D22 -Bölüm 25

51 3 0
                                    

Sonunda laboratuvara ulaşmıştı. Hemen alt kata inip kapıyı açtı. Duru hemen karşısında yerde bağlı bir şekilde yatıyordu. Hala gözleri açık ve ağlıyordu. Kaan ona doğru koşacakken arkadan biri Kaan'ın kafasına odunla vurdu. Kaan sersemlemiş bir şekilde yerde sürünüyordu. Sadece gözleri görünen kişi Kaan'ın saçından tutup başını kaldırdı. Kollarını da arkadan çaprazlamış şekilde tutuyordu. Kaan hala Duru'ya bakıyordu. Duru ağlayarak Kaan'a bakıyordu. Kapı açıldı ve yaşlıca bir adam içeriye girdi. Kaan'ın önünde durarak ''Muazzam'' diyerek gülümsedi ve delice bir heyecan ifadesi takındı. Kaan'ın yüzünden tuttu ve saçlarına dokundu. Kaan her seferinde başını çeviriyordu. Diğer kapı açıldı ve içeriden bir grup insan ellerinde iplerle Kaan'a doğru yürüdüler. Kaan'ın kollarından tutup sağda duran demirliğe bağladılar. Kaan ne kadar direnmeye çalışsa da 5-6 kişi için gücü yetersizdi. ''Şimdi iyi izle D22'' dedi yaşlı adam gülümseyerek. Duru'ya doğru yürüdü. Elindeki bıçağıyla Duru'nun bacağını kesti. Kaan gözleri büyümüş bir şekilde Duru'ya doğru ilerlemeye çalıştı fakat ne kadar uğraşsa da ellerindeki bağlardan gidemiyordu. ''Kızı bırak ben geldim işte'' Kaan bunları söylerken sesi korkulu ve üzgündü.

''Ne sandın gerçekten bırakabileceğimi mi? Buradan çıktıktan sonra yardım çağırabilir. Bırakamam. Seninle işim bitene kadar burada kalacak.''

''Seni aşağılık ..!!''

*** **** ***

Duru kötü bir şekilde dövülmüş yerde baygın bir biçimde duruyordu.

''Duru ! Duru ! Cevap ver lütfen..Lütfen !'' Kaan bunları derken ağlıyordu.

''İyiyim sorun yok''ellerini destek olarak kullanarak kalkmaya çalışıyordu. Ayağa kalkmaya çalışsa da başaramadı. Çünkü yaraları ağırdı. Kaan'a doğru sürünerek ulaşmaya çalıştı. Yerdeki bıçağı alıp Kaan'ın bağlı olduğu ipi kesmeye çalıştı. İpi kestiğinde ise Kaan Duru'yu ayağa kaldırıp destek olarak üzerine yasladı. Duru'nun üzerindeki kan kokusu Kaan'ın tepki vermesine neden oldu. Gözleri kırmızı ve teni morarmaya başladı. Duru Kaan'a tutunarak birlikte merdivenlerden çıktılar. Fakat evin içinde yüzü sarılı halde adamlar vardı. Arka kapıdan çıkmaya çalışsalar da kapı kilitliydi. Mutfağa doğru yönelirken bir adam tam karşılarında durdu ve Duru'ya saldırmaya çalıştı. Kaan adamın önüne atlayarak onu duvara itti. Buna duyan diğer adamlarda içeriye girdiler. Ve şu anda 5 kişi Kaan'a karşı duruyordu. Kaan hepsinin üstesinden gelmeye çalışsa da yapamıyordu çok güçsüzdü. Kaan'ın başka çaresi yoktu. Adamlardan birinin bileğini ısırdı ve...gerçekten bir vampir oldu.

Duru şaşırmıştı ama korkmamıştı. Kaan diğerleriyle de öyle ilgilendi. Son olarak yaşlı adamın bulunduğu odaya girip onu boynundan tutup duvara attı. ''Şimdi senin sonun doktor gibi oldu'' diyerek yaşlı adamın boynunu kırdı...


D22Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin