~19~ "Kırık Kalp"

37 15 13
                                    

(Medyaya şarkı ekledim severseniz dediğim zaman açabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Medyaya şarkı ekledim severseniz dediğim zaman açabilirsiniz.)

"Şimdi sevgili oğlum bana her şeyi anlat bu sana tanıdığım son şans eğer şimdi anlatırsan bu karmaşayı birlikte çözeceğiz...
Ama önce şu işlediğiniz cinayet olayından bahsedelim..."

***

Tüm kirli çamaşırlar ortaya saçılmıştı, geriye toplamak kalıyordu ama bunda çok başarılı olabileceğimi sanmıyordum.

"Neden daha önceden bana olanları anlatmadın bilmiyorum,daha önceden kastım yıllar önceden bahsediyorum.Ailesi yıllarca o kızı aradı ve en son hepimiz öldüğünü düşünüp pes etmiştik bir de bakmışım aynı kız büyüyüp benim şirketimde yaşarken çıkıyor.
Tamam,hadi anladım bunu herkesten bir şekilde sakladın.Söylesene Karan bunu nasıl başardın? İşin en ilginç tarafı ailesi kızı unuttu sanki hiç olmamış gibi davranıyorlardı,Ya da bu nasıl oldu?"

Gözlerini yavaşça babasından kaçırdı genç adam,onun güçleri belliydi zihinlerdeki istediği şeyleri silebiliyordu bunu Dianaya da yapmıştı ama bir süresi olmalıydı her şeyi hatırlaması için.

"Peki o kızla ilk başlarda ki alakan neydi sizi biz tanıştırdık ama gidip birbirinize düşman olupta başka alemlere gönderin diye değildi."

Okulda ki geçmişte olan tartışmalarını, Onu Dünyaya nasıl *yanlışlıkla* gönderdiğini,
Hatta çoğu zaman Dünya ya deneyleri için değil onun için gittiğini,Herşeyi anlattı.
Çoğu şeyi anlatmıştı onun bu gezegenden nasıl
Gittiğini o ordayken onu her zaman takip ettiğini.

Sürekli onu geri getirmek için plan yapıyordu ama bu kolay değildi zaman arasında sürekli sıkışmalar yaşanıyordu ve bir türlü istediği zamana başka birini götüremiyordu. Ya geçmişte ya gelecekte kalıyordu ama bunların hepsini düzelttiği zaman o buraya geri gelmişti.

Şu an şirkette bir odanın ona ait olduğuna kadar çoğu şeyi anlattım.

Ama onu sevdiğimi anlatamazdım ya da onu ailesinin nasıl unuttuğunu.

"Kendin dedin ya,bizi tanıştıran sizdiniz sonra zamanla birbirimizden nefret ettik o beni takip etmiş ve kulübeye gelmişti kavga ederken de düştüm ve makineyi bozdum sonra da o burdan gitti,size söyleyecektim ama bunu daha sonra tek başıma halletmenin daha iyi olacağını düşündüm.Öyle de oldu onu tekrar buraya getirmeyi başardım."

"Peki onun tüm bunlardan haber var mı?"

"Hayır yok ve eğer olursa burdan gitmek için elinden gelen her şeyi yapar ." (Esas o zaman benden nefret ederdi.)

"Nereye kadar saklayacaksın?"

"Saklamayacağım Her şey düzelecek merak etme,sadece sen biraz sessiz kal onunla çok ilgilenme böyle yaptığın zaman daha çok şüpheleniyor bana yardım etmene gerek yok şu an."

 °~SİYAH AY~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin