18.BÖLÜM : ADIM SESLERİ

768 41 36
                                    

Günlerden Kırmızı Kurdele canlarım.

Hoş bir bölümle sizlerleyim, hiç yorum ve vote olmaması üzücü ama ısrarla hatırlatmakta istemiyorum.

Bu yüzden satır aralarında buluşmak dileğiyle...

Sizleri seviyorum, iyi okumalar...

Sizleri seviyorum, iyi okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🔺️
🔻

'18. BÖLÜM: ADIM SESLERİ'

'Karanlığın altında saklı adamlar,
Evin çevresinde asılı ışıklar,
Saldırmayı bekleyen köpekler...'

Şaşkınlık.

Şu an bu sahnede Emir'i bile canlandırıyordum ama Erdinç'i hayal bile etmemiştim.

Doğrusu neye şaşırmam gerektiğine de karar verememiştim. Beni Kayra'nın kollarından çekenin Erdinç olmasına mı? Yoksa beni kız kardeşi ilan etmesine mi?

Pekala, belki bu düşünme ve şaşırma faslını sonraya erteleyebilirdim. Çünkü Kayra'nın ciddi bir estetisyene ihtiyacı vardı. Bedenimize kurşun gibi işleyen soğuk hava ve sertçe sürtünen rüzgara karşı koyup sert adımlarla Erdinç'in yanına ilerledim.

Ben ona buna şaşırırken planı unutmuştum! Siktir.

Birbirine giren ikiliyi ayırmaya çalışan ve hiçbir işe yaramadığı beş metre öteden belli olan güvenliği geriye çektim. Adam yüzüme anlamsızca bakarken onu umursamadan ikinci bir yumruğu geçirmek isteyen Erdinç'in kolunu hızla ve çevik bir hareketle kavradım. Tutuşumun sertliğini hissetmiş gibi sinirle kaynayan gözleri beni buldu.

"Sakın ikinci bir atakta bulunma." Sadece ikimizin duyduğuna emin olduğum cümlelerime kaşlarını çattı.

"Ne yapayım? Alnından mı öpeyim bu piç kurusunu?" Adamları Kayra'nın kollarından kavramış yerden kaldırmışlardı.

"Ne işin var burada?" Derince ofladı ve tuttuğum kolunu kendine çekti.

"Sanane." Göz devirdim.

"Cidden bir yumrukta ben sana atmamak için zor duruyorum." Alayla kıvrıldı dudakları.

"Abilere kalkan eli taş eder Allah." Şaşırma Merve, seni alaya alıyor olmayan aklı ile işte.

KIRMIZI KURDELE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin