~7~ "Bizden Birisi"

59 23 4
                                    

Gözlerimin önünde gördüğüm bu beyaz ışığın tek bir açıklaması vardı o da sonunda huzura kavuştuğunun habercisiydi,ya ölmüştüm ya da

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gözlerimin önünde gördüğüm bu beyaz ışığın tek bir açıklaması vardı o da sonunda huzura kavuştuğunun habercisiydi,ya ölmüştüm ya da...

Göz kapaklarımı güçlükle açtıktan sonra ışık gitmişti onun yerine tanıdık bir yüz gelmişti gözlerini yüzümden ayırıp heyecanla " Uyandı!"
dedi.Elindeki tuttuğu ışığı fark edince beyaz ışığın kaynağını da anlamış oldum.

Baş ucum da profesörün seslenmesiyle Dapne de dahil iki tane daha tanımadığım kişi geldi ilk önce Dapne'ye baktım ama hemen gözlerimi geri kaçırdım çok mu belli ediyordum?Umrumda değil.

"Bana senden mesaj geldi dedi profesör,sana yardım etmem gerektiğini ve odanda olduğunu söylüyordu geldiğimde baygındın seni alıp buraya getirdim. Muayene yaptıktan sonra değerlerini de kontrol ettim ve..."

"Şu an iyisin tansiyonun, algılayıcıların, duyuların,bedenin ve dişlerin sapasağlam sadece şeker oranın çok düşük ama onu da hallederiz peki sen nasıl hissediyorsun?"

"İyiyim diyelim iyi olalım."

"Kalp ritmin de iyi gidiyor,nadir atıyor."

"Anladım, bir dakika nadir atıyor derken?"

"Olması gerektiği gibi işte.Tıpkı bir vampirde ki gibi..."

Ne dedi o anlamadım ben. Bana şimdi vampirsin mi dedi o ?

"Ne?Hadi ama ben vampir falan değilim hayal dünyan çok iyi. Hatta geçen rüyamda gördüğüm-

(Fena pot kırmıştım onlara en ufak bir şeyden bile bahsetmemeliydim ne de olsa Dapne burdaydı.)

"Tamam çok komikti, bir daha olmasın."

"Yani bana inanmıyor musun? "

"Ben kimseye inanmam özellikle de sana."

Dediğim şeyle siyah gözlerini okuduğu kağıttan ayırıp bana baktı daha sonra gözlerini kırpıştırarak tekrar elindeki kağıda gömüldü.

"Tamam en basitinden bahsedelim,mesela dişlerinden...Bana onlardan bahset."

"Sanane benim ağzımda ki dişten."

O sıra da çok sadık dostu onu korumak için lafa atladı.

"Diana neden böyle davranıyorsun? Biliyorum kabullenmesi zor ama bu bâriz ortada olan bir şey en son lavaboda neler yaşadığını en iyi sen biliyorsun."

"Sinirle etrafıma bakıp düşünmeye başladım, gözlerimin kırmızı olması hayal değilse benim için tek kanıt buydu."

"Dişlerinden bahsetmiştik onların uzun ve sivri olduğunu gerçekten hiç fark etmedin mi? Buraya geldiğinde bileğini kestiğinde nerdeyse hiç kan akmamıştı.

Banyo da bayılma olayına gelecek olursak açıkçası değişim geçiriyordun kendi farkına varman için. Kan'a susamıştın ama sudan başka bir şey yoktu bununla idare edemeyince isteklerine ve vücut semptomlarına engel olamayıp sinir krizi geçirdin ve bayıldın.

 °~SİYAH AY~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin