07.

13 2 1
                                    

04.12
onuryzrl: Hala aklını kirletmediğimi düşünüyor musun?
Görüldü.

Bu saatte ayakta ne işi var bu kız çocuğunun? Hayır bir de görüldü yedik iyi mi?

Yattığım yataktan kalkıp balkona çıktım. Bir sigara yaktım ve telefondan onun söylediği şarkıların olduğu listeyi açtım.

"Yine de insan sorar işte öylesine
Acaba bi' başka yolu yok muydu? diye
Bıraktığı sigarayı alıp eline
Üfler itirafını kendi kendine"

Elimdeki sigaraya bir bakış attım. Ah be kız çocuğu. Onun söylediği şarkıları onun sesinden dinlemek istiyordum. Kapattım şarkıyı. Aklıma gelen bir başka şarkıyı açtım.

Onun sesinden duymadığım bu şarkıyı bile onun sesinden duymak istiyordum. Siktir, sadece sesi bana bunları nasıl hissettirebilir.

"O sesler de kayıp, içim bomboş artık."

04.52
girift: O sigarayı söndür ve yat artık.

Mesaj attığı için sevinen tarafımı susturdum. Kız çocuğunun kalbi kocamandı. Hala beni düşünüyordu.

onuryzrl: Beni görüyor musun?
Görüldü.

Sırıtıp yüzümü sıvazladım.

onuryzrl: Ben senin yattığını nereden bileceğim?

girift: Bilemeyeceksin.

onuryzrl: İyi o zaman sen bilirsin.

Paketten yeni bir sigara çıkarıp yaktım. İkinci sigaramı yakacakken mesaj geldi.

girift: Beni değil kendini cezalandırıyorsun. İçme!

onuryzrl: Ceza değil. Seviyorum içmeyi.
Görüldü.

Sıkıntıyla derin bir nefes verip düşünmeden arama tuşuna bastım. Açmadı. Gözümü etrafımdaki evlerde gezdirdim sinirle. Tekrar aradım. Bir evin ışığı yandı oraya dikkat kesilmişken bu sefer çağrıyı reddetti. Tekrar arayacaktım ki evin tüm ışıkları yanınca bu düşünceden vazgeçtim. Belki de o evdedir ve rahatsız etmişimdir?

Aptal kafam saat sabahın 5'i oldu neredeyse bu saatte insan mı aranır? Masadan sigara paketini alıp son kez artık ışığı sönen eve baktım ve içeri girdim.

Kız çocuğunun ağrıyla uykuya daldığı saatlerde adam kız çocuğunu düşünüyordu.

Girift |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin