O anda Kapı'nın birden açılmasıyla kendinde olan üç beden sıçrayarak kapıya doğru baktılar, yakalanmışlardı ve hepsinin başı gerçekten büyük beladaydı."Siz...Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz?!"
***
Karanlık odayı sadece masanın üstünde,tavan da asılı duran lamba aydınlatıyordu oturduğum sandalyenin hemen karşısında oturan adam beni biraz sonra sorguya çekecekti ve sanırım ben uzun bir süre hapis cezasına çarptırılacaktım...
Hadi ama buna inandınız mı? Kolay kolay yakalanmayacaktım, tabii ki burdan herhangi birisi sırrımı söylemezse çünkü şu an gerçekten oda da iki ceset vardı Mary'i saymıyorum o bayılmıştı ve çoktan uyandı ortam ise tam olarak şöyleydi;
"Yedek eldivenler nerde?"
"Getirdiğim eşyaların arasında olabilir."
"Şu geldiğim hale bak neden odamın içinde iki tane ölü var ve ben sizin gibi ruh hastalarıyla burda temizlik yapıyorum? Ne günah işledim acaba ben."
"Mary!" Ona seslenmemle birlikte elinde ki temizlik bezini sertçe yere attı, zaten yorulmuştuk iyice sabrımızı sınıyordu.
"Sana sorunu cevaplayamam ama eğer oda da bir ceset daha olmasını istemiyorsan kapa çeneni,aslında eğer bu dediğim olursa odayı temizleme derdinden de kurtulursun ne dersin?"
"Sen gerçekten ruh hastasısın Bay Karan bu kızın dediği şeyi duyuyorsunuz değil mi?"
"Yeter! Cidden kesin artık şunu,buradaki herkes zaten suçlu durumda.Birimiz yaptıysa ötekileri bunu saklıyor."
"Ben saklamayacağım." Dedi yine gıcık.
Bu sefer söze giren Dapne oldu.
"Cidden bunu gidip her yere yayacağını mı söylüyorsun?Mary burası senin odan tatlım."
Yüzümdeki hafif gülümseme büyürken gözlerimi tekrar temizlediğim yere doğru çektim bu kısmı da bitirdikten sonra etrafa göz gezdirdim.
"Bitti,şimdi sıra cesetlerde onları ne yapacağız nasıl taşıyacağız?"
"Onları ben hallederim ama aşağıya nasıl götüreceğiz o sıkıntı." Dedi Karan
"Kameralar da var onları ne yapacağız?"
Cidden diğer cesedi yanda ki dosya odasında öldürmüştük ve onu buraya taşırken kameralar bizi kesin gördü Dapne'nin kameraları hatırlatmasıyla her kafadan bir ses çıkmaya başladı.
"Yeter! Durun ne yapıyorsunuz bu şekilde bu işten sıyrılamayız."
"Şimdi beni dinleyin..." Elime bir çubuk alıp şirketin krokisinin bulunduğu panoya doğru yürüdüm güzel bir plan yapmalıydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°~SİYAH AY~°
VampireHata yaparız ve bazen "Bir zaman makinesi olsa da geçmişe gidip bunu düzeltsek." Deriz ama inanın bana bu karmaşadan başka bir şey getirmezdi... Vampirler ve bir zaman makinesi kulağa ne kadar saçma geliyor?