10.

285 38 20
                                    

𝑯𝒂𝒛𝒂𝒊 𝒑á𝒍𝒚𝒂 𝒆𝒈𝒚𝒆𝒏𝒍ő 𝒃𝒊𝒛𝒐𝒏𝒚í𝒕á𝒔𝒊 𝒗á𝒈𝒚

"𝑮𝒚𝒆𝒓𝒆 é𝒓𝒆𝒛𝒅 𝒂𝒛𝒕 𝒂𝒎𝒊𝒕 é𝒓𝒛𝒆𝒌 𝒗𝒆𝒍𝒆𝒅 𝒆𝒈𝒚𝒔𝒛𝒆𝒓ű𝒏𝒆𝒌 𝒕ű𝒏𝒊𝒌 𝒎𝒊𝒏𝒅𝒆𝒏"

𝑪𝒉𝒂𝒓𝒍𝒆𝒔 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄
2027.09.30.
Spa és Monza között két hét szünet van, ezért elég idő állt rendelkezésünkre Gloriával, hogy még jobban összemelegedjünk, magasabb szintekre emeljük a kapcsolatunkat. A szünetben szét sem lehetett választani minket, együtt edzettünk, vásároltunk, kimentünk a hajónkkal a tengerre megtanítottam szaltózni, búvárkodtunk élveztük az együtt töltött minőségi időt.

Hamarosan elérkezik Axel ötödik szülinapja. Nagyon várom már a kicsi fiam születésnapját bár félő, hogy az anyja nem nagyon fogja megengedni, hogy a közlébe menjek. Remélem legalább ilyen különleges alkalomkor kivételt tesz. Anyu kijelentette hogy idén nála tartjuk a bulit majd főznek egy jó nagy ebédet Lorenzo feleségével Linettel. Gloria jelezte, hogy ő szívesen felel a dekorációért, elmondása szerint nagyon ért hozzá, efelől kétségem sincs. A mai nap megejtjük neki az ajándékvásárlást, kértem tőle egy kívánság listát lehet nem veszek neki meg mindent, de megpróbálok a lehető legjobban a kedvében járni. Családos embernek tartom magam, szeretem a családomat mindkettőt vagy hármat vagy akár mind a négyet. Charlottét is tisztelem azok után is hogy miket tett, nem tudom meggyűlölni mert egyszer szerettem, nagyon szerettem nem hiába van egy fiúnk ezért az érzéseim már örökre megmaradnak felé. Egy közös gyerek örökre összeköti az embereket.

𝑮𝒍𝒐𝒓𝒊𝒂 𝑹𝒂𝒚𝒏𝒐𝒍𝒅𝒔

A két futamközti szünetben szinte mindig Charlessal voltam össze voltunk nőve. Egyik nap elmentem Liamékhez, meg kell vallani nagyon szép lakása van bár eltudom képzelni Hannah mennyit gürizik azért hogy ilyen rend legyen. Liam elég rumlis egyedül szinte életképtelen lenne.
A képeket a szabadban lett volna a legideálisabb elkészíteni, de nem kockáztathattuk a hír kiszivárgását. Emiatt a lakásban fotóztunk ahol fel kellett állítanunk egy kis stúdiót. Kiöltöztek a fotózás alkalmából, Liam szürke blézernadrágban volt és fehér ingben. Hannah egy fehér egyberuhát vett fel, amiben már látszott a pocakja. Beálltak az imént berendezett díszletbe, kezükbe adtam a pici sisakot és lőttem pár képet. Nem kellett nekik mondani, hogy álljanak nagyon profik voltak. Utána nagyon kedvesek voltak velem, sokat beszélgettünk, amit nagyon élveztem. Nagyon jóban lettem velük és a többiekkel is. Olyan hálás vagyok mintha megtaláltam volna a családomat amit mindig is kerestem.

Hamarosan itt van a kis Axel szülinapja! Szeretnénk a közös családi ebéd után elvinni valahová

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hamarosan itt van a kis Axel szülinapja! Szeretnénk a közös családi ebéd után elvinni valahová. Őszintén még nem nagyon tudtam megcsodálni meg megállapítani, hogy kire hasonlít jobban, mert Charlotte elrejti elölem a gyereket még jobban, mint Charles elől. Eddig csak a kis barna hajacskáját láttam mikor egyszer jöttem le az emeletről ő meg éppen az étkező asztalnál színezőzött és zenét hallgatott. Hihetetlen, hogy egy lakásban lakunk és nem is láthattam. Tudom, hogy Charlottenak is nehéz ez a helyzet és nekem is. Nem akarok Axel anyja lenni vagy elvenni a helyét csak azért, mert az apjával járok. Nem tervezek második anya lenni számára, tiszteletben tartom. Agyaltam egy kicsit és arra jutottam hogy mi lenne, ha pont véletlenül épp a fia szülinapján hívnák el egy csajos wellnessre a barátnői. Nagyon jól tudok színészkedni sőt ez nem is fogalom erre a hatalmas tálentumomra, nem is értem miért nem színésznek mentem. Nincs szerep amit ne tudnék eljátszani. Megnéztem Charlotte egyik képét a barátnőivel amin meg voltak jelölve egyikre rányomtam és ráírtam.
Valami olyasmit hogy: Szius! Charlotte munkatársa vagyok és szegényke nagyon fáradnak tűnik, pihenésre van szüksége, de gyorsan. A hétvégén nem ér rá. Szóval most kell menni mert különben teljesen leépül. Puszika<3

Vágyaim utánad (Charles Leclerc) BefejezettWhere stories live. Discover now