Buğlem Ve Gül'e Sevgilerimle...
Sabah alarmın çalmasıyla uyandım- dememi bekliyordunuz ama hayır.O kadar canım sıkkındı ki okul olduğu için, alarm beni uyandırmadan kendi başıma uyandım.Kendime ödül amaçlı herhangi bir gün okulu asmayı düşünüyorum.Hem sabahın köründe neden okula gidiyoruz ki? Biraz daha homurdanıp yataktan kalktım ve hazırlanmaya başladım. İşlerimi bitirip kahvaltıya indikten sonra annem zorla bir şeyler yedirmeye çalışmıştı, iyi de benim sabah hiçbir şey yiyesim gelmiyordu.Biraz atıştırıp canımı zorla kurtarıp sokağa attım, kulaklığımda çalan şarkı ile yürüyordum o an aklıma sabah ki düşüncelerim tekrar doldu.
Neden okula gidiyorduk ,zorunda mıyız?
Bu düşüncelerle boğuşurken sonunda okula gelmiştim.İnsanlar, evet okuldaki herkesten nefret ediyordum beni suçlamadan önce iyi düşünün kimseye güvenemem. Eh bu yüzden de bir arkadaşa ihtiyacım yok.
Sınıfa geçtikten sonra zil çaldı ve matematik hocamız sinirli bir şekilde içeri daldı yine ne oldu kim bilir,belki de benimle ilgilidir.
Gözlerini yerden çektiği an benim olduğum sıraya baktı bu da demek oluyor ki sorun benmişim " Luna seninle biraz konuşabilir miyiz ? Dışarıda...Kapının önünde öylece duruyorduk diğer hocalar ders bile anlatmaya başlamıştı ama matematikçi her zamanki gibi yine, boş konuşmaya başladı.
-Luna bu yaptığın kaçıncı disiplin suçu ? Neden akıllanmak istemiyorsun biz senin iyiliğin için söylüyoruz son çare okuldan atmamız mı gerek ?
Alaycı bir şekilde sırıtıp "Pekala şöyle yapalım evli olan ama sizle de gayet yakın olan biyoloji hocamla biraz konuşursam okuldan atılmayabilirim ne dersiniz ? Demek istediğim siz beni okuldan atmadan önce ben sizi atarım hm?"
İşe yaramıştı kendi kendine bir şeyler söyledikten sonra o hızla tekrar sınıfa girmişti ben de ardından gelmiştim.
-Evet gençler size güzel bir haberim var okulumuzca büyük bir gemi turuna çıkacağız ailelerinizin onaylarını alanlar yarın saat 08:30 da Kumluca limanında olsun.
Sonunda öğretmen iyi bir haber verince sevinmedim değil bir gemi macerası hoş olurdu. Sıkıcı dersler de başladığına göre artık uyuyabilirdim...
***
Eve gelip başımı yastığa koydum amaçsızca tavanı izliyordum öylece seyrediyordum ama neden, neden tavanı seyrediyordum ki. Elimi hızla komodinde ki kulaklığa attım rastgele bir şarkı açıp uykuya dalmaya çalıştım ama ne mümkün! Aklıma birden bugünkü ağzını yüzünü kırdığım çocuk geldi sebebim vardı.Bana psikopat dedi, hah! Ben miyim psikopat?Bugün matematikçinin bana sataşmasının sebebi de buydu zaten. Elime bir geçse tekrar döverdim.
En son sakinleşip kendimi müziğe bıraktım, gözlerim kapanırken uyku beni sıkıca sarmalamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°~SİYAH AY~°
VampirosHata yaparız ve bazen "Bir zaman makinesi olsa da geçmişe gidip bunu düzeltsek." Deriz ama inanın bana bu karmaşadan başka bir şey getirmezdi... Vampirler ve bir zaman makinesi kulağa ne kadar saçma geliyor?