~4~ "İlk ve Son Avcı"

103 26 22
                                    

Benim adım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benim adım... Biraz daha uzatırsam akıl sağlığımdan şüphe edecekti hemen bir şey uydurmalıydım ama bu kolay bir şey değildi.
Adının az önce Dapne olduğunu öğrendiğim kızın hemen arkasında kalan Ay'a bakıyordum
sanki bir şeyler yüzünden çok zarar görmüş gibiydi keşke onu koruyan güçler olsa diye düşündüm o sıra da aklıma gerçekten iyi bir isim geldi "Ay Tanrıçası"anlamında olan bir isim,
Diana...

"Diana adım."

"Biraz daha bekleseydin kendine yeni kimlik çıkaracaksın sandım dedi gülerek, tanıştığımıza memnun oldum Diana şimdi ben de senin sorularını cevaplayım."

"Öncelikle Bay Karan bulunduğu koridorda çok dolaşılmasını sevmez bu yüzden ışıklarını dahi kapattırır o koridora çok çıkan olmaz, zaten fazla bir şey yok bir kaç misafir odası ve senin tâbirinle profesörün laboratuvarı var."

"Anladım, anlamadım ne?"

Ben ona ne zaman dışımdan profesör demiştim?Ağzım açık şok geçirmiş bir şekilde yüzüne bakıyordum,haliyle o da birden kahkahayı bastı komik mi şimdi?

"Ben ne zaman onu dışımdan söyledim,Dapne nereden duydun?"

"Bir yerden duymadım düşüncelerini okudum."

"Hadi oradan,mesela şu an ne düşünüyorum?"

"Yiyecek bir şeylerin olup olmadığını."

"Tahmin ediyorsun!"diye bağırdım telaşla.

Hayır, sana bunu nasıl yaptığımı anlatırım ama önce cidden bir şeyler yiyelim benimle gel dedi ve teras kapısı ben çıktıktan sonra tekrar kapandı asansörde zemin katı tuşladı. Bunu nasıl yaptın diye sorduğumda ise dediği tek şey azarlar gibi söylediği "şşt sabırlı ol."demesiydi bir tane normal olsa daha iyi şartlar altındaydım zaten.

***

Gerçekten lezzetliymiş hepsi,diyerek tabağımdakileri silip süpürmeye devam ediyordum o sırada hiç yemek yemeyip sadece beni ve etrafı izlediğini fark ettim.

"Sen de yesene" dememle birlikte bana baktı.

"Çok aç değilim, tokum aslında. İyi mi tadı bari?" sonra gözleri sargılı elime takıldı.

"Ne oldu oraya?" dedi ansızın.

Ağzımdaki yemeği yutup cevap verdim hızlıca

"Bir şey olmadı kazaydı" dedikten sonra zihnim benimle yine laf sokma yarışına girse de bozuntuya vermedim.

Aynen bardak uçuş denemesi yaparken yere düşüp parçalandı,uçuşda başarılı olan iki tane cam parçası hedefini tam on ikiden bularak iki kolunun da amel defterini kapattı ,kader işte ne yaparsın..

Gözlerim seğiriyordu ama çaktırmamam gerekiyordu.

"Kendine zarar vermeni gerektirecek bir durum yok, o herkese sert davranır bilmediğin şeyleri de öğreneceksin son kez söylüyorum."

 °~SİYAH AY~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin