Merhaba, yeni bir kurgu ile geldim, umarım hoşunuza gider.
Profilimden diğer kitabıma da bakabilirsiniz.
Başka kitapların tanıtımını lütfen yapmayın, bu yazara saygısızlıktan başka bir şey değil.
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Emir Can İğrek-Nalan
İg: karamelimmmmmmm
TikTok: karamelimmmmmmmBaşlama tarihinizi bırakabilirsinizz;
İyi okumalar...
•••
Hisler.
Herkes bir şeyler hisseder değil mi?
İyi hissedersiniz, kötü hissedersiniz, mutlu ya da üzgün hissedersiniz; ama hep bir şeyler hissedersiniz. İnsanlığın kanunlarından biridir; hissetmek. Her şey hislerden gelir. Hisler; hayatlarınıza yön veren, sizi siz yapan şeylerdir.
Peki ya hisleriniz yoksa? Bir şeyler hissetmeyi yıllar önce rafa kaldırdıysanız, ancak hala yaşamaya çalışıyorsanız. Hissetmeyi unuttuysanız, duyguları unuttuysanız? İşte o zaman yaşamak, ölmekten de beterdi.
Ruhunuz çekilmiş gibi gezerdiniz etrafta, hurda gibi görünürdünüz aynanın karşısında; sonuçta hissetmeyi unutan biri, kendini güzel de hissedemezdi, çirkin de. Kendinize herhangi bir duygu etiketi yapıştıramazdınız, çünkü onlar çoktan bedeninizi ve ruhunuzu terk etmiştir.
Aralık ayının ortalarındaydık ve havalar buz gibiydi. Kötü hava şartları, evi okula uzak olan öğrenciler için yeterince sıkıntılıydı ve ben de bu durumdan nasibimi almıştım. Koç Üniversitesinde %75 bursla hukuk okuyordum ve üçüncü yılımdı.
Kalın tabanlı deri botlarımı ayakkabılıktan alıp ayağıma geçirdim ve evden koşar adımlarla çıktım. Eğer otobüse geç kalırsam hiç iyi şeyler olmazdı çünkü devamsızlığım sınırdaydı. Birkaç dakikanın sonunda durağa vardığımda olduğum yerde soluklanarak kulaklıklarımı taktım ve rastgele bir şarkı açtım.
Az sonra gelen otobüse bindim, kartımı okuttum ve sıkış tıkış olan otobüste demirlere tutuna tutuna kendimi cam kenarında, ayakta durabileceğim bir yere geçtim. Otobüse bindiğimden beri ardı ardına titreyen telefonumu cebimden çıkardım ve mesajlara girdim.
Dünya= GÜNAYYDDINNNNNN!!
Dünya= Yolda mısınn???
Dünya= Öldün mü lann?!?!
Dünya= ALOOOOO!!
Siz= Günaydın.
Siz= Yoldayım.
Dünya= Pastaneden bir şey istiyor musun?
Siz= Hayır, teşekkür ederim ettim kahvaltı.
Dünya= Tamam güzellik, görüşürüzz.
Siz= Görüşürüz.
Tebessüm ederek uygulamadan çıktım ve kafamı arkamdaki cama yaslayarak gözlerimi kapattım. Dün gece annemin dağınıklığını toplamaktan sabaha karşı uyuyabilmiştim ve şu an bıraksalar burada uyuyabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|SAUDADE|
ChickLit"Nalan koymuşlar adıma, üzgün kadın demekmiş..." Zor ve soru işaretleriyle dolu bir çocukluk geçiren Nalan'ın hayatı, henüz ilkokuldayken gördüğü bir videoyla değişir. Gördüğü video sadece çocukluğunu değil, tüm hayatını etkiler. Yaşadığı travmaları...