Bu olanlar Kaan'a çok ağır gelmişti. Ne yapacağını bilmiyordu. Kağıtları alıp dışarı çıktı. Şehire doğru yürürken...çocuk yurdundaki ekipler Kaan'ı durdurmak için önünü kesmişlerdi. ''Hey, dur orada'' diyince Kaan laboratuvara doğru koşmaya başladı. Arkasından da ekipler onu takip etmeye başladı. Kaan eve girip saklanmaya çalıştı fakat eve girmişlerdi. Kaan arka kapıdan çıkıp yolunu kaybettirdi.
Ekipler Kaan'ı ararken tüm evi dolandılar. Son olarak laboratuvarın kapısını açtılar. Kaan'ı aramak için merdivenlerden indiler. Ama indiklerinde ise... o vahşetçe olan görüntüyle karşılaştılar. Ekipler büyük bir korkuyla Polise haber verdiler. Çok geçmeden tüm ekip orada olmuştu ve araştırmak üzere Olay Yeri İnceleme Ekibi gelmişti. İnsanlar üzerinde deney yapıldığını ve Cesetler arasında sadece D22'nin olmadığını fark ettiler. Yetkili kişilerden sonra olay bilim adamlarına kadar uzadı ve araştırmalarını istediler. Bilim adamları D22'nin çok tehlikeli olabileceğini Doktorun ise bir canavar yarattığını söylediklerinde.. polis ve yetkililer D22'yi yani Kaan'ı yakalamak için yola çıktılar. Çok geçmeden olay basına sızdı ve herkese duyuruldu. Kaan'ın fotoğrafı gösterilip;
-''D22 olarak bilinen, Kaan'ın yıllar önce bir denek olarak kullanıldı. Doktor bu deneği herkesten sakladı. Ancak şuan dışarıda ve tehlikeli olabilir. Görenlerin olduğu yerden uzaklaşmasını ardından ise polise bildirilmesi gerekiyor.''
Duru bu haberi gördüğünde şaşkına dönmüştü. Karşılaştıgı çocuk bir denek miydi ? Ve tehlikeli miydi ? Duru düşünüp duruyordu. Eğer kötü biri olsaydı Duru'ya orada zarar verirdi. Duru meraklanmıştı ve gerçekten bu mümkün müydü ? Bunu araştırmak istedi ve araştırmalara başladı.
Kaan'ın ne olabileceği hakkında yazılan yazıları ve haberleri okudu. ''Porfiria ve VC-17 hastalığı mı ? Bunlarda ne ?'' Duru bunları ilk kez görüyordu. Duru merakla hastalıkları araştırdı. Porfiria ve VC-17 hastalığının ortak özellikleri vardı ve bunlar korkutucuydu... Peki amaçlanan neydi ? Bunu araştırmak için gecelerini verdi.
Oluyor mu ._. Yorum yapın ki sevip sevmediğinizi bileyim ._.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D22
VampireD22, Bilim adamının deneyi sonucu olan bir varlıktı. Doktor amacına ulaştıktan sonra, D22 ile laboratuvarından ayrılma kararı aldı. Sakin bir hayat sürdürürken D22 artık büyüyordu. Doktoru babası olarak biliyordu. Yıllar sonra... olaylar iyice karı...