Bölüm-5:"Başrol"

1.1K 71 27
                                    

Tuana'nın anlatımıyla;
Akşam oluşturduğum alarm çalınca yataktan kalktım ve hazırlandım aşağı indiğimde Yeliz hanım kahvaltı hazırlıyordu.

"Yeliz hanım günaydın."

"Günaydın Tuancım."

"Yardım edilecek bir şey var mı?"

"Yok zaten herşey hazır Çağanda giyiniyordu zaten gelir şimdi."

"Günaydın!"

Herkes uyandığında beraber kahvaltı yaptık ve ben ve Çağan bey şirkete geldik.
Şirkete geldiğimizde yapımcı Elif hanım ve yönetmen Bora bey bizi toplantı odasında bekliyormuş Çağan beyle çok geçmeden toplantı odasına geldik.

"Bizi çağırmışsınız."

"Evet Çağan ve Tuana oturun şöyle sizinle konuşmamız gereken bir konu var." diye söze girdi Elif hanım ne diyeceklerini merak ediyordum doğrusu.

"Tabii, sizi dinliyoruz."

"Biliyorsunuz ki dizimiz için yeni bir başrol oyuncu gerekiyor Çağanın yanına ve biz bu kişiyi seyircilerimizin de sevdiği Çağanın yanına yakıştırdıkları biri olsun istedik."

"Kim peki?" diye sordum Elif hanıma.

Elif hanım ve Bora bey gülerek birbirine baktılar ve Bora bey konuştu.

"Sensin Tuana Çağanın partneri, yeni başrol oyuncusu sensin."

Çağan beyle şok içinde birbirimize baktık daha sonra Bora bey ve Elif hanıma döndüm.

"Ben mi?" diye sordum ne yapacağımı bilemez bir şaşkınlıkla.

"Evet Tuana sensin tabii sende istersen. Ama iyi düşün bu teklifi kabul edersen paraya para demeyeceksin bu proje sen ve Çağan için baştan yazıldı. Olanları biliyorsunuz gazetecilere çokça yakalandınız ve insanlar sizin enerjinizi çok beğendi ama karar senin Tuana. "

Şok içinde Çağan beye baktım ondanda onay bekliyordum ve paraya fazlasıyla ihtiyacım vardı ve böyle bir teklifi hayatımda kaç kere alabilirdim daha.

"Bence de kabul etmelisin Tuana senin için iyi olacak."

Çağan beye gülümsedim ve Bora beyle Elif hanıma döndüm.

"Teklifinizi kabul ediyorum. Bu projede bende yer alabilirim."

Elif hanım ve Bora bey birbirlerine gülerek baktıkları sırada bende Çağan beye baktım sanki çocuğunun ilk 23 Nisan gösterisini izleyen veliler gibi gururla bakıyordu bana bu bakışlarına pek anlam vereniyordum ama benim için çokta problem değildi.

"Tamam o zaman Tuana şu sözleşmeyi imzala ve herşey hazır olsun."

"Tamam." dedim ve Elif hanımın elinden kalemi alıp imzamı attım.

"Çekimlere iki gün sonra başlayacağız. Burada Çağana çok büyük bir sorumluluk düşüyor.Çağan,sen bu iki günde Tuanayı olabildiğince çalıştıracaksın unutma karşında daha önce hiç oyunculuk tecrübesi olmayan biri var sakin ve güzel çalışacaksınız size güveniyorum. "

"Emin olabilirsiniz Tuanayı çok iyi çalıştıracağım."

Çağan bey bana gülerek bakarken ona tebessüm ettim.

"Set sıralarında oyuncu koçlarımız size yardımcı olacak ama partner olduğunuz için Çağanında seni çalıştırması seni iyi etkileyecektir Tuana. Size senaryoyu bir saat içinde verirler."

"Şimdilik işimiz yok yani." diye sordu Çağan bey Bora beye.

"Aynen yok."

"İyi o zaman biz gidelim ve Tuanayla çalışmalara başlayalım."

Thinking About You |Ç.THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin