝒆𝒏ő𝒕𝒕 𝒗𝒆𝒍𝒆𝒅 𝒕𝒆𝒋𝒆𝒔�...