D22 -Bölüm 12

40 3 0
                                    

Akşama doğru çocuklar içeri geçmeye başladıgında Kaan'ı dikkatlice gözlemliyorlardı. Kaan ise onları önemsemiyordu. Birkaç kişi Kaan'ın yanına gelip;

-''Merhaba, adın ne?'' diye sorduğunda Kaan'ın cevabı ''Uzaklaş'' olmuştu. O zamandan sonra kimse yanına yanaşmadı. Yıllar böyle geçiyordu. Kaan ise sadece düşünüyordu ve zamanla o neşesini kaybetti. Artık ne konuşuyor, ne gülüyordu.. Günler su gibi geçip giderken Kaan iyice büyümüştü.

xxx— 2 YIL SONRA —xxx


-''Hadi herkes kalksın, kahvaltı zamanı''

-''Yine o kadının sesi...Cidden usanmaz mı bu''  diye kendi kendine söylendi. Kalkıp hazırlandı ve yemekhaneye doğru yürüdü. Girişten yemeğini alıp her zaman ki yerine oturdu. İçeriye siyah etekli,mor gömlekli, saçları toplu, siyah topuklu ayakkabısıyla bir kadın girdi. Yürüyüş sesi tüm yemekhanede yankılanıyordu.

-''Afiyet olsun çocuklar. Bugün öğle saatlerinde sağlık ekibi burada olacak ve kontrolleriniz yapılacak. Herkes hazır olsun lütfen.diyerek uzaklaştı."  Kaan yine umursamaz bir halde kahvaltısına döndü.

***

Sağlık ekibi geldiğinde herkesi salona topladılar. Kaan her zaman ki gibi sakince sıraya geçti. Kulaklarında yıllar sonra tekrar o sesi duydu. Tırmalayan o tiz ses. Ne olduğunu hala anlamıyordu.

-''Lanet'' dedi  sessizce. 

Çocuklar teker teker muayene ediliyordu. Muayenesi biten çocuktan kan alınıyordu. Çocuktan  kan alınırken tuhaf birşeyler oldu. Kaan'ın boğazı kurumaya başlamıştı. Kızgın yağ içmiş gibi boğazından aşağıya ağrılar hissetmişti. Nefesini tutup gözlerini kapattı. Tekrar açtığında ise kan tüplerine bakınca  aynı şey tekrar oluyor ve elleri titriyordu. Tuhaf birşeyler olduğunu görünce hemen o odadan uzaklaştı. Çok fazla hizmetli vardı ve hislerine göre...tehlikedeydi. Kaçmanın bir yolunu düşündü. Yemekhanedeki içecek dolabını devirip saklandı. Hizmetliler sese koşunca Kaan o arada kapıdan çıkmayı başardı. Yolda yürürken güneş yüzünü yakıyordu. Şapkasını başına çekip elleri cebinde ilerlemeye başladı..


Yorum bırakmayı unutmayın lütfen *-* Nasıl sizce ? Yorum bırakın ki ona göre yazıyım :3

D22Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin