Bölüm 7

948 108 127
                                    

Kanatlarımı sonuna kadar açarak havada süzülmeyi sürdürürken Cas'in homurdanmasıyla başımı ona çevirdim ve homurdanmalarının netliğe kavuşmasını bekledim. Sonunda onu izlediğimi fark etmiş gibi ''O askeri neden öldürmedin?'' dediğinde omuz silkerek ''Emin değilim.'' deyip kestirip attığımda Cas'in homurtuları daha da artmış ve anlamsızlaşmıştı.Sonunda ani bir hareketle bana döndüğünde sisten oluşan yüzü hemen yüzümün önündeydi. Kızıl gözleri gözlerime net bir şekilde odaklanıp bir süre bekledikten sonra usulca ''O askerle konuştun değil mi? Sana ne dedi? Bilmek istiyorum.'' demişti. Alaylı bir şekilde ''Aynı zihni paylaştığımızı biliyorum. Neden bunu kendin öğrenmiyorsun?'' dediğimde Cas başını çevirerek ''Bunu yapabilrim ama hiçbir eğlencesi kalmaz ki. Eğlenceyi sevdiğimi biliyorsun.'' demişti.

Aklıma tesiste kaldığımız süre boyuna yaptığı şeyler gelince ''Evet, tabi. Neredeyse bir bölük askeri öldürüyordun.'' dediğimde keskin dişlerini gösterecek şekilde gülümsediğinde ''Ama o sıvıları karıştırıp çıkarttığı ışık patlamasını görmek çok eğlenceliyfi. Hey! Konuyu dağıtıyorsun. Hadi ama. Ne konuştunuz?'' dediğinde omuz silkerek ''Aslında bir kızı bulmam gerektiğini söyledi. anlattıkları Alex'in dedikleriyle uyuşuyordu neredeyse.'' dediğimde şüpheyle ''Belki de Alex planladı bunları? Seni tuzağa düşürmek istiyor olabilir.'' demesiyle onun gözlerine baktım bir süre. Sanki beni değil de kendisini bu düşünceye inandırmak istermiş gibi bir hali vardı.

Onu incelerken ''Sorun ne Cas? Alex geldiğinden beri hep onun tehlikeli olduğunu düşünüp durdun. Kabul ondan hoşlanmadım ve fazla ısrarcı ve yapışkan. Ama tehlikeli olduğuna inanmıyorum. Kolay bir avdan başka bir şey değil.'' dediğimde Cas bakışlarını benden kaçırarak ''Sadece... Ya bizi birbirimizden ayırırsa? Bunu istemiyorum Kelly.'' demesiyle şaşırmıştım. ''Ne saçmalıyorsun sen? Bizi neden ayırmak istesin Cas?'' dediğimde hızla ''Berry'yi ona bağlayarak zaten onu bizden ayırdın Kelly! Ya  beni de başkasına bağlarsan? Bunu kabul dahi edemem.'' dediğinde gözleri daha da parlamış, vücudu daha da kararmıştı. Elimi ona uzatarak ''Fazla abartıyorsun. Bizi ayırmayacak, bana inan. Sadece biraz tuhaf birisi o kadar.'' dediğimde bir tehlikenin bana yaklaştığını hissetmiştim. Cas bir anda ''Dikkat et!'' diye bağırarak benim önüme geçtiğinde bana yaklaşan şey onun sis bedenini büyük bir kuvvetle dağıtarak bana şiddetle çarpmıştı.

Kanatlarımı sıkarak hareketimi engellediğinde hızla yere düşmeye başlamıştım. Beni saran  ağın arasından elimi oynatıp kendime kalkan oluşturmaya çalışsam da başaramıyordum. Cas'in ''Kelly!'' diye bağırarak bana yaklaşmasıyla bedenimi son anda yakalamayı başarmış ve büyük çarpışmayı en aza indirmişti. Beni sarabn ağdan kurtulmak için hareketlenmeye başladığımda ağ her hareketimde daha da sıkıyordu. Sonunda birisinin alaylı bir şekilde ''Yerinde olsaydım fazla hareket etmezdim. Biraz daha uğraşırsan düğümlerle kendini boğarak öldüreceksin.'' dediğinde konuşanı görmeye çalıştım.

Bir adam bir süre karşımda dikilip beni seyrettikten sonra bana yaklaşmaya başladığında Cas deli gibi beni ağdan kurtarmaya çalışsa da ağı kavramayı beceremiyordu. Sinirli bir şekilde hırıltılı sesler çıkartarak ''Aptal ağı kavrayamıuyorum!'' dediğinde adam bana yeterince yaklaşmıştı. Benim kıpırtılarımı fark etmiş gibi ''Çok güçlü bir silah kendisi. Her türlü güe karşı dayanack maddeden tasarladık. Elime yeni geçti. Sen ne dersin buna?'' demesiyle Cas'in sis formu adamla aramıza geçmiş ve ''Sana zarar vermesine izin vermeyeceğim Kelly.'' demişti. Gözlerimi adamdan ayırmadan ''Bana dokunursan asıl ne düşündüğümü görürsün.'' dediğimde adam gülerek ''Cesur kız. Cesaret aptallıktır.'' diyerek kolumu sertçe yakalamasıyla Cas'i sonunda görebilir hale gelmişti. Cas vahşi bir hayvan gibi hırıldayarak adama ani den bağırarak yaklaştığında  adam onun anlık görüntüsünden korkarak kendisini geriye atmıştı.

K.A.O.S.Projesi: Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin