Doruk ve Lâl sınıfa doğru yola koyuldular. Sınıfları yukarı kattaydı. "11-D" Umarım her şey yolunda gider diye içinden dua etti Lâl. Sınıfa girmeden Doruk "Bana emanetsin Lâl" diyerek gülümsedi.
Sınıfa girdiklerinde herkes farklı bir âlemdeydi. Kimi kitap okuyor, kimi telefonla oynuyor, kimi de yanındakiyle kafa kafaya vermiş konuşuyordu. Keyifli bir ortam vardı içeride. Doruk "Yanım boş istersen oturabilirsin" diyerek Lâl'e teklifte bulundu. Lâl başıyla onaylayarak yeni yerine çantasını koydu ve oturdu. Ama böyle kalabalık ortamlar ona sıkıcı geliyordu. Boğuluyormuş gibi hissediyordu Lâl.
Temiz hava almak için bahçeye çıktı ve bahçedeki banka oturdu. Allah'tan yanına kulaklığını almıştı. Telefonundan en sevdiği şarkıyı açtı ve mırıldanmaya başladı. "Another Love" bu şarkı onda tuhaf bir etki bırakıyordu. İçi sanki bir anda kıpır kıpır oluyor ve keyfi yerine geliyordu. Aslında duygusal bir şarkıydı Another Love. Ama ne için dinlediğinize bağlı olarak değişiyordu. Derken ensesinde bir el hissetti Lâl. Gelen Doruktu.
"Seni yalnız bırakacağımı düşünmedin herhalde" diyerek güldü.
Lâl ise "Bu kadar katı olacağını düşünmemiştim" diyerek güldü.
"Ne yapıyorsun bakalım?" diye devam ettirdi konuşmayı Doruk.
"Şarkı dinliyordum, sen gelene kadar daha doğrusu" diyerek Doruk'a kötü bir bakış attı.
"Ne dinliyordun?" "Her şeyimi soracaksan işimiz var seninle" diyerek yanıtladı Lâl.
"Another Love" dinliyordum. En sevdiğim şarkıdır""Şarkı zevkin güzelmiş." diyerek yanıtladı Doruk.
"Gitar çalar mısın?" diye devam etti Doruk.
"Hiç denemedim ama sen uzmansın sanırım bu konuda"
"Evet iyi çaldığımı söyleyebilirim" derken zil çaldı. Lâl çok panik yapmıştı ve korkuyordu.
Lâl'in bu halini gören Doruk "Korkmana gerek yok Lâl, gerçekten eğlenceli bir sınıfımız var. Senin de alışacağını düşünüyorum" diyerek Lâl'e biraz olsun moral verdi.
Sınıfın kapısını açtılar ve içeri girdiler. Her şey o anda başladı. Sınıftan içeri girdiği an...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGULARIN RENGİ
Teen FictionLâl, annesi ve babası olmayan teyzesiyle yaşayan bir kızdı. Teyzesi bir karar alıp İzmir'e taşınmalarını istemişti. Yeni bir yer demek yeni bir okul demekti. Lâl okuluna orada devam edecekti. Lâl'in hayatı boyunca pek arkadaşı olmamıştı. Hep yalnızd...