𝑵𝒆𝒎 𝒗á𝒓𝒕 𝒇𝒐𝒓𝒅𝒖𝒍𝒂𝒕 é𝒔 𝒎𝒆𝒈𝒂𝒏𝒏𝒚𝒊 𝒇á𝒋𝒅𝒂𝒍𝒐𝒎
"𝑩á𝒓 𝒂 𝒍é𝒏𝒚𝒆𝒈𝒆𝒕 𝒎é𝒈 𝒏𝒆𝒎 é𝒓𝒕𝒉𝒆𝒕𝒆𝒅 𝒂𝒎í𝒈 𝒏𝒆𝒎 é𝒍𝒕é𝒍 𝒏𝒆𝒉é𝒛 é𝒗𝒆𝒌𝒆𝒕 𝒕ö𝒓𝒕é𝒏𝒋𝒆𝒏 𝒃á𝒓𝒎𝒊 𝒂𝒎í𝒈 é𝒍ü𝒏𝒌 é𝒔 𝒎𝒆𝒈𝒉𝒂𝒍𝒖𝒏𝒌 𝒆𝒈𝒚 𝒗é𝒓𝒃ő𝒍 𝒗𝒂𝒍ó𝒌 𝒗𝒂𝒈𝒚𝒖𝒏𝒌"
𝑮𝒍𝒐𝒓𝒊𝒂 𝑹𝒂𝒚𝒏𝒐𝒍𝒅𝒔
2027.11.21.
Cseppet sem volt kellemes arra hazaérni Abu Dhabiból pláne a nyereség után, hogy leégett a telkünk. A leégés nem is a helyes megfelelő, mert szándékos gyújtogatás volt! Még nem tudni ki és miért tette, de az bizonyos, hogy szándékos volt. Most itt állunk a telek szélén a munkásokkal és ki kérdeznek a rendőrök. Egyenlőre nincs gyanúsított. Valószínűleg egy olyan személy volt aki nem örült a győzelmünknek. Szerintem Theo volt. Nem tudom, miért gondoltam pont rá azt tudom, hogy nyilvánosan leégetett, hogy bosszút álljon, de szerintem azért ilyenre soha nem vetemedne még legnagyobb elszomorodottságában sem.
Vagy lehet Max rajongó volt. Mégis ki tenne ilyet? Ki égetne föl egy családi otthont? Hova fog majd jönni a kislányunk? Térdelve zokogtam a telek szélén, mert nem mehetünk be, mert helyszínelés alatt áll. Charles próbált nyugtatni, de ő is csalódott volt. Mennyi munka, pénz és idő volt benne és most mind odaveszett! Kitettem sztoriba, hogy szándékos gyújtogatás volt és segítségért fordultam a nyomozás érdekében. Az se biztos, hogy majd valaha lehet-e még itt építkezni.
Világszerte tőlünk volt hangos a sajtó. Hol azzal, hogy Charles világbajnok lett csalással hol pedig azzal, hogy leégett a házunk. Ami túlzás, mert nem volt ház egy ház akkor ház, ha rendelkezik alappal, fallal és tetővel. Hát ez a "ház" csak alappal rendelkezett. Minden oda! Minden! Az álmok, a remények mind odavesztek.
FIA nem is indított eljárást. Arthur balesete szerintük nem volt szándékos. Pedig az volt, de jobb, ha nem tudják! Arthur azért jól eljátszotta a balesetet. Nagyon hálásak vagyunk neki viszont talán nélküle is megtudtuk volna nyerni. A Formula 1 világa most kicsit lázong, de hamarosan elfeledik és ez így lesz rendjén hiszen mi nem követtünk el semmi szabálytalant!
2027.11.23.Kicsit nyugisabb már így az élet. Kicsit megpihenhetünk. Gondoltam ezt bár tévedtem. Szezonzáró után három nappal már mentünk Liamék lányának keresztelőjére. Liamék még együtt vannak szerencsére. Nem nagyon hallottam mi történt velük az elmúlt napokba, mert eltávolodtunk Hannahval egymástól amióta babája született. Szeretnék ezen változtatni, de ha a másik fél nem akar akkor nem tudok mit tenni.
Ahogy korábban megegyeztünk én lettem a keresztanya. Nagyon szép keresztelés volt. Hayley majdnem végig aludta az egészet kivéve mikor megkérdezte a pap: Ugye elenállsz a sátánnak? Erre felszisszent és őszintén nem tudom mi lett ekkor, de konkrétan olyan volt akit abban a pillanatban szállt meg. Onnantól csak üvöltött és le kellett rövidíteni a szertartást. Utána étteremben ettünk én meg megajándékoztam a kicsi keresztlányomat életemben először.
Nem akartam ilyen túl rózsaszín ajándékot inkább ilyen kis aranyos természetes színűt. A csomagot én állítottam össze. Még sehogy se állunk a baba szobával se a baba dolgokkal. Azokból vettem párat, mert csak úgy megtetszett, de igazából semmit nem vettünk. Kicsit korai lenne?! Nem is tudom jobb, ha nem gondolok az anyaságra, mert akkor sokkot kapok!
ESTÁS LEYENDO
Vágyaim utánad (Charles Leclerc) Befejezett
FanficÚjraírt részek minden pénteken 15:00-kor "É𝒏 𝒐𝒕𝒕 𝒍𝒆𝒔𝒛𝒆𝒌, 𝒎𝒊𝒌𝒐𝒓 𝒇𝒆𝒍𝒂𝒅𝒏á𝒅 𝑨𝒎𝒊𝒌𝒐𝒓 𝒂 𝒇𝒆𝒋𝒆𝒅𝒆𝒕 𝒍𝒆𝒉𝒂𝒋𝒕𝒂𝒏á𝒅 É𝒏 𝒎á𝒓 𝒏𝒆𝒎 𝒉𝒂𝒈𝒚𝒍𝒂𝒌 𝒆𝒍, 𝒎𝒆𝒓𝒕 𝑨𝒛 é𝒍𝒆𝒕𝒆𝒎 ö𝒔𝒔𝒛𝒆𝒏ő𝒕𝒕 𝒗𝒆𝒍𝒆𝒅 𝒕𝒆𝒋𝒆𝒔�...