Selamm🤍
Bu kitap benim ilk ve şuan için tek kurgum.
Umarım beğenirsiniz.
Sol alt köşedeki yıldıza
dokunmayı unutmayın.⭐Yorumlarda buluşalım!🤍
*Bu kitabın tüm hakları "DelandeAsin" adlı kullanıcıya aittir. Herhangi bir çalınma veya kullanılma durumunda yasal işlem uygulanır.*
(Kitabın tamamı hayal ürünüdür, gerçek kurum ve kuruluşlarla herhangi bir alakası yoktur.)
🗝️🥀
•••Gelecekten Kesit
Silinemedik sevgilim.
Sen, ben veya bir başkası göçemedi bu dünyadan.
Yaşadık ama bitmedi.
Ruhun hep bir yerlerde ağladı.
Sarıldığın an bana, yıksan bile tüm kapıları, beni de parçalara ayırdın.Unutmayı çok denedim ama unuttukça hatırladım, Hatırladıkça boğuldum,
Boğuldukça kayboldum...Ve kayboldukça anladım aslında geç olduğunu.
Hayatımın ilk dersinin verildiğini bana, kana kana su değil, kan içtiğim an anladım aslında.
Gece kadar kara ve ışıldayan saçlarımın gözyaşlarımla ıslandığı zaman anladım ve yatakta bir kez daha acıyla kıvrandım.
Hepimiz biliyorduk, kırılmak ve paramparça olmak aynı şey değildi. Ve hepimiz bilmek zorunda kalmıştık, onlar zorla yer almışlardı karanlık zihinlerimizde.
•••
Gözlerine bakarken kendimi bir fırtınanın içindeymiş gibi hissetmem normal miydi? Güzel gözlü adam. Ben onun gözlerine baktıkça içimi bir keder kaplasada güzel gözlü adamdı o.
Gözleri saçlarımdan ayrılıp kahve irislerimi bulunca derince yutkundum. O bana her baktığında kafamda olan milyonlarca düşünce birbiriyle kavga ediyordu. Ondan etkileniyor muydum?
Etkilenemezdim.
Ben bir daha kimseye eskisi gibi güvenemezdim. Benim lügatımda güven kelimesi koyu kırmızı bir sıvıyla kapanmıştı ve hiç bir şekilde temizlenemezdi.
İstiyordum temizlenmesini.
Temizlenmemeliydi!
Kalbim saniyede binlerce kez atıyordu sanki. Gözlerimi kaçırıp yere sabitlendiğimde hırkanın kolları ile ellerimi sakladım ve bacaklarımı daha da çektim kendime.
"Seni hâlâ bu kadar çaresiz kılan nedir Arya?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK NÂLE (Mafya)
Romance"Orada mı duracaksın?" Diye sordum pürüzlü çıkan sesimle. "Uyu artık." Fısıltısı gözlerimin tekrar kapanmasına neden oldu. "Sana demiştim Barlas Atasoy. Gerçekler ortaya çıkmasın diye dökülen kanlar, ama kanlar döküldükçe ortaya çıkacak gerçekler...