Oh be sonunda, bugün o kadar yoğun değildi ve boşluğu fırsat bilerek hemen sizler için bir bölüm yazdım, umarım beğenirsiniz.
İsabella klavyede parmaklarını dolaştırırken ''Evet, doğru adres. Yapabileceğine inanıyor musun?'' dediğinde omuzlarımı gererek ''Evet, sorun yok.'' diyerek bir ayağımı ileri koyup dengemi kurarak odaklanmaya çalıştım. Yumruk yaptığım ellerimi birbirine vurarak oluşturduğum portalı büyütmeye başladığımda arkamdan Gena'nın hayranlıkla ''Bu mükemmel.'' dediğini duymuştum.
Portal yeterince genişlediğinde başımı ileri uzatarak etrafa bakındım ve onu gördüğüm gibi elimi oturduğu sandalyeye doğru uzattım. Sandalye eş zamanlı olarak portalın olduğu tarafa doğru büyük bir hızla kaymaya başladığında kızın çığlıkları giderek yükseliyordu. Omzundan yakaladığım gibi hızla portalın içine çekip kapattığımda elimi omzuna koyarak ortak anıları hatırlaması için anıları ona aktarmaya çalıştım.
Kızın çığlıkları ve darbeleri sonunda son bulup, başını kaldırarak bize bakmaya başlamasıyla Lena'nın heyecanla ''Rubby!'' diye bağırmasıyla Rubby şaşkınlık içinde ''Çocuklar? Lena?'' diye afallayarak bize bakmaya başladığını görmüştüm. Bariz olayın şokunda olmasına rağmen Lena'yı görmesiyle ona koşması bir olmuştu. Birbirini kucaklayan iki kıza bakarken İsabella'ya dönerek ''Sırada ki kim?'' diye sordum. İsabella düşünerek ''Adresi ve fotoğrafları gösteriyorum.'' diyerek dediğinde ekrana yansıyan görüntüye bir süre baktım.
İsabella bana bakmadan burada birden fazla kişi var, ona göre.'' dediğinde onayladım ve portalı açmaya başladım. Biraz başım dönüyor olsa da görmezden gelerek genişleyen portalın ardında ki sesleri işitmeye başlamıştım. Birilerinin ''Hazırım!'' dediğini işittiğimde sırtımda ki dokungaçları daha taşıyıcıları görmeden portaldan içeri soktum ve yakalayabildiklerimi hiç beklemeden portaldan yanımıza çekerek arkaya diğerlerinin arasına fırlattım. Anıları bu kez Alex hatırlatmak amaçlı onlara yaklaştığında, son kez portalı açmak için hazırlandım. İsabella ''Tamamdır, işte burası.'' dediğinde onaylayarak bir portal daha oluşturdum.
Portalı oluşturup büyütmeye başladığımda içeriden birisinin küfürler savurduğunu işitmiştim. Ona bakmadan hızla elimi ona uzatarak yakalayıp yanıma çektiğimde portal son anda kapanmış ve ikimizde yere yığılmıştık. Tüm bedenimde titreme ve üşüme başladığında Cas ve Berry hızla başıma gelerek ''İyi değilsin, hemen hallediyorum.'' diyerek bedenimde kaybolduklarında her ikisi de şaşırmış gibi mırıldanmaya başlamış, kısa sürede sessizliğe bürünmüştü.
Neler olduğunu soracak olsam da gelenleri görmek için başımı çevirdiğimde Kisha , Ugo, Fergus, Kyle, Judith ve Mell'i gördüğümde heyecanla ''Sizi görmek harika!'' diyerek kollarımı açtığımda hepsi başlarını tutarken, Fergus elini ağzına götürerek '' Bu anılar fena midemi bulandırıyor.'' dediğinde ''Aslında bunu yapan şey geçtiğiniz portal. Zamanla alışırsınız.'' deyip onlara bakmaya başladım. Hepsini ne kadar özlediğimi düşünürken Acwel gülerek ''Kesinlikle geçmeyecek, her seferinde daha da beter oluyor.'' deyip elini kaldırarak ''Artık plan yapabiliriz.'' demişti.
Çocukları Kisha ve Mell ile beraber üst kata gönderdiğimizde, İsabella Rubby'yi yanına çekerek ''Seni görmek harika. Bunca zaman sensiz nasıl yaşadım bilmiyorum.'' dediğinde Rubby, parmaklarını klavyede dolaştırıp önüne konulan bilgisayarda bir şeyler yaparken heyecanla ''Beni utandırıyorsunuz çocuklar. Sizi görmek gerçekten harika.'' demişti.
Acwel elini omzuma koyup sıkarak ''Her şey yolunda mı?'' diye sorduğunda onaylayarak benimkiler düzeltmek için uğraşıyor.'' deyip Rubby'ye geri döndüm. Acwel eğilerek kulağıma doğru ''Bunu yapmak zorunda değilsin.'' diye fısıldadığında başımı ona çevirip gözlerine baktım. İstemeden de olsa benden uzaklaşması için zihnine uyarı yolladığımda Acwel gözlerini kısarak ''Bana karşı mı? Cidden mi?'' diye fısıldamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.A.O.S.Projesi: Sil Baştan
Fiksi Ilmiah✴️Serinin 4. Kitabıdır.✴️ Projenin yan etkileri tüm taşıyıcıların sonunu getirirken verilen kararla geçmiş ve gelecek tamamen değişti. Artık yeni bir gelecekte gözünü açan Kelly tüm geçmişi unuttuğu gibi yapması gereken görevi de hatırlamamaktadır. ...