4.

411 38 32
                                    

𝑨 𝒉𝒂𝒋ó𝒔 𝒓𝒂𝒏𝒅𝒆𝒗ú

"𝑺𝒛é𝒑 𝒗á𝒍𝒍, 𝒄𝒔𝒊𝒏𝒐𝒔 𝒍á𝒃, 𝒄𝒔𝒖𝒑𝒂𝒔𝒛 𝒎𝒆𝒍𝒍, 𝒃𝒓𝒐𝒏𝒛𝒐𝒔 𝒃ő𝒓 é𝒔 𝒛ö𝒍𝒅 𝒔𝒛𝒆𝒎𝒆𝒌"

𝑪𝒉𝒂𝒓𝒍𝒆𝒔 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄

2027.06.27.

Egy nővel fekszem egy ágyban aki nem a feleségem. Egy olyan lány van most mellettem akit alig pár napja ismerek. Magam sem tudom mit művelek, de megnyugtat a közelsége és a tény, hogy tudok valakivel beszélni a problémáimról. Már hosszú percek óta figyelem ahogy alszik és ahogy a mellkasa le föl mozog miközben lélegez. Olyan nyugodt most minden olyan tökéletes egész addig míg nem kattan a zár és sétál be az ajtón egy hátközépig érő, hullámos vörös fürtű lány akit már ismerek. Elég viharvertnek és fáradtnak tűnt. Gloria a hangokra fel ébredt és felült az ágyon.

– Az én ágyrészemen fekszel! - szólal meg elég idegesen

– Hidd el míg nem voltál itt mindenhogy feküdtem ezen az ágyon.
Aki jogosan felháborodhat az én vagyok! Két hete nem értelek el van fogalmad arról, hogy mennyire aggódtam érted? - mondta Gloria elég idegesen, szegény csak most kelt.

– Hagy meséljem el mi történt! Egész végig cigiztünk, füveztünk találkoztam az összes barátjával, a legjobb barátja konkrétan elkezdett taperolni egy másik meg megfogta a seggemet, szarrá ittuk magunkat, piát loptunk az étteremből ahol dolgozik, ez a hülye beállt viccből katonának, illegális bulikon vettünk részt, majdnem elkaptak a zsaruk, a köcsög anyja nem engedett vele egy ágyba aludni és egy pótágyon aludtam amire az öcse rá ült a szaros ülepével, le akartak szúrni és az illegális buliban pár beállt ember elhajította a telefonomat a bokorba és nem lett meg hiába kerestük. Az anyja manipulálja Gabrielt és rávette szakítson velem. Majd a banya kirakott a házukból lerakott a reptér túloldalán és futnom kellett, hogy elérjem a gépet. Ja és valószínűleg terhes vagyok. - önti rám egyben azt a csomó élményt amiben részt vett

– Azta! - pislogok intenzíven - Ez nem semmi. Egy kérdésem volna. Ha nem is aludtatok hogyan lehetsz terhes? Egyszerűen nem értem!

– Szántó földeken egy sátron, mert nem tudtuk összerakni, de ott meg elkezdtek munkagéppel dolgozni ezért el kellett futnunk.

– Hogy lehettek ilyen felelőtlenek? Bajotok eshetett volna, lecsukhattak volna titeket. Tudom, hogy fiatalság bolondság, de ez azért nagyon durva. Óvatosabban kéne cselekednek és nem ekkora kanállal habzsolni az életet.

– Nekem ne mond meg mit tegyek! Te aki nem mer csinálni semmit és naphosszat otthon ül. Egyszer rúgtál ki a hámból itt az első bulinkban azon kívül egy alamuszi nyuszi vagy aki fél mindentől is ami létezik ezen a földön. Ne engem hibáztass azért, mert beszari vagy. Olyanokban hiszel, hogy majd Charles megdug téged. Hogy lehetsz ilyen naiv?! - üvölti le Gloria fejét ekkora azt érzem muszáj beavatkoznom. Látszik Kristinen, hogy bőven meg van viselve szóval nem róhatjuk meg emiatt. A kezemet Gloria dereka köré fonom. Kristin a szájához kap.

– Ki a fasz van az ágyunkban? - kérdezi üvöltve mire nem felel egyből - Ki ez a férfia melletted Gloria?

– Meglehet, hogy ez az illető a pont most említett Charles Leclerc. - mondja igen gyanúsan kuncogva mire én belőlem is kitör a nevetés. Ez nem is lehetne jobb belépő számomra ezért felülök, mire Kristin arcára kiül a teljes meglepettség.

– Ó, hogy basszátok meg! Eszem megáll. Valaki csípjen meg biztosan csak álmodom. - mondja miközben a kezébe temeti az arcát amitől a mondandója a vége fele már kevésbé hallatszódik

Vágyaim utánad (Charles Leclerc) BefejezettWhere stories live. Discover now