13.

729 30 10
                                    

Jason's pov
- - - - -

,,Zůstaneš na večeři?" Zeptala se Lee Khalila a já zvedl pohled. Chápu že je chceme dát dohromady, ale doufal jsem že budeme mít chvíli klid... je tu s námi celý den a znovu mě začíná bolet hlava z všeho toho hluku.

,,Nevím jestli je to vhodné." Řekl nejistě a podíval se na mě. Hailey pokroutila hlavou a na stůl přidala čtvrtý talíř. ,,Na něj se nedívej, není zvyklý mít v teritoriu dalšího muže. Vařila jsem já, zvu tě." Řekla a mně se na rtech zformuloval malý úšklebek. Občas je taková, ale baví mě to. Je roztomilá..

,,V teritoriu? Jsem snad nějaký tygr?" Uchechtl jsem se a přešel k ní. Objal jsem ji kolem pasu a jemně ji pohladil po bříšku.

,,Jen v ložnici." Řekla tiše tak aby ji Justine s Khalilem neslyšeli a já se zasmál. Něžně jsem ji kousl pod ucho a sledoval jak míchá něco v hrnci.

,,Tygr." Uchechtl jsem se a pokroutil hlavou. To budu mít ještě dlouho v hlavě. ,,Víš jak jsem to myslela Jayi..." řekla s pokroucením hlavy a úsměvem a já pokýval hlavou.

,,Mhm, já ti ukážu tygra." Řekl jsem s úšklebkem a dlaněmi jí zajel na vnitřní stehna která jsem stiskl z čehož se jí podlomila kolena a pevně se chytla mých předloktí. Miluji to jaký na ní mám vliv. Stejně tak to že vím co na ni působí.

,,Sakra Jasone, ne před nimi." Řekla tiše a po dlaních mě plácla. Usmál jsem se a rty se jí přitiskl na krk, kde jsem zanechával něžné polibky a malá kousnutí. Má to ráda a já miluji její reakce.

Rty jsem se pomalu dostal na její nejcitlivější místo a něžně kůži jejího krku stiskl mezi zuby. Rychle si přitiskla dlaň na pusu a loktem mě jemně bouchla do břicha čímž mě odstrčila trochu dál. Usmál jsem se a znovu se ji přitiskl na krk.

,,Jasone přestaň provokovat, nemohu nic dělat a ty mi to děláš těžší..." řekla tiše a já si položil hlavu na její rameno. Khalil s Justine se v klidu bavili v obýváku a Lee se snažila soustředit na vaření.

,,Začala sis lásko, jen pokračuji." Řekl jsem tiše a ona se ke mně otočila čelem. ,,Víš že je mi to příjemné, ale pokračuj až z toho bude moct být něco víc a až budeme sami." Řekla a vtiskla mi jemný polibek na rty. ,,Připrav příbory prosím." Řekla a já se uchechtl.

,,Políbilas mě jen abych připravil příbory zlato?" Řekl jsem s úšklebkem a dlaněmi se zapřel o linku za ní čímž jsem se k ní dostal blíž. ,,Nebylo to jen kvůli tomu." Řekla s malým úsměvem a omotala mi ruce kolem krku.

,,Ale jdi je připravit prosím, jídlo je hotové." Řekla a znovu mě políbila. Usmál jsem se a vtiskl jí poslední polibek na rty předtím než jsem se odtáhl a udělal o co mě poprosila.

Těším se až bude úplně v pořádku. Těším se že se budeme snažit o miminko. Vím že to tentokrát vyjde. Je zdravá a silná, a já udělám všechno pro to aby na tom bylo miminko stejně.

,,Jídlo je hotové!" Křikla Hailey do obýváku a o pár minut později už jsme všichni seděli u stolu. Tiše jsem sledoval Lee zatímco jsem jedl a oni si povídali.

Seděla naproti mně, vedle ní Khalil a vedle mě Justine. Smála se zatímco s Justine něco probírali a Khalil se občas zapojil do konverzace.

Neposlouchal jsem co říkali. Jen jsem se soustředil na její uvolněný obličej, a usmíval se při pohledu na její úsměv. Je nádherná a je má. Má žena... ta s kterou strávím zbytek života. Nezáleží na tom jak dlouhý bude, bude s ní a každá sekunda s ní mi je dražší než všech mám...

There she goKde žijí příběhy. Začni objevovat