***
-''D1 Negatif, D2 Negatif, D3 Negatif, D4 Negatif....D21 Negatif, D22 Pozitif...D78 Negatif. Bunlar da ne ? Neden sadece D22 pozitif ? Cidden... ne anlama geldiklerini yazmalıydı.'' Dedi Kaan şaşkın ve meraklı bir ifadeyle.
Diğer belgeleri incelemeye başladı. ''Deney Günlüğü mü ? bu da ne? Babam deney mi yapmış ?'' Kaan meraklı gözlerle okumaya başladı.
-''Deneylerin çoğu ilk günden yaşamını yitirdi. Çoğu da 1 hafta geçmeden. İki virüsü taşıyabilen olmadı. Biri hariç diğer tüm denek ve denek ailelerini yok ettim. D22 henüz gözlerini açmadı. Fakat şuan için iyi gibi. Saçları ve ten rengi olarak farklılık gösteriyor. Saçları beyaz ve ten rengi kar beyazı.''
Kaan'ın gözleri şaşkınlıktan açılmıştı. Yok etmek ? D22 beyaz saçlı ve ten rengi kar beyazı mı ? Bunlar ne anlama geliyordu ? Kaan okumaya devam etmişti.
-''....D22 sonunda gözlerini açtı. Fiziksel farklılıkları çok fazla. Fakat iki virüsü de taşıdığına rağmen özelliklerini göstermiyordu. Gözleri bir insanda olamayacak kadar mavi. Neden böyle olduğunu araştıracağım.
''—05.04.1998—
D22'nin günlük kontrolleri sürüyor. Normal bir bebek gibi büyümeye devam ediyor. Herhangi bir anormallik yok. Virüs belirtileri de göstermiyor. Deney tamamlandı. Deneyi burada bitiriyorum. D22 ve ben laboratuvardan uzaklaşacağız.''
-''Babam insanlar üzerinde deney yapmış. Peki D22 nerede ? Laboratuvar neresi ? Kafam çok karıştı. Neler oluyor ?'' Kaan meraklı ve korkmuş bir şekilde sorular sordu kendi kendine. Masadan kalkıp, raflara doğru yürüdü. Bir sürü ilaç vardı. Rafların birinde kan tahlillerinin sonuçları vardı. Onları almak için çektiğinde hemen altından bir kağıt düştü. Kaan kağıdı kaldırıp aldı. Üzerinde bir adres yazıyordu.
-''Sanırım bu laboratuvar'ın adresi. Peki bunların benim geçmişimle ne ilgisi var ? Babamın yaptıgı deney ile benim alakam ne ?'' diye düşünmekten kendini alamıyordu. Herşeyi çantasına atıp evden çıktı. Neler olduğunu öğrenmek için laboratuvara gitmeliydi. Yolu bilmediğinden adresi sora sora ilerledi Kaan.
Çocuk Yurdundan kaçtığı için hala arandığının farkında değildi. Ve Kaan'ı yolda görünce Ekipler onu takip etmeye başladı. Tabi Kaan bunu hissedememişti.
Kaan sonunda laboratuvara varmıştı. Fakat burası büyük bir evden farksızdı.
Yorum bırakın olur mu *-* İyi oluyor mu ?? :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D22
VampireD22, Bilim adamının deneyi sonucu olan bir varlıktı. Doktor amacına ulaştıktan sonra, D22 ile laboratuvarından ayrılma kararı aldı. Sakin bir hayat sürdürürken D22 artık büyüyordu. Doktoru babası olarak biliyordu. Yıllar sonra... olaylar iyice karı...