5.

345 31 21
                                    

𝑨 𝒄𝒔𝒂𝒋𝒐𝒌𝒌𝒂𝒍

"𝑲𝒆𝒛𝒅𝒋𝒆𝒕𝒆𝒌 𝒆𝒍 é𝒍𝒏𝒊, 𝒉𝒐𝒈𝒚
𝒍𝒆𝒈𝒚𝒆𝒏 𝒎𝒊𝒕 𝒎𝒆𝒔é𝒍𝒏𝒊"

𝑮𝒍𝒐𝒓𝒊𝒂 𝑹𝒂𝒚𝒏𝒐𝒍𝒅𝒔

2027. 06. 13.

Úgy éreztem, hogy ennyi dráma után muszáj újra találkoznom a barátnőimmel és beszámolnom nekik mindenről ami velem történt. Nyilvánvalóan nekik is lesz sok mesélni valójuk. Most egy kicsit elengedtem magamban a Charles dolgot, csak két napja volt a hajós randink, de azért vártam volna, hogy vakkancson valamit, nem is magáról hanem a fiáról vagy valamit.
A lányokat meghívtuk a házunkba, de, hogy mégis hogyan szállásoljuk el őket hát arról gőzöm sincs. Egy kivételével Magyarországról jönnek kivéve az egyiküket. Kristinnel a reptéren várjuk majd őket és két csoportban hazafuvarozzuk őket. Leghamarabb Juliette Maldonado érkezik, Amerikából. Juliette modellként tevékenykedik én beszéltem rá, hogy megérné elkezdenie. Elutazott Amerikába egy program keretein belül. Valami top modell műsorban vesz részt amiben a nyeremény az, hogy egy évig a híres Gilbert Richard lesz a fotósa. Gilbert a fotózás Schumachere.

Julie Amerikában született New York mellett, apukája mexikói, anyukája magyar. Ő kora reggel érkezik meg, pontosan nyolckor. Kristint úgy kellett kirángatnom az ágyból. A reptéren vettünk kávét magunknak és a vendégünknek, valószínűleg eléggé rászorul ő is. Megy a hasam a kávétól, de most nagyon rászorulok és hiszek a Jóistenben, hogy nem fosom magam össze a nyamvadt reptér közepén.

A járata késett a számára vett kávénk kihűlt, de végre valahára megérkezett. Sikítva rohantuk le. Nagyon büszkék vagyunk rá a műsor már a vége felé jár és ő még mindig versenyben van. Megkapta a kávéját és beültünk egy kajáldába a reptéren. A műsorról hivatalosan nem beszélhetne, de velünk mégis kivételt tett, mert tudja az érdekében nem kotyogunk ki semmit. Azt mondta, hogy már most Gilbert fotózza őket és nagyon zavarba van tőle, szerintem bejön neki. Mutatott pár képet amin a forgatás látható, egy luxus villában vannak elszállásolva és még egy csomó képe volt a többi lányról is, nagyon jóba lettek. A beszélgetés után hazamentünk. Juliette hozott amerikai nasikat, hogy majd megkóstoljuk őket közösen, természetesen az éhenkórász Kristin rávetette magát a kajára miközben próbáltam elvenni tőle megharapta a kezemet, végül Juliette lefogta én meg eldugtam a kaját, de még sokáig haragudott ránk. Barátnőnk nagyon figyelmes ezért hozott magának felfújható matracot bár szólt, hogy ha lehet inkább a kanapén aludna és aludjon a matracon más. Julie egy picit aludt mivel kimerült a hosszú repülő úttól. Később megebédeltünk és elindultunk vissza a reptérre, majd csak kettő körben tudunk hazajönni, mivel nem férünk be egyszerre a kocsiba, ráadásul Melody kerekesszékes és még az ő székének is el kéne férnie. A lányok egy géppel érkeznek ami azért megkönnyíti a dolgunkat, megérkezésünk után pár perccel landol a gépük, mindezt bentről az ablakból nézték és szuper izgatottak lettünk ahogy kirajzolódtak előttünk a körvonalaik. Egyből oda rohantunk ahol besétálnak az épületbe, persze meg kellett várnunk míg felveszik a csomagjaikat. Mikor végre be sétáltak abba a helységbe ahol tartózkodtunk a szó szoros értelmében rávetettük magunkat a lányokra, hosszasan puszilkodtunk és ölelkeztünk, mint akik évek óta nem látták volna egymást, valóban egy hónapja sincs, de tudjuk jól mind, hogy nyár végéig nem igazán találkozunk utána meg széteredünk a világ minden pontjára és onnantól nehéz lesz.

Először is azért hívtam el őket, hogy beszélgessünk egy kicsit mivel érettségi óta nem láttuk egymást csak két hónapja volt, viszont mi nem szoktunk ilyen sokáig távol lenni egymástól, gyakran találkozunk. Legutóbb akkor voltunk együtt mikor érettségi után elmentünk közösen vacsorázni, természetesen egy olasz étterembe a múltunkból tekintve. Ha anno, tizenkét éve nem ebbe az olasz-kosaras osztályba iratnak minket anyáink akkor most nem lennénk itt. Istenigazából akkor vagyok boldog, ha velük lehetek. Ilyenkor mindig a szokottnál hangosabban beszélünk vidáman kacagunk, táncolunk, éneklünk és bulizunk egy nagyot. A fő indok az mégis az, hogy közös tetoválást fogunk készíttetni. Az ötlet Végh Dóri youtubertől származik még kisebbként néztük, Kristin kedvence volt, miatta dajeroltatta (be göndörítés) be a haját. A lány Spanyolországban volt Erasmuson és ott szoros barátságot kötött két lánnyal. Későbbiekben készítettek egy háromszög tetoválást és mindegyik szög valamelyiküket jelöli, mi is ugyanezt csináljuk csak mi heten vagyunk ezért hétszög lesz. Nagyon egyikünket sem kellett noszogatni maximum Georgiát, de őt sem annyira. A kedvencem az, hogy akik nyíltan állítjuk, hogy tűfóbiásak vagyunk mi vagyunk szétlyukasztva, Jessica Kristin és jómagam. Ráadásul már mindhármunknak van tetoválása, Kristinnek fél hold és csillagok vannak az ujjain olyan tizenhárom évesen csinálta magának. Jessicanak az alkarján van egy közös tetoválása a családja nő tagjaival. Főleg az anyukájával, mamájával és a nővérével nevelkedett, nagyon erős női egység alakult ki köztük. Nekem a tenyeremben van egy trambulin és egy kis emberke ahogy be hajtom a kezem olyan mintha ugrálna rajta, tudom kicsit kattant vagyok.

Vágyaim utánad (Charles Leclerc) BefejezettWhere stories live. Discover now