9- PAPATYA

56 14 64
                                    

Peki Tiktok hesabımdaki sabitli videolardan SAUDADE ile ilgili olanını izlerseniz asıl olayı anlayacak olmanız ama neredeyse hiçbirinizin izlememiş olması...

Bu vesileyle Tiktok hesabımı bırakayım eheheheh

Tt: karamelimmmmmmm

Instagram'da duyurular yapıyorum, soru-cevaplar falan. İsterseniz takip edebilirsiniz. <3

Ig: _karamelimmmmmmm_

Bernadette Carrol- Laughing On The Outside

Kapağı değiştirdim sizce nasıl olmuş?

''Duygular ciğerlerimde kayboldu,
Onlar yanıyor, uyuşacağım.
Ve suçlayacak biri yok.
Güneşe çok yakın uçuyorum,
Alevler içinde yanıyorum..''

İyi okumalar...

•••

Siz hiç yerle bir oldunuz mu? Hayatınızın herhangi bir döneminde.

Ben oldum. Yere çakıldım bir rezidansın tepesinden düşer gibi. Boğaz köprüsünden denize atlamış gibi çakıldım. Tüm kemiklerim kırıldı. Öyle bir düştüm ki yere kimse kaldıramadı beni. Aslına bakarsanız kimse de kaldırmak için elini uzatmadı bana. Belki biraz annem, biraz da onun psikiyatrist arkadaşları.

Yıllarca tedavi gördüm. Yıllarca kabuslarımdan terleyerek uyandım. Eskiden baş ucumda sabaha kadar bekleyen annem, şimdilerde koltuğun başında içiyordu; geçmişine, unutmaya, acısını dindirmeye.

Denedim. Her yolu denedim. Yemin ederim. Bütün içkilerden içtim ama unutamadım. Unutmak bir kenara dursun; acımı dindiremedim bile. Sanki alkol boğazımdan kalbime damlıyor da, oradaki yangını körüklüyordu.

Kalbimdeki yangın zamanla söndüğünde ve geriye külleri kaldığında artık işim daha kolaydı. Hissetmiyordum. Biri bana ters bir şey mi söylüyordu; kafamı çevirip bakmıyordum bile. Ya da birisi çok mu ağır konuştu; kalbime yaklaşıp canımı acıtamıyordu. Zaman zaman iyi bir şey gibi görünse de çok zordu.

Şimdiyse, yıllar sonra birisi gerçekten de kalbime dokunabilmişti. Belki o taşlar kırılmamıştı, hatta yerinden bile oynamamıştı ama o sıcaklık, buz kadar soğuk kalbime değdiği an yüreğim titremişti.

Bir insanın bu kadar büyük bir azimle kalbime dokunmaya çalışması; her seferinde afallatıyordu beni.

Ama eğer bir gün yaptığım şeyi öğrenirse? O zaman da kalbime dokunmaya, onu ısıtıp buzları eritmeye çalışmaya devam eder miydi? Yoksa kaçar gider miydi benden? Besbelli kalmazdı benimle.

Büyük salona geldiğimizde içerideki süslemelerden alamamıştım gözlerimi. Bir sürü masa, rengarenk süsler, kocaman bir yılbaşı ağacıyla süslenmiş salon beni filmlere götürmüştü. Lorin'in arkadaşı Erva iyi bir kızdı ama fazlasıyla yoruyordu. Tıpkı Lorin gibi cana yakın ve sıcaktı. Neden arkadaş olduklarını anlamak çok da zor değildi.

Büyük, yuvarlak bir masaya oturduğumuzda, Lorin'in anlattığı herkesle tanışmıştım. Çok yapışırsa vur ağzına bir tane dediği çocuklardan bir tanesi yanıma oturmuş, dakikalardır başımın etini yiyordu.

|SAUDADE|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin