O korkunç olaydan bugüne iki gün geçmişti. O iki gün içerisinde hiç odamdan çıkmamış, camı açmamış ve doğru düzgün hiçbir şey yememiştim. Olayı anneme anlattığımda bana inanmamış ve çok fazla oyun oynadığımı ve hayal gördüğümü söylemişti. Oysa hayal değildi. Gerçekti. Gerçekten bir ölüyle konuşmuştum. Böyle böyle kendi kendimi yerken bir anda odamın kapısı açıldı. İçeri annem ve teyzem girdi.
-Oo Mark oğlum görmeyeli baya büyümüşsün.
-Doğrudur teyze. İnsanlar büyürler bu doğal bir şey.
-Oğlum bırak bilmişlik taslamayı da beni dinle. Yarın teyzenin çok yakın arkadaşının çocuğunun doğum günü partisi var. Ona davetiye getirmiş bak.
Ardından arkalarında bir kız çocuğu belirdi ve bana küçük taşlarla ve simle süslenmiş bir zarf verdi.
-Merhaba küçük hanım. Buda nedir böyle?
-Yarın benim doğum günüm abi. Seninde gelmeni isterim. Parti büyük avmnin alt katındaki oyun alanında olucak! Orayı ben seçtim çünkü oyun alanlarına bayılırıımm!!Kıza gülümsedim. Sevimli suratıyla oda bana gülümsedi.
- Bu arada ben Mark. Memnun oldum.
-Bende Chloe! Bende memnun oldum!
-Partine gelmeye çalışacağım Chole.
-Yaşasııınn.
Küçük kız bana sarıldı ve koşarak odamdan çıktı. Annem bana doğru döndü;
- 17 yıldır seni tanıyorum oğlum. Sen çocuklarla bu kadar iyi anlaşabiliyor muydun?
Ardından teyzem lafa karıştı.
-Demekki tanıyamıyormuşsun. Değilmi Mark?
Teyzem bana sarıldı ve saçlarımdan öptü. Bende ona sarıldım ve gülümsedim.
-Mark. Bugün karşı komşunun bahçesini sulamaya gideceğim. Benimle gelmek ister misin? Hem odandan çıkmış olursun. Kafan dağılır. Ne dersin?
Kafamı olumsuz anlamda salladım. Bırak o bahçeye girmeyi odamın penceresini bile açamıyordum. Ya tekrar onu görürsem? Ya yine benimle konuşmaya çalışırsa? Düşünmek bile istemiyorum.
-Peki oğlum sen bilirsin. Biz çıkıyoruz o zaman.
-Tamam.
İkisi odamı terk ettikten sonra kızın verdiği zarfı incelemeye başladım. Klasik bir davetiye zarfıydı. Büyük avmnin alt katındaki oyun alanı..
Orası çok büyük değilmi? Muhtemelen partiye birsürü insan katılacak olmalı. Umarım pastaları güzeldir. Çünkü sadece pasta için gideceğim gibi görünüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Exit
Mystery / ThrillerRunning through the parking lot He chased me and he wouldn't stop Tag, you're it, tag, tag, you're it.. Melanie Martinez "Tag You're İt"