13-GECE YARISI BULUŞMASI

20 2 22
                                    

Selaamm.

Çoook uzun zaman oldu. Umarım hala benimlesinizdir.

Çok uzatmadan hemen bölüme geçeceğim çünkü yeterince beklediniz.

Billie Eilish- TV

"Düşüncelerim sana odaklanıyor, tüm gece boyunca.

Kalbim seni istiyor, tüm gece boyunca.
Kötü kader yollarımızı ayırabilir, ayrılın sonsuza dek sürmez lakin.
Beni hiç terk etmeyen bir umudum var, tüm gece boyunca..."

•••

Küçük kız gözlerini yattığı hastane yatağının başında durup serumuna ilaç enjekte eden annesine çevirdiğinde yorgun hissediyordu kendini. Sanki gözleri yuvalarından çıkacakmış gibi acıyordu.

"Anne, ne zaman bitecek ilaç? Sıkıldım ben." Kucağındaki oyuncak ayısına çenesini yasladı ve dudaklarını bükerek annesine bakmayı sürdürdü.

"Az kaldı kızım, bitince sizi yemeğe götürmemi ister misiniz?" Küçük kız gülümseyerek kafasını salladığında gözleri ablasına kaymıştı.

Ablası okuduğu kitaptan kafasını kaldırmadan onları onayladığında küçük kız gözlerini kısarak ablasının okuduğu kitabın kapağını okumaya çalıştı. Alaca... Devamını göremiyordu ablasının elinden dolayı.

Annesi önce küçük kızının alnına, ardından da ablasının alnına küçük bir öpücük kondurarak odadan çıktığında kardeşler odada yalnız kalmıştı.

Nalan, "Abla," diye seslendiğinde ablasının gözleri ona döndü.

"Efendim Nalan?"

"Sen beni sevmiyor musun?" Ablasının kaşları çatıldığında kitabın kapağını kapattı ve kenara koydu.

"O ne demek Nalan? Olur mu hiç öyle şey." Kız omuz silkti.

"Bilmem, öylesine sordum." Ablası oturduğu koltuktan kalktı ve kızın yattığı sedyenin kenarına oturdu.

Küçük kızın küçük ellerini tuttu dikkatlice. "Senin için her şeyden vazgeçerim Nalan, herkesten, her şeyden. Kendimden bile. Bu yüzden bir daha sakın seni sevmediğimi düşünme. Seni herkesten daha çok seviyorum," kardeşinin avucunu öptü. "Nalan, her ne olursa olsun, kim ne derse desin bir şeyler için kendini suçlama tamam mı? Senden bunu istiyorum, bunu benim için yapar mısın?" Küçük kız anlamadı ama yine de kafasını salladı. Yataktan kalktığında küçük kız gülümsüyordu, hep gülümserdi. En azından ablasının yanında.

''Hadi sen dinlen biraz.'' Küçük kız kafasını salladı ve başını yastığa yasladı. Göz kapakları ağır ağır kapanırken kendini karanlığa teslim etti.

~

Nalan birbirine yapışmış göz kapaklarını aralayıp onları ovuşturmak istedi ama bunları yapacak gücü yoktu. Mavi gözleri ağır ağır etrafta gezinirken burasının az önce kaldığı oda olmadığını fark etti.

Göğsünün üstünde inanılmaz bir ağrı vardı. Gözlerini birkaç kere kırpıştırdığında karşısında annesini ve diğer doktorları gördü. Annesinin gözleri kan çanağı gibiydi.

|SAUDADE|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin