Á𝒍𝒐𝒎𝒃ó𝒍 𝒓é𝒎á𝒍𝒐𝒎
"É𝒏 𝒐𝒕𝒕 𝒍𝒆𝒔𝒛𝒆𝒌 𝒎𝒆𝒍𝒍𝒆𝒕𝒕𝒆𝒅 𝒂𝒌á𝒓𝒉𝒐𝒗𝒂 𝒎é𝒔𝒛, 𝒎𝒆𝒓𝒕 𝒂𝒎𝒆𝒅𝒅𝒊𝒈 𝒍á𝒕𝒍𝒂𝒌 𝒆𝒈𝒚 𝒏𝒂𝒑 𝒆𝒛𝒆𝒓 é𝒗"
𝑮𝒍𝒐𝒓𝒊𝒂 𝑹𝒂𝒚𝒏𝒐𝒍𝒅𝒔
2027.08.24.– Kész vagyok! - jelentettem Charlesnak
– Na ne Gloria nem hozhatsz ennyi cuccot! - mondta szörnyülködve a fejét fogva miközben a bőröndömet pásztázta a szemével.
– Na de miért nem? Valakinek jól is kell kinéznie. - nyavajogtam
– Nincs rá szükséged, állandóan a pályán leszünk. Egy napra elég egy ruha és nem értem miért raktál ennyi estéjit. Nem szépségversenyre megyünk. - mondta mire morcosan néztem rá. Nem tehetek róla, hogy akkora bőröndöket gyártanak amibe semmi sem fér fele.
– Pakolj újra és ezúttal csak a fontos holmikat hozd magaddal. - mondta
– Jó, igen is főnőkúr! - mondtam
Félóra után miután végre majdnem mindent kivettem a bőröndömből, elindultam lefelé a kijárathoz. Charles már lent várt rám.
– Végre itt vagy Ria! - mondta felcsillant szemmel ahogy meglátott - Még Arthurhoz és bekell ugrani hogy felszedjük őt és a menedzserét, Lorenzot a bátyámat. - mondta
– Mivel megyünk? Nem hiszem, hogy a Ferrari megfelelő lenne ennyi személy és holmi elhelyezésére.
– Van másik autóm is. Nem messze van egy mélygarázs, ott van. Abba majd beférünk. - közölte. Nem hiszem el, hogy olyan naiv vagyok, hogy elhittem, hogy csak egy kocsija van.
Elmentünk a kocsihoz. Beszálltunk és mentünk pár métert és már ott is voltunk Arthur házánál. A ház előtt már ott állt Arthur a barátnőjével, Carlaval és a bátyjával, Lorenzoval.
Ekkor rájöttem hogy eljött az idő hogy bemutatkozzak nekik. Picit ideges lettem, most találkozok velük személyesen először.
Kiszálltam a kocsiból és megmondom az őszintét egy ilyen kocsiból kurva nehéz kikecmeregni.Charlessal elindultunk a kocsija felé, de előtte még végig néztük ahogy Arthur és Carla megölelik egymást és elbúcsúznak. Integettem a lánynak mivel nem voltunk beszélő közelségben egymáshoz, ő is visszaintett, aranyosnak tűnik.
– Most a reptérhez megyünk ahol a magán repülőnk van. Ott rajtunk kívül felszálnak még a fizió trénereink. A médiások meg az ilyenek. Szóval tele lesz a gép. - közölte Charles mi szokott ilyenkor történni
VOUS LISEZ
Vágyaim utánad (Charles Leclerc) Befejezett
FanfictionÚjraírt részek minden pénteken 15:00-kor "É𝒏 𝒐𝒕𝒕 𝒍𝒆𝒔𝒛𝒆𝒌, 𝒎𝒊𝒌𝒐𝒓 𝒇𝒆𝒍𝒂𝒅𝒏á𝒅 𝑨𝒎𝒊𝒌𝒐𝒓 𝒂 𝒇𝒆𝒋𝒆𝒅𝒆𝒕 𝒍𝒆𝒉𝒂𝒋𝒕𝒂𝒏á𝒅 É𝒏 𝒎á𝒓 𝒏𝒆𝒎 𝒉𝒂𝒈𝒚𝒍𝒂𝒌 𝒆𝒍, 𝒎𝒆𝒓𝒕 𝑨𝒛 é𝒍𝒆𝒕𝒆𝒎 ö𝒔𝒔𝒛𝒆𝒏ő𝒕𝒕 𝒗𝒆𝒍𝒆𝒅 𝒕𝒆𝒋𝒆𝒔�...