24. BÖLÜM "ACITAN İTİRAFLAR"

364 20 23
                                    

Merhabalarrr🩶

Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir.

Alt tarafta bulunan yıldıza dokunmayı unutmuyoruzz!

Yorumlarınızı bekliyorum.

Keyifli okumalar dilerim❤️

Bölüm şarkıları,

Skapova - Ben Hâlâ Vazgeçmedim

Yedinci Ev - Anlat Ona

🥀🗝️
•••

24. BÖLÜM "ACITAN İTİRAFLAR"

Gözlerim kapanmak bilmiyordu. Melis saatler önceki gibi hastane koridorunda olan oturma yerlerinde uyuyunca Barlas'ın sadece birkaç dakika ortalıktan kaybolmasıyla Melih Melis'i boş bir odaya taşıyıp yatırmış ve geri gelmişti. Ben ise cam bir duvarın ardından Çağrı'yı izliyordum. Elimden başka hiçbir şey gelmiyordu.

Melis Barlas'a çok kızgındı. Çağrı'nın onun yüzünden vurulduğunu düşünüyordu ve aslında düşününce haklıydı da. Eğer Melis durdurulmasaydı bunlar olmayacaktı. Kendi hayatıma ilk defa müdahale etmek istemiştim ve herşey daha da kötüye gitmişti.

Barlas'ın bana gerçek babamın bir suç örgütüne liderlik yaptığını söylediği günü çok iyi hatırlıyordum. Evden bir hışımla çıkışım ve sonrasında öldürülmeye çalışılmam hâlâ dün gibiydi. Artık bize rahat yoktu. Her an ölümle burun burunaydık. Annemin bana zorla hamile kalışı ve babamın bizi kabul etmesinin nedeni, en başta kendi hayatının lekelenmesini istemediği içindi. Yani ben böyle tahmin ediyordum fakat doğru olmayabilirdi. Hayatım türlü yalanlardan ibaret olduğu için neyin doğru olup neyin yanlış olduğuna karar veremiyordum. Ya da onun evlilik dışı ve bir tecavüzden doğan çocuğu olduğunu kimse bilmemeliydi.

Onun kurduğu örgüt bir saltanat gibiydi ve babadan en büyük erkek çocuğa doğru örgütün başına geçiliyordu. Onun erkek çocuğu yokmuş. Benim küçük bir kız kardeşim varmış, bunlar sadece duyduklarımdan ibaretti. O kızın başa geçmesinin tek yolu büyük kardeşi öldürmekti. O büyük kardeş bendim. Eğer isterlerse beni yok sayabilirlerdi. Çoğu kişinin benden haberi olduğunu bile sanmıyordum. Peki, neden benim peşimdeydiler?

Gayrimeşru bir çocuktum. Annemin en kötü gününün çiçeği, babamın karanlık lekesi. İşte Çağrı'yı vuranlar böyle pislik bir adamın önünde eğiliyorlardı. Öz babam beni öldürmek istiyordu. Baba kelimesi midemi bulandırıyordu.

İşte tüm bunları öğrendikten bir veya iki gün sonra Melis'e olanları anlatmıştım. Plan aslında o kadar basitti ki, her bir ayrıntısını ince ince düşünmemiz fazla sürmemişti. Beni öldürmek isteyenlerin pis işlerini yönettiği bir gece kulübünde kendimi açık yem olarak göstermek için şarkı söyleyecektim. Sadece buydu. Melis ile beraber öncesinde kulübün kamera kayıtlarına sızmıştık ve Melis'in gizlenmesi için sahneyi iyi gören kör bir nokta belirlemiştik. Locaların arka üst kısmıydı burası. Amaç adamı ele geçirmekti. Öldürmek için değil, paketlemek için buradaydık çünkü o adam sayesinde onlar hakkında bilgi sahibi olabilirdik. Zorundaydık.

Barlas'ın öncesinde böyle bir şeyden haberi olsa ölümü bile göze alıp buna izin vermeyeceğini biliyordum. Bende kimseye zarar vermeden sadece tek zarar görebilecek kişinin ben olmasını isteyerek bunu yapmıştım. Hayatımdaki diğer şeyler gibi buda mahvolmuştu. Birinin hayatını daha berbat etmiştim. Kendimi bir zavallı gibi hissediyordum.

KARANLIK NÂLE (Mafya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin