Jason's pov
~ o týden později
- - - - -,,Udělala jsem večeři, budeš jíst se mnou nebo až později?" Zeptala se a já pokroutil hlavou.
,,Nebudu jíst." Zamumlal jsem a posadil se na sedačku. Zmateně se na mě podívala a vypnula sporák. ,,Stalo se něco? Od včera jsi nějaký divný..." řekla a přiložila mi dlaň na čelo. ,,Teplotu nemáš, co se děje?" Zeptala se a posadila se vedle mě. Jsem zmatený. Byli jsme na té kontrole a její doktorka mi řekla něco co bych radši nevěděl.
~ flashback
,,Půjdeme na oběd?" Zeptal jsem se zatímco jsem jí pomohl do kabátu a ona přikývla. ,,Dala bych si pizzu." Řekla s úsměvem který jsem jí opětoval. Vtiskl jsem jí něžný polibek do vlasů a přikývl. ,,Tak půjdeme." Řekl jsem. Chystali jsme se vyjít, ale ucítil jsem ruku na rameni. Otočil jsem se a Hailey se na mě podívala s otázkou v očích.
,,Můžeme si ještě promluvit?" Zeptala se doktorka a já přikývl. Chytl jsem Hailey kolem pasu a přitáhl si ji zpátky k sobě ale doktorka pokroutila hlavou. ,,Jen s vámi." Řekla s pohledem na mě a já se nepatrně zamračil. Co chce probírat jen se mnou?
,,Um... dobře..?" Řekl jsem zmateně. ,,Jdi napřed do auta. Zamkni se." Řekl jsem tišeji směrem k Hailey a dal jí klíčky. Přikývla a vtiskla mi něžný polibek na rty předtím než se rozloučila s doktorkou a odešla. Mám o ni trochu strach, nejradši bych ji stále hlídal.
Doktorka zavřela dveře a chvíli se mi jen dívala do očí. Proč to vypadá jako by se chystala na mě křičet..? Takový pohled vždycky měla máma.
,,Všichni vědí co jste zač pane McCann, ale nikdy bych do vás neřekla že ublížíte vaší ženě." Řekla a já se zmateně zamračil. Že ublížím Hailey? Co je to za hloupost? Nikdy bych jí neublížil. ,,Nemám tušení o čem mluvíte." Řekl jsem a ona pokroutila hlavou. ,,Neměla jsem dělat až takovou prohlídku, ale udělala a zjistila že jen pár měsíců zpátky byla znásilněna. Je těhotná pane McCann, nosí vaše miminko, nevím co jste té ženě přesněji udělal, ale mohu to nahlásit na policii." Řekla a mně se zadrhl dech. Znásilněna? Ublížil jí. Znásilnil ji, bože můj.
,,To jsem... to není možné.." řekl jsem potichu a pokroutil hlavou. Doktorka přimhouřila oči a přejela mě naštvaným pohledem. Já jsem jí neublížil, proč se na mě takhle dívá? Proč pořád podezřívají mě? Jsem její manžel do háje, proč bych jí kdy ubližoval?
,,Je to jedna z nejmilejších žen které tu mám pane McCann." Řekla a zabodla mi ukazováček do hrudi. Ustoupil jsem a zaháněl slzy. Znásilnil mi ji a její doktorka to svádí na mně. Samozřejmě, na koho jiného? Já jsem její manžel, já mám být ten jediný s kterým má sex. Jak mám někomu vysvětlit že byla půl roku unešená jejím šíleným ex kterého mám v plánu zabít a držím ho ve sklepě...? Zase z toho vyjdu jako ten špatný.
,,A vy jste nejvíc nebezpečný muž který sem kdy vkročil, mohlo se od vás očekávat že jí ublížíte, ale tohle se mi nechce věřit." Řekla a já pokroutil hlavou. ,,Obviňujete mě z něčeho co bych si v životě nedovolil udělat. Nosí mé dítě, proč bych jí kdy ubližoval? Víte co o mně říkala média když potratila, vymýšlí si, a tohle jsem neudělal já. Neublížil jsem jí. Nikdy bych jí neznásilnil, je to má manželka na kterou bych si nedovolil vztáhnout ruku, a nevidím žádný důvod proč bych se před vámi měl obhajovat." Řekl jsem hrubším hlasem a ona ustoupila.
,,Pokud jste to neudělal tak se sakra seberte a zjistěte kdo vám znásilnil manželku tak že se to do teď hojí." Řekla a já zhluboka vydechl. ,,Pokud to někdo zvládne bez pomoci policie tak jste to vy." Řekla klidnějším hlasem a já nepatrně přikývl.
ČTEŠ
There she go
Fanfiction,,Chyběl jsi mi, měla jsem hrozný strach." Zavzlykala a já ji objal pevněji. ,,Už bude dobře. Jsi se mnou. Už je dobře." Řekl jsem chraplavým hlasem a ona pokývala hlavou. Chtěl jsem přijet dřív, tam moc jsem chtěl, ale opravdu jsme neměli tušení k...