.
Nasadil jsem si šátek a nůž položil na stůl, stále jsem ho ale pevně svíral:
"Ani se nehni! Zrůdo!" zařval na mě se strachem, drkotal přitom zuby o sebe.
Stisk jsem hlasovou zprávu, nahrávala se do chatu Velitelství-
"Zrůdo?" zeptal jsem se s výsměškem. "Promiň, asi si mě s někým pleteš,"
"Proboha! P-Pětko?" zděsil se hrůzou, já se jen sarkasticky zasmál.
"Aaa, někdo se zajímá o věci do kterých mu nic není.." a otočil jsem se na toho člověka.
"Luthere? Tebe bych nečekal," udiveně jsem přiznal. Zaskočil mě.
"Neboj se, ty jsi poloopice. Nepatříš na můj jídelníček," uklidnil jsem ho s lehkým úšklebkem a založil si ruce na hrudi.
"Jsi vrah i zrůda dohromady! Určitě jsi to byl ty!" křivě mě obvinil.
"Ne, Allison jsem se ani nedotkl! Nešiř dezinformace!" procedil jsem mezi zuby. Štve mě, když o mně někdo hlásí, šíří dezinformace. Je to jako lež, tu taky mimochodem nemám rád.
Přešel ke mně, snažil jsem se mu uhnout.
Marně, došla mi šťáva..
Chytl mě za límec, vláčil mě po zemi za sebou až do té ocelové krabice-
Otevřel dveře, prudce s mým tělem hodil na stěnu. Vyrazil jsem si dech, pomalu dopadl na zem. Uslyšel jsem hlas plný zděšení, překvapení, hrůzy i úlevy.
Nožem jsem se otáhěl, až jsem mi ho podařilo říznout do dlaně-
..Pustil jsem vyčerpáním nůž, nevadilo mu ostří, za které mi ho vyrval z úchopu.
Zapečetil silně dveře a zhasl zářivku na chodbě, ze které následně odešel po schodech nahoru.
"A-Alli-" pokoušel jsem se o mluvu z posledního dechu.
"Pětko! Počkej, pomůžu ti," vyhrkla rychle ze sebe. Aspoň ona se mě nebála.
POHLED ZARY:
Na hodinkách mi pípla zpráva. Byla od Pětky, že by chtěl konečně moji pomoc?
-
7.6. 2:51
Klaris přidal/a uživatele Pětka.
7.6. 2:53
Klaris přejmenovala uživatele Pětka na Nový člen (Pětka)
. . .
10.6. 22:40
Nový člen (Pětka)
Vám poslal hlasovou zprávu.-
Hned jsem si jí přehrála. Nezněla moc radostně. Na konci totiž nemohl mluvit, aspoň jsem to tak slyšela.
Že by ho někdo probodl? Ne, ta hlasitá rána v blízkosti hodinek, někdo s ním musel dosti silně hodil o zeď.. Upřímně, nechtěla bych, muselo to nehorázně bolet.
Odložila jsem knihu, ve výtahu jsem stihla napsat do skupiny Chat:
-
2.6. 15:48
Sarah
Mise Bratr č. 2, zahájena.
ČTEŠ
🇨🇿 Vyvolení: Smrt 77 || Five Hargreeves ff [ DOKONČENO ]
Fanfic‼️DOKONČENO‼️ ♕︎ - realita ☂︎ - halucinace "-Poskytnu ti výhody, dokonce i částečně nové schopnosti. Každý z nás má schopnosti," "Schopnost? Jaká schopnost?" zajímal se o podrobnosti, nejspíš ho zaujala má nabídka. "Opravdu to chceš vědět?" doř...