!!TOHLE NENÍ KAPITOLA PŘÍBĚHU, JEN OBJASNĚNÍ PRO PŘÍPADNÉ BUDOUCÍ NEDOROZUMNĚNÍ!! DOLE JSOU INFORMACE / VODÍTKA NA DALŠÍ KAPITOLU (výjde btw. v sobotu, jako vždy ;) )
.
Takže, asi si říkáte, jaké práva, jaké vyjasnění.. Jelikož spisovatelka omg_adelka má svojí vlastní knihu s názvem: Another Love~Five x Harley - která je dosti podobná v jednom "návrhu" aka moje kniha tak podobně vypadá, ale NENÍ založena (vymyšlena, pokud chcete) na tomto "návrhu"
.
Hned objasním:
■ Okolo 30.3. (dubna) 2022 jsem hledala po wattpadu knihy na přečtení. Našla jsem právě tuto, očima jsem projetěla některé její kapitoly a jelikož mě zaujala, tak v ten samý den jsem napsala do komentářů (aktuálně je to vymazaná ta kapitola, přesněji to byla kapitola s názvem A/Q část 2 - promiňte mi nesprávnost) něco ve stylu tohoto:
"ahoj, hledala jsem na wattpadu knihy a tato mě zaujala, je hezky napsaná, určitě si ji přečtu <33"
Ano, až teď mi došlo, jak to divně vyznělo, ale MŮJ PŮVODNÍ ÚČEL NEBYLO UKRADNOU NÁPAD, ALE JENOM NAZNAČIT ŽE SI KNIHU URČITĚ PŘEČTU, JENOM ŽE TEĎ NEMÁM ČAS (ani nevím, proč jsem to vůbec psala 😭)
>>> Nápad nad knihou jsem dostala někdy v lednu-únor, od té doby jsem si začala promýšlet a i sepisovat knihu do poznámek mobilu-
(ano, ale kniha od omg_adelka byla už dávno vydaná, otázka jestli by nechtěli lidé na v její knize The Vampires Diaries a Umbrella Academy byla už dávno v její kapitole okolo 23 (omluvte mě znovu za případné nepřesnosti) vydána)
- NEBYLA PŘÍČINOU A NENÍ PODSTATOU MÉ KNIHY A UPÍŘI SE NEŘÍDÍ JAKO VE THE VAMPIRES DIARIES
Má kniha je v podstatě shrnuta do tří slov (můj pohled na věc): mafie, upíři, Umbrella Academy
Upíři se sice chovají, že zabíjí lidi, nesnáší česnek, nesnáší ocelové okovy-
(neviděla jsem The Vampires Diaries, takže nevím jestli to tam je a materiály si DOSLOVA vymýšlím 😭 jinak podstata jak v této knížce všichni upíři - Klaris, Pětka a tak fungují - bude objasněna)
-ale nebylo to na motivy The Vampires Diaries (doufám, že mě nějak chápete)
.
To je asi vše co jsem nějak tak chtěla shrnout, nebylo to myšleno jako kritika, urážka nebo tak.. Jen mi to přišlo blbé, protože následně tahle spisovatelka začla číst i mou knihu a tak jsem do budoucna, pro nějaké případné "rejpaly", kteří do všeho jen strhají svůj nos, do cizích věcí, aby bylo o ně postaráno a tímto se už nemusela zabývat.
.
OMLOUVÁM SE, KDYBYCH VYZNĚLA AGRESIVNĚ- NEBYLO TO ÚČELEM!! DĚKUJI ZA POCHOPENÍ :D
.
===
.
OZNÁMENÍ KE KNIZE:
Děkuji moc za tolik přečtení, nevím jak se to stalo ale za JEDNU KAPITOLU, ano JEDNU KAPITOLU mi přibylo víc jak 50 PŘEČTENÍ!! ŠÍLENÉ!!
I přesto že nevím příčinu, tak jsem nesmírně šťastná a vděčná za tuhle aktivitu :D
PÍSNIČKA (V POSTATĚ SKORO CELÁ) ODHALUJE POHLED NA CELÝ DĚJ V PŘÍBĚHU + I TROCHU DO BUDOUCNOSTI (TO CO SE TEPRVE STANE) ;)
.
Případné názory, otázky, kritiku / prostě cokoliv, můžete napsat dolů do komentů <33 Ráda si je pročtu..
.
slov: 488
ČTEŠ
🇨🇿 Vyvolení: Smrt 77 || Five Hargreeves ff [ DOKONČENO ]
Hayran Kurgu‼️DOKONČENO‼️ ♕︎ - realita ☂︎ - halucinace "-Poskytnu ti výhody, dokonce i částečně nové schopnosti. Každý z nás má schopnosti," "Schopnost? Jaká schopnost?" zajímal se o podrobnosti, nejspíš ho zaujala má nabídka. "Opravdu to chceš vědět?" doř...