1.6 ☂︎ Nový vůdce Ničeho..

49 0 0
                                    

.

DALŠÍ DEN RÁNO, 14.6. 2022

"Tohle je váš nový šéf, oficiálně se vzdávám své funkce," pronesla jsem hlasitě a začala tleskat. Ostatní se ke mně po chvíli váhání, rozhodování se, jestli vzdávat poctu anebo jestli je to pod jejich úroveň, se přidali.

"Děkuji, děkuji," Spasitel naznačil, ať všichni včetně Allison se zase utiší.. "Nejprve jako váš nový šéf, bych chtěl pronést o vás všech pravdu-"

Všichni přítomní, kromě Allison, zpozorněli, když dořekl poslední slovo, a to "pravdu".

"Vy se snad bojíte?!" vysmívala jsem se jim hlasitě v kontextu podlého úsměvu, zároveň se založenými rukami na hrudi.

"K-Klaris! T-Ty!.. Co jsi to dopustila?!?!" vykoktal ze sebe šokovaný Tobby.

Zrovna u něho bych to nečekala, není jeho iluze stvořena pro lásku k hazardu?

"Nemáš právo mluvit, když jsi nebyl tázan!" okřikl ho Spasitel: "Takže začneme! Nejprve u Zary, která se všemi manipulovala. Tobby, Tobby se tajně snažil zbavit Spasitele. Wais, tajný špeh u dálniční policie. A nakonec Ezro, který nečekaně posílal všechny tajné záznamy a nahrávky Klarisininému otci a možná i někomu jinému, kdo ví, se kterými všemi on má kontakty.."

Propaloval ho tak podezříravě, až tak zříravě, frustrujícně ze strany Ezra..

"VY HAJZLI!" prudce vztal rozhořčený Wais: "KDO TO Z VÁS DVOU PRÁSKL?! EZRO!!!"

"PŘÍSAHÁM, JÁ TO NEBYL!!!" nejnevinnější se bránil nazpět i s napřáhnutými rukami před svým tělem.

"To je zábava, co otče? Tvoje vlastní figurky selhaly," zašeptala jsem tiše a pak šla blíž ke Spasitelovi, Allison..

"DOST LIDI!!! ANI JEDEN ZA TO NEMŮŽEME!!!" Zara se na nás otočila, ukázala na nás propalovačně ukazováčkem..: "TO ONI!!! HLAVNĚ KLARIS!!! JE TO ZRÁDKYNĚ!!!"

"Hlavně, že to říkáš ty!" přidala se do žhavého rozhovoru Allison.

..Mezitím jsem přešla k Pětkovi, sedla mu ze strany na klín. Ruku jsem obmotala kolem jeho krku svůdně.

Co tak na malé otočení rolí ze včerejška?

Bezesporu by si zase vybojoval svoji dominanci nazpátek..

Snažila jsem se totiž probíhající situaci nevěnovat moc mé pozornosti, vždyť to byla zase jen otcova iluze-

"K-KLARIS?! VIDÍTE JI TAKY?!" poukázal na nás Ezro. "O-ONI-"

"JO, EZRO!!! TO DĚCKO MI NEPŘEBERE MOJI KLARIS!!!" zařval našim směrem protektivně Wais.

Tobby, ale roznačl nové téma, teď už vlastně jen jejich, konverzace. "HEJ LIDI! NEZNAMENÁ TO, ŽE NÁM LHALA?!"

"CO MYSLÍŠ?!" zeptali se najednou Zara i Wais, následně se na sebe oba zmateně podívali..

"T-TO, ON JE SPASITEL!!! T-TO ON JI DAL TEN NÁHRDELNÍK!!! VIDÍTE, JAK MU DŮVĚŘUJE VÍC JAK NÁM?!?! MRCHA JEDNA!!!" dovysvětlil Tobby, prudce jsem se otočila:

"Jste jen loutky jejího otce! NECHTE JI NA POKOJI!" rozkázal jim Pětka, na znamení ochrany mi dal ruku kolem mého pasu a přitom si mě přitáhl víc k sobě..

Cítila jsem se s jeho dotekem více bezpečněji, než ještě nikdy předtím-..

Proč? Je to jen obyčejný kluk se světle modrými, časoprostorovými obláčky, který má jen tak šťavňatou a vyjímečnou, až výtečnou krev zároveň!

🇨🇿  Vyvolení: Smrt 77  ||  Five Hargreeves ff  [ DOKONČENO ] Kde žijí příběhy. Začni objevovat