Bölüm 19

532 63 26
                                    

Arkamızdan AlanWolf'un bize öfkeyle seslendiğini duysak da görmezden gelmeye devam etmiştik. Siren sesleri bir anda yükselip, koridorda bize yaklaşan askerleri gördüğümde ellerimi ileri doğrultup rastgele bir portal açarak hiç beklemeden Acwel'i portaldan iterek hızla arkamızdan kapattım.

Yüksek siren sesinden aniden sessizliğe geçtiğimizde ikimizde sersemlemiş bir şekilde birbirimize bakıyorduk. Bir süre sonra Acwel midesi bulanıyor gibi bir hal alıp bununla savaşır gibi bir ifade takınarak "Bir daha ki sefere uyaramaz mısın? Her seferinde daha iğrenç bir hal alıyor gibi geliyor." dediğinde göz devirerek "Evet elbette. Askerlerin bizi götürmesine izin verirken yaparım tabiki." dediğimde Acwel'de sinirle göz devirmişti.

Etrafına bakınarak "Bizi nereye getirdin?" dediğinde bende etrafıma bakma şansını yakalamıştım. Bir evin oturma odasında öylece duruyorduk. Gözlerimi kısarak "Pek emin değilim." dediğimde kapının diğer tarafında birisinin kapıya yaklaştığını hissetmiştim. Acwel'i kolundan yakalayarak "Birisi geliyor." dememle kapının bir anda açılarak içeri bir kadının girmesi bir olmuştu. Kadın bizi görünce şaşkınlıktan donup kalmış, elinde tuttuğu tepsiyi daha sıkı tutar bir hal almıştı.

Üçümüz de birbirimize sessizce bakmaya başladığımızda, kadının arkasından" Sorun ne? "diyerek bir adam daha gelince o da bizi gördüğü gibi kıpırdamayı kesmişti. Kimse bir şey diyrmiyormui gibi beklemeye başladığında sonunda kadın" Burada ne işiniz var? " demesiyle Acwel bir anda" Açıklayabilirim. "demişti. Acwel'e dönerek" Öyle mi? " dediğimde, sormadan gelen adam" Tahmin edeyim başın dertte ve bu kızla ilgili bir durum. " demişti.

Adama gözlerimi kısarak bakarken" Tanışıyor muyuz? " dediğimde kadın gözlerini aynı şekilde kısarak" Seni bir yerlerden tanıyorum. " demişti. Kadına dönüp devam etmesini beklerken kadının da bana tanıdık geldiğini fark etmemle irkilmiştim. Sırtımda ki dokungaçları çıkartmak için hazırda beklemeye başladığımda Acwel" Taşıyıcıların bulunduğu siteye saldırı düzenlenecek. Siteyi zamanında boşaltmamız gerekli. " dediğinde kadının gözleri kocaman açılmıştı.

Beni göstererek" Sen Kelly'sin. Kayıp denek. "dediği anda ileri atılarak dokungaçlarımla kadını yakalayıp" Beni nereden tanıyorsun? " diye var gücümle kadına bağırdığımda hem adam, hem Acwel bir anda harekete geçerek" Rahat bırak onu Kelly! " diyr bana ulaşmaya çalıştıklarında kadının soğuk kanlı oluşu beni şaşırtmıştı. Benden korkmuyor, aksine ne yapacağımı bekliyor gibi görünüyordu.

Acwel dokungaçlarımın arasından geçerek elini omzuma koyduğu anda başımı ona çevirip bakmaya başladığımda " Onu bırak. Hemen. " dediğinde kadına dönerek "Beni tanıyor. Kimsin sen?" dediğimde Acwel omzunda ki elini sıkarak "Bana güven." dediğinde kadınla birkaç saniye daha bakışmıştık. Yavaşça geri çekildiğimde kadını saran dokungaçlarımı ortadan kaldırdığım anda herkes biraz olsun rahatlamış gibiydi.

Kadın üstünü düzeltirken "Seni tanıyorum çünkü Taşıyıcı koruma ve saklama ekibinin başında ben varım. Eskiden senden de sorumluydum." dediğinde kadını şüpheyle inceliyordum. Kesinlikle yalan söylemiyordu. Kadın yanında ki adama dönerek "İvan, bu Acwel ve Kelly. Ondan sık sık bahsediyordum. Örnek taşıyıcı. " dediğinde adam şüpheyle bana bakarak" O kadar değerli deneğin burada ne işi var? " demesi bir olmuştu.

Kadına bakarak" İsabella ben..." derken konuşmayı yarıda bırakmıştım. Kadın da onun ismini biliyor olmama şaşırmış fakat sesini dahi çıkarmamış, konuşmaya devam etmemi beklemişti. Ellerimi sıkarak" AlanWolf'un manyak ikizi taşıyıcı sitesine saldırmayı planlıyor. AlanWolf ise oraya gitmeme karşı. Ben de oraya gidip saldırıları geri püskürterek ikizine ulaşmayı planlıyorum. " dememle Acwel bir anda" Sen ne yapacağım dedin? Aklını mı kaçırdın sen? Sadece taşıyıcıları kaçıracağız sanıyordum."demesi bir olmuştu.

K.A.O.S.Projesi: Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin