11.

256 35 12
                                    

𝑲ü𝒛𝒅𝒆𝒍𝒎𝒆𝒌 á𝒓á𝒏 𝒃á𝒓𝒎𝒊𝒕 𝒆𝒍é𝒓ü𝒏𝒌

"𝑱ó𝒍 𝒗𝒂𝒏 𝒏𝒆𝒎 𝒌𝒆𝒍𝒍 𝒇é𝒍𝒏𝒊, 𝒑𝒓ó𝒃á𝒍𝒋𝒖𝒏𝒌 𝒎𝒆𝒈 é𝒍𝒏𝒊 𝒉𝒊𝒔𝒛 𝒎𝒊𝒏𝒅𝒆𝒛 𝒄𝒔𝒖𝒑á𝒏 𝒂𝒑𝒓ó𝒔á𝒈 𝒂 𝒏𝒂𝒈𝒚𝒗𝒊𝒍á𝒈𝒃𝒂𝒏"

𝑮𝒍𝒐𝒓𝒊𝒂 𝑹𝒂𝒚𝒏𝒐𝒍𝒅𝒔
2027.09.08.

Boldogok voltunk a futam után hogy még esélyben vagyunk a címre, de ez nem biztosíték.
Egy percre sem állunk meg pihenni, a közös jövőnket tervezzük. Már kezd kicsit sok lenni ez a Charlotte dolog, nehezemre esik a barátom feleségével élni. Elég kellemetlen szituációkat képes szülni ez a helyzet. Nem nagyon bírunk így élni tovább, ezért belevágtunk az álomház projektünkbe! Belekezdtünk egy építkezésbe, vettünk egy üres telket ahova majd felépítjük az álmaink házát. A terveket már elkezdtünk elkészíteni. Az építkezésbe a tervek elfogadása után rögtön bele kezdenek. Nagy vállalkozás egy építkezés, pláne, ha még a kapcsolatotok elején jártok. Őszintén nem tudom hova rohanunk ennyire és azt sem tudom mit szán nekünk a sors, de kíváncsian várom hol kötünk ki.

A barátnőimmel továbbra is tartom a kapcsolatom. Kicsit neheztelnek rám, mert velük nem tudattam hamarabb, hogy járunk Charlessal. Igazából a családomnak sem mondtam el, nem tudtam, hogyan közölhetném velük ezért úgy döntöttem inkább sehogy. Öcsém hetente meccsezik, milliókat keres a kézilabda bajnokok ligájában, az egyik legjobb csapatban. Fájdalmas, hogy így szétszakadt a család, de ez a természetes. Sajnos ez van, ha kirepülnek a gyerekek, anyuék még dolgoznak az legalább még meg van nekik. Szerintem unokára sem kell olyan sokat várniuk, de jelenleg nagyon messze laknak tőlünk. Lehet nekik is érdemes lenne ide költözni, de lehet csak nyugdíj után.

Axellel egyre több időt töltöttünk. Charlotte meg egyre többet járt el esténként. Szerintem kapóra jött neki ez a helyzet, ha Charles is elkezd új társat keresni akkor természetesen ő is belekezd. Ő sem akar sokáig egymaga maradni. Találjon is magának valakit hátha hamarabb kiköltözik. A lakást a házunk elkészültével eladjuk és felezik, az érte kapott pénzt.

Mostanában fáradt vagyok és nincs elég erő a lábaimban sőt feldagad, de biztos megint csak vérszegény vagyok meg hiányom van pár vitaminból. Eddig is így éltem viszont van némi változás az eddigi tünetekhez képest,  nem is értem ez minek köszönhető. Sőt néha, néha még be is görcsöl a lábam ami tökéletesen betudható a magnézium hiányomnak, de basszus, miért lenne bármiben hiányom? Itt vagyok Monacóban azokkal akiket szeretek. Ilyenkor elvileg jobbnak kéne lennie az állapotomnak. Az igaz, hogy pont az intenzív életstílus és a folyamatos programok miatt nem mindig jut eszembe bevenni a gyógyszereimet.

Pont emiatt a sok hülyeség miatt nincs kedvem Zanvoortba menni, szeretném, hogy tisztázódjanak körülöttem a dolgok és kevesebb legyen az impulzus. Egyszerűen annyi hatás ér, fel sem tudom dolgozni. Az agyam nem képes ennyi minden befogadására. Csak így vagyok és történnek a dolgok körülöttem amiket fel sem fogok, elveszett léleknek érzem magam. Nem úgy néz ki, hogy mostanában lesz időm fellélegezni.

A riválisod országában, versenyezni, elindulni pokolian nehéz. Pláne jól teljesíteni. Az emberek 90%-a ellenünk szurkol. Jó nem ellenünk hanem nem mellettünk, de mindenki tudja, hogy aki nincs velünk az ellenünk van. A riválisod szurkolói, jelen esetben több tíz ezer ember a sikertelenségedet a károdat kívánja. Mennyire nehéz lehet így jól szerepelni, egyáltalán lehetséges?! Hiszen mindenki tudja a teher alatt nő a pálma.
Ez olyan, mint mikor egy foci csapatban játszol és idegenben kell játszanod egy sokkal nagyobb, híresebb csapat ellen. Az emberek nyolcanöt százaléka ellened szurkol. Minden narancssárgában fog úszni és Charles valószínűleg ki lesz fújjogva. Szerintem ez egy lelki terror lesz mindkettőnk számára. Emiatt parázok is rendesen. Nem akarom, hogy bántsák, hiszen mit tesz, jobb, mint az ellenfele?! Bűn jól teljesíteni a riválisnál. Tudom, hogy valószínűleg meg sem kottyan neki hiszen már sok ilyet élt meg. Nem szerethet mindenki bármennyire is érdemes vagy rá. Utálkozók mindig voltak, vannak és lesznek, sokszor önakaratunkon kívül, megszólalásunkon, cselekedeteinken kívül. Vannak akik csak kinézetre elítélnek és ezért van ez a világ pusztulásra ítélve, de valljuk be megérdemeljük. Isten nem ilyennek teremtett minket, akkor hát jogában áll eltűntetni minket innen.
Engem nagyon rosszul érint, ha egy szeretemet bántják, talán jobban mintha engem bántanának. Olyan is mintha engem bántanának, mert az életük szerves része vagyok. Aki őket bántja az engem bánt. Napok óta a hányinger kerülget, ha bele gondolok mi történhet itt velünk.

Vágyaim utánad (Charles Leclerc) BefejezettWhere stories live. Discover now