𝑨𝒎𝒊𝒏𝒆𝒌 𝒃𝒆 𝒌𝒆𝒍𝒍 𝒂𝒛 𝒃𝒆 𝒊𝒔 𝒇𝒐𝒈 𝒕𝒆𝒍𝒋𝒆𝒔ü𝒍𝒏𝒊
"𝑯𝒂 𝒍á𝒕𝒍𝒂𝒌, 𝒇é𝒍𝒆𝒌, 𝒉𝒐𝒈𝒚 𝒎𝒆𝒈𝒌í𝒗á𝒏𝒍𝒂𝒌. 𝑴𝒆𝒓𝒕 𝒓𝒂𝒃𝒋𝒂 𝒍𝒆𝒕𝒕𝒆𝒎 𝒆𝒈𝒚 ő𝒓ü𝒍𝒕 𝒗á𝒈𝒚𝒏𝒂𝒌. 𝑪𝒔𝒂𝒌 𝒓𝒂𝒋𝒕𝒂𝒅 𝒎ú𝒍𝒊𝒌, 𝒍𝒆𝒔𝒛-𝒆 ú𝒋𝒂𝒃𝒃 𝒇𝒐𝒍𝒚𝒕𝒂𝒕á𝒔."
𝑮𝒍𝒐𝒓𝒊𝒂 𝑹𝒂𝒚𝒏𝒐𝒍𝒅𝒔2027.06.15
Innentől ráérzek az ízére, nem szeretem, ha irányítanak pláne, ha férfiról van szó. Hölgyeim sose ismétlem sose hagyjátok, hogy egy férfi irányítson titeket, az a férfi aki nem hagy kiteljesedni és hagyni, hogy azt csináld ami akarsz az nem szeret igazán, csak egy tárgy vagy neki akit irányíthatsz akár csak egy távirányító. Persze Charles nem ilyen, de ezt többet nem fogom hagyni. Átveszem az uralmat a meccsen ami részben függ a motivációmtól részben a golyók szerencsés elhelyezkedésétől. Charles teljesen meghökken talán kicsit fel is húzom.
Átsétálunk a bárhoz mivel ő vezet nem ihatott, de engem meghívott egy körre, természetesen a kedvencem mellett döntöttem a gin tonic mellett, ő az egyetlen dolog az életemben ami még sosem hagyott cserben.
– Nálad vagy nálam? - kérdezi Istenem, de lerúgnám erről a székről.– Charles! - Én ma márcsak aludni akarok.
– Te ünneprontó.
– Sajnálom, nem szólhat minden a szexről.
– Nem is kell. - forgatja meg a szemeit - Átjöhetsz csak aludni.
– Nem lehet, haza kell mennem Kristinhez, ha én nem lennék vele valószínűleg már rég felvágta volna az ereit. - mentegetőzöm
– Mindig csak Kristinnel jössz!
– Hát most mit csináljak? Ő nálam az első számú. Bizony Charles te csak második lehetsz.
– Hogyan tudnám eltüntetni az utunkból?
– Nem tudom. Talán békítsd ki a faszijával? De ez csak egy tipp.
– Még jó, hogy szerelem doktornak hívnak. - mondja csücsörítve, vicces egy olyan embertől akivel lelkisegélyen találkoztam, mert válni akar a feleségétől, de lehet más kapcsolatokhoz jobban ért, mint a sajátjához – Mesélj! - szólít fel
– Volt egy barátja Gabriel aki magyar származású viszont kiskora óta Belgiumban él a családjával. Ők ketten imádják egymást viszont Gabriel anyja ki nem állja Kristin és szépen elintézte, hogy szétjöjjenek, de hát ez nonszensz hiszen Gabriel idén tölti a huszonkettőt semmi beleszólása nem lehetne az anyjának a dolgaiba.
– Azt mondtad Belgium?
– Igen miért?
– Ott lesz a következő futam. Melyik város?
– Halle, Brüsszelhez elég közel van.
– Akkor gyertek velem a következő hétvégén! - jelenti ki
– Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne.
– Velem jöttök és kész. Sőt most már a családomat is meg kéne látogatnod. Tűkön ülnek, hogy találkozzanak veled.
– Miért egyáltalán tudják ki vagyok?
– Hát persze, hogy ne tudnának arról az emberről aki manapság boldoggá tesz? - mondja és a szám elé kapom a kezemet, tényleg ennyire fontos volnék neki, hogy ennyire képben van ezzel a családja. Az ésszerű az lenne, ha azt mondanám ez túl gyors, de basszus hallgatnom kell Kristinre, nem halaszthatom el életem lehetőségét. Hagynom kell, hogy a szívem irányítson!
YOU ARE READING
Vágyaim utánad (Charles Leclerc) Befejezett
FanfictionÚjraírt részek minden pénteken 15:00-kor "É𝒏 𝒐𝒕𝒕 𝒍𝒆𝒔𝒛𝒆𝒌, 𝒎𝒊𝒌𝒐𝒓 𝒇𝒆𝒍𝒂𝒅𝒏á𝒅 𝑨𝒎𝒊𝒌𝒐𝒓 𝒂 𝒇𝒆𝒋𝒆𝒅𝒆𝒕 𝒍𝒆𝒉𝒂𝒋𝒕𝒂𝒏á𝒅 É𝒏 𝒎á𝒓 𝒏𝒆𝒎 𝒉𝒂𝒈𝒚𝒍𝒂𝒌 𝒆𝒍, 𝒎𝒆𝒓𝒕 𝑨𝒛 é𝒍𝒆𝒕𝒆𝒎 ö𝒔𝒔𝒛𝒆𝒏ő𝒕𝒕 𝒗𝒆𝒍𝒆𝒅 𝒕𝒆𝒋𝒆𝒔�...