Bölüm 9

797 88 69
                                    

Gözlerimi araladığımda Near'ın yanımda uyuduğunu gördüğümde rahat bir nefes alarak sırt üstü yatarak tavanı izlemeye başlamıştım. Cas havada yavaşça yükselerek ''Kendini daha iyi hissediyor musun Kelly?'' diye fısıldamasıyla ona bakmadan ''Biraz. Halledebildin mi?'' diye sordum usulca. Cas onaylamak için  yüzümün önüne geçerek bana bakmayı sürdürürken ''Neredeyse evet. Ama hala bitmedi. Birkaç gün daha aşıyı kullanmaz ve güçlerini ısrarcı bir şekilde kullanmazsan seni arındırmam çok kolay olacak. Sadece biraz daha dayanman gerek.'' dediğinde onun gözlerinin içine bakarak ''O kadar zamanımızın olduğunu sanmıyorum Cas. Alex beni devamlı olarak birileriyle tanıştırıyor. Devamlı olarak asker ve avcılara rastlıyoruz. Hayatta kalmamız için savaşmam gerekiyor.'' dememle Cas sinirli bir şekilde ''Onu şansımız varken askerlerin önüne atmalıydık. Sorun çıkartmaktan başka bir işe yaramadığını sende biliyorsun.''' demişti. Başımı umursamadığımı gösterir şekilde sallayarak yatakta doğruldum ve yüzümü yıkamak için banyoya girdim. Soğuk suyla kendime gelmeye çalışırken odadan gelen sesle odaya geri döndüm.

Near yataktan kalkmış, uyku sersemi bir şekilde banyoya ilerliyordu. Beni görünce biraz olsun yüzünde sevecen bir ifade belirdiğinde el sallayıp ''Günaydın Kelly. Ben de seni aramaya çıkacaktım. Gittiğini sandım.'' demesiyle kuşkulu bir ifadeyle ona baktıktan sonra omuz silkerek ''Sizi bırakıp nereye gidebilirim? Sakız gibi bana yapışıksınız artık.'' dediğimde bunu demem Near'ın hoşuna gitmiş, onu güldürmüştü. Saçımı omzumdan geriye atarak ''Ben yiyecek bir şeyler bakacağım. Gelirsin.'' diyerek dışarı çıktığımda  Lena ve Luke'u kahvaltı için bir şeyler hazırlarken bulmuştum. Her ikiside beni görünce biraz geri çekilerek sessizliğe büründüğünde onları görmezden gelerek dolabı açarak içinde ilgimi çeken bir şeyler aramaya başlasamda Lena'nın sonunda ''Nasıl oluyorda birden fazla yeteneğin oluyor?'' diye sorduğunda yavaşça doğrularak buz dolabının kapağını kapattığımda Luke biraz gerilmiş gibi ''Biliyorum sormamamızı söyledin ama madem başka bir gelecekte tanışmıştık ve şimdi beraberiz...'' diyerek konuşup duraksamıştı. Lena hızla lafa atlayarak ''Kiminle gezdiğimizi bilmemiz en güvenlisi. O asker ve avcıları durdurabildin ve bunu sadece bir kalkanla yapabildiğinden şüpheliyim.'' dediğinde odaya çoktan Alex ve Near'da girmiş, onların sorusunu duymuştu. Alex ortamı yumuşatmak için ''Şey Kelly'nin bu konuları konuşmak için  uygun bir zaman olduğunu düşünmüyor.'' dediğinde Near bana yaklaşarak ''Kelly biraz sakin olmalısın. Çok kızgın görünüyorsun.'' diye fısıldamıştı. Cas ise tüm bu konuşmaların arka planında hissettiğim öfkeyle beslenip titremeye başladığında Lena ve Luke'a bakarak ''Ne olduğumu mu merak ediyorsunuz? Size söyleyeyim. Ben denek 002 Kelly. K.A.O.S. Projesi'nin temellerinin atıldığı ve öncü olarak nitelendirilen deneğim. Ve siz benim kanımdan yapılan aşı sayesinde güçlerinize kavuşmuş, diğer alt tabaka deneklersiniz. Sizinle ne gücüm, ne de başka bir şeyim denk. Her birinizin sahip olduğu güçlerin her biri bana ait ve sizin kullanmayı beceremediğiniz tüm o yetenekleri ben ustaca kullanabiliyorum. Bu sayede oradaki askerleri yendim. Yerimde bir başkası olsaydı beş dakika bile dayanamazdı. Şimdi neden birden fazla yeteneğim var anladın mı beni?'' dediğimde ortama derin bir sessizlik çökmüştü. Bu dediklerime Near bile şaşırmış gibi bana kocaman gözlerle bakmayı sürdürdüğünde onlardan biraz uzaklaşıp ''Bu yüzden sokaklardaki askerlerin sayısı artıyor. Tesisten kaçmayı başardım ve beni bulmaları gerek.'' dedim.

Yemek için bir elma alıp oturma odasına geçtiğimde mutfakta bıraktığım Lena ve Luke'un yemek hazırlamalarına dair sesler ve fısıldaşmalarını duyabiliyordum. Göz ardı ederek oturma odasında tek başıma koltukta uzanmayı sürdürdüğümde Cas artık sabırsızlanıyormuş gibi evin içinde süzülmeyi sürdürmüştü. Sıkkın bir tavırla ''Neden bedenine geri dönmüyorsun sen?'' dediğimde Cas bana bakarak ''Bedenimin içinde durup oturmak çok sıkıcı da ondan. Hem Berry'yle de konuşmalarımız çok azaldı. Süreki olarak Alex'in çevresinde. Biran önce gitmemiz gerek.'' dediğinde ona bakmadan ''Madem canın sıkıldı beni iyileştirmeye devam etmeye ne dersin?'' diyerek sonunda gözlerimi ona diktim. Sis bedeni bir sağa bir sola deli gibi hareket etmeyi sürdürdüğünde sesli bir nefes vererek ''Beni buna zorlama Cas.'' dememle  Cas yüzümün önüne atlayıncarahatsızlığımı blli edecek şekilde yüzümü buruşturduğumda  o bunu fark etmiş gibi ''Sorun ne?'' diye sormuştu. Elimi havaya kaldırdığımda Cas'in  sis formu hareketi kesmiş havada öylece kalakalmıştı. Cas titreyerek ''Bırak beni.'' diye kısık bir şekilde konuştuğunda avucumu sıkarak onun hareketini durdurarak ''Bedenine geri dön ve saçma hareketlerde bulunma Cas. Yeterince sorunum var zaten.'' diyerek elimi salladığımda Cas'in sis formu hızla kendi bedenine çarparak, bedenine dönmüştü.

K.A.O.S.Projesi: Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin