D22 -Bölüm 21

34 2 0
                                    

Birlikte belgeleri incelemeye başlamışlardı. Her bir belgede Kaan daha fazla yıkılıyordu. Çünkü doğma amacı vampirlerin olduğunu kanıtlamaktı. Duru büyük bir şaşkınlık ve korkuyla inceliyordu.

...***...***...***

Gece saat 01:13'ü gösteriyordu. Büyük bir yorgunluk ve kırgınlık hissiyle belgeleri toplarlayıp masanın diğer köşesine koydular.

-''Hiç umut yok Duru. Boşuna uğraşmamalıyız. B Ben bir vampirim.'' Dedi üzgün ve umutsuz bir ifadeyle.

-''Bir yolunu buluruz Kaan.''

-''Ne yolu ? Yol filan yok. Böyle olduğum gerçeğini kabul edip yaşamalıyım. Görmüyor musun iyileşmenin bir yolu yok. VC-17 zaten kendi başına geçmeyen bir virüs. Porfiria zaten tedavisi imkansız gibi baksana. ''

Duru üzgün bir ifadeyle başını eğdi. ''D Deneriz en azından, pes etmeyelim.''

-''Duru görmüyor musun halimi bundan kurtulamam, ölene kadar mahkumum buna !! '' diyerek Duru'nun üzerine doğru yürüdü. Bunları söylerken her bir kelimede yaklaşmıştı şimdi yüz yüzelerdi.

Duru korkuyla nefes alıp veriyordu. Çünkü Kaan'ın sinirden gözleri kırmızı olmuştu.

Kaan sinirli bir şekilde nefes alırken Duru'nun korktuğunu gördü. Yüzünü kaldırıp penceredeki yansımasına baktı. Gözleri kırmızı olmuştu. Duru'ya üzücü ve affet dercesine bakıp hızla evden çıktı. Duru donmuş bir şekilde koltuktan kalktı. Nefes verip başını kaşıdı. ''Ne yapıyorum ben'' diyerek hemen arkasından çıktı. Kaan sinirle zarar vermeyeceği bir yere gitmeyi düşündü. En iyi yer ormandı. Ormandaki eve koştu. Vardığında ise bir odun parçasına oturup umutsuzca düşüncelere daldı. Ölmek istiyordu. Böyle yaşamak yerine yok olmak iyi bir kurtuluş diye düşünüyordu.

Duru her yerde onu aramıştı. Son olarak Kaan'ın eve gidebileceğini düşünüp ormana gitmişti. Yolda yorgun bir halde yürürken oturan biri olduğunu görüyordu. Ve o Kaan'dı. Yanına gidip oturdu. Kaan hala yüzünü saklıyordu.

-''Üzgünüm Kaan. Ama bana inan herşeyi yapacağımı söyledim.''

Kaan birşey demeden bir anda Duru'ya sarıldı. Duru büyük bir şaşkınlıkla gözlerini açtı. Ve o da Kaan'a sarıldı.


Sizce bu nasıldı *-* Yorum yapmayı unutmayın <3

D22Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin