Yeni bölümle geldimm.
Sizden birkaç ricam var. Oy ve yorum yapmayı unutmayın, ne kadar çabuk oy ve yorum o kadar çabuk bölüm demektir.
Satır arasına yorumlar yaparsanız çok çok sevinirim.
Sizleri seviyorum, iyi okumalar.
YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN.
🔺
🔻'10. BÖLÜM: KANLI TIRNAKLAR'
"Kırmızı tırnaklar, kanı örtmek içindi...
Bir kadının kırmızısı
ihanetin, merhametsizliğin,
habercisiydi...Kırmızı son yazan bir renkti."
Beyaz duvarlar, siyah anılar, kırmızı kanlar. Her yeri süsleyen kadınlar, kadınları mahveden adamlar...
Gözlerimin mavisi acı içinde kavrulurken günlerdir uykusuzdum. Kalbim acı içinde ağrırken günlerdir onsuzdum.
Yatağın içinde üç günün yorgunluğunu çıkarmak adına bir ora bir bura kıvranırken bir türlü uykuya dalamıyordum. Kafamın içi çok doluydu ve ben kendimle savaşa girmekten sıkılmıştım. Düşünmek beni yormaya başlamıştı, her zaman olduğu gibi.
Gözlerimi esir alan karanlık aslında aydınlığı vaad ediyor gibiydi. Ama ben istemiyordum, aydınlığı görmekte hissetmekte istemiyordum. Zihnimde dolanan mavi gözler uyumama engeldi. Bana küsmüş olması niye beni bu kadar rahatsız ediyordu ki! O yatağında rahatça uyurken benim ortada mal gibi kalmamın tek suçlusu bendim.
Üç gün boyunca bir saniye durmadan hareket ettirdiğim parmaklarım ağrıdan sızlarken, kafamın ağrısını da sürekli bilgisayara baktığım için olduğunu söylüyordum. Oysa yalandı, küçük ama büyük bir yalan. Oydu, kafamın ağrısının tek sebebi onu görmek istememdi. Komidinin üstündeki telefonuma uzandım ve elime aldım. Uzun zamandır sosyal medya da aktif değildim ve bu bile ilgi çekmişti. Adımıza başlatılan hashtaglar yoğun ilgi görmeye devam ediyordu. Bu yerimde huzursuz olmamı sağlasada şimdilik sükunetimi koruyordum. Onunla yakıştırılmak güzeldi ama imkansıza şans vermek saçmaydı. Biz imkansızdık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI KURDELE
Misterio / SuspensoYENİDEN, ESKİSİNDEN BAĞIMSIZ BİR ŞEKİLDE YAZILIYOR! "Kırmızı tırnaklar, kanı örtmek içindi... Bir kadının kırmızısı ihanetin, merhametsizliğin, habercisiydi... Kırmızı son yazan bir renkti." Beyaz duvarlar, siyah anılar, kırmızı kanlar. Her yeri sü...