D22 -Bölüm 20

37 2 0
                                    

Sabah olduğunda ise kahvaltı yapıp araştırmalara başlamıştı. Her türlü şeyleri araştırmış ve ilaçlara göz atmıştı. Porfiria ve VC-17 Hastalıgını düzeltmenin yollarını aradı. Duru araştırmalara dalmışken bir anda kapı çaldı. Kapıyı açtıgında ise karşısında Kaan'ı görünce şaşırmıştı. Kaan'ın elinde büyükçe bir kutu vardı.  Kutuyu elinden alıp içeriye davet etmişti. Kaan meraklı gözlerle tıpkı kar tanelerini izler gibi eve bakıyordu. Ev ferah ve genişti. Küçükken kaldıgı eve çok benziyordu. Uzun zamandır gerçek bir evde kalmamıştı. Eskileri özlüyordu.


-''Ev biraz dağınık üzgünüm, fakat sabahtan araştırmaya başladım. Bu arada dışarıda aranıyorsun daha dikkatli olmalısın'' dedi Duru utangaç bir ifadeyle.

-''Eh.. sorun yok.. Dikkatli olacağım, sadece küçüklüğüm aklıma geldi. Evin.. doktorun beni sakladıgı köy evine benziyor. Çok hoş. '' diyerek gülümsedi Kaan.

-''Teşekkür ederim. Ailemi kaybetmeden önce annemle birlikte düzenlemiştik evi.''

-''Ailene ne oldu Duru ?''

-''Tren kazasında kaybettim. 95 kişinin hayatını kaybettiği bir kazaydı. Ailemde arasında maalesef.''

-''Üzgünüm'' dedi Kaan Duru'nun gözlerine bakarak.

-''Sorun yok Kaan '' diyerek Kaan'ın gözlerine baktı.

Kaan'ın göz bebeklerinin etrafı hala kırmızıydı. Duru dikkatlice bakıyordu. Kaan fark edince gözlerini kırpıştırıp arkasına döndü. ''Korkutuyorsam.. gidebilirim'' dedi gözleri kapalı bir şekilde Kaan.

-''Hayır korkmuyorum. Merak etme. Sadece olağanüstü birşey bu. Dikkatlice incelemek istiyorum. Rahatsız ettiysem ben üzgünüm.''

-''Korkmazsan bakabilirsin tabi. Birşeyler geliştirmende yardımı olacaksa.''

Duru gülümseyip Kaan'ın kolundan tuttu ve koltuğa otutturdu. Duru Kaan'ın gözlerine bakıyor ve büyüleniyor gibiydi. Mavi ve kırmızının muhteşem uyumu diye içinden geçirdi.

-''Neden gözlerin kırmızı oluyor ?'' diye merakla sordu Duru.

-''Kan kokusu ilk kez etkiliyor beni. Eskiden sadece titreme olurdu şimdi ise gözlerimde tepki veriyor.''

-''Anladım, kaç yaşındasın peki ?''

-''17 belki de 18 Doğum tarihimi bulamadım.''

-''Ben senin için bulurum '' diyerek Kaan'a gülümsedi. Kaan'da gülmüştü. Teni  ne kadar soğuk ve gözleri de buz mavisi kadar mavi olsa da.. kalbi ve gülümsemesi bir güneş kadar sıcaktı.

 Romantik şeyler olsun mu *-* Yorum yapıııın lütfen lütfen *-*

D22Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin