Bölüm-16:"Zeynep?"

729 46 32
                                    

Tuana'nın anlatımıyla ;
Çağan'ın evinden döndüğüm sırada akşam olmuştu odama geçip üstüme rahat bir şeyler giydim ve mutfağa geçtim kendime soslu makarnamı yapıp salona geçtim ve televizyon izlerken yedim.

Tabak ve çatalımı mutfağa götürüp bulaşık makinesine koyarken masadaki telefonum çalmaya başladı, bilmediğim bir numaraydı. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

"Alo?" Dedim sorar bir ses tonuyla.

"Tuana benim Zeynep." Dedi bir yerlerden hatırladığım ses.

"Zeynep?" Dedim bu Zeynep benden önce başrolü oynayan Zeynepti.

"Evet benim tanıdın değil mi?"

"Tanıdım da ne oldu bir sıkıntı mı var? Çünkü en son beni gördüğünde benden pek hoşlanmıyordun." Dedim tekdüze bir sesle.

"Evet hoşlanmıyordum.. hatta seni kıskanmıştım benim yerime başrol olduğun zaman. Tuana ben çok zor durumdayım... ve gidecek hiçbir yerim yok, arayacak kimsemde yok, son çare olarak seni aradım n'olur bana yardım et." Dedi Zeynep. Gidecek bir yeri yoktu ve benden yardım istiyordu.

Bu duyguyu en iyi ben bilirim... ne yapacağım onu buraya mı davet edeceğim onunla neredeyse hiç muhatap olmamışken. Ama gidecek yeri yokmuş en azından birkaç gün kalmasında bir sıkıntı yok diyerek onu buraya çağırdım.

"Zeynep... bende kalabilirsin, kendine bir yer bulana kadar kalabilirsin bende." Dedim.

"Çok teşekkür ederim Tuana gerçekten." Dedi. Sevindiği sesinden belliydi.

"Ne demek rica ederim. Ben sana konum atayım gelirsin."

"Tamam. Çok teşekkürler." Dedi. Telefonu kapattım ve salona geri döndüm.

Acaba iyi mi yaptım ya, davet etmemem mi gerekiyordu kafam çok karıştı. Kız beni kıskanıyordu ya of, çağırmasa mıydım? Olan oldu artık konumda attım geliyordur. Hem belki gerçekten yardıma ihtiyacı vardır.

Yerimden kalkıp misafir odasına gittim ve Zeynepe odayı hazırladım. Yaklaşık 1 saat sonra kapım çaldı. Gelen Zeynep'ti misafir perverliğimi yaparak konuşturdum onu, ayıp olmasın dimi.

"Hoşgeldin Zeynep." Dedim.

"Hoşbuldum Tuana, gerçekten çok teşekkür ederim, bana çok yardımcı oldun." Dedi valizlerini içeri taşırken.

"Yok sorun değil." Dedim mesafeyi koruyarak. Salondaki koltuklardan birine oturduk.

"Zeynep, bir sorun mu var? Neden kalacak yerin yok?" Dedim.

"Kaldığım ev kiranın bütçesini yükseltti benimde o kadar para miktarım yok, malum işsizim şu an. Ailem şehir dışında, ben diziden ayrıldıktan sonra pek arkadaşımda kalmadı, aklıma bir tek sen geldin." Dedi durumu açıklayarak.

"Anladım.." Konuşacak pek fazla bir şeyimiz yoktu. Kız resmen iş konusunda bana laf atıyordu 'molom oşsozom şo on' salak.

"Ben odanı hazırladım Zeynep, uyumak istersen."

"Olur." Dedi. Ben önden o da arkadan iki valizini de sürükleyerek odaya geldi.

"Duş almak istersen banyo şu tarafta." Dedim ona banyonun yerini göstererek.

"Tamam, çok teşekkür ederim." Dedi. Odasından çıkıp kendi odama geldim yatağıma girip uyumaya çalıştım yarın set vardı ve oldukça yorucu geçiyordu.

***

Zeynep ile kahvaltı yaparken pek konuşmuyorduk, aramızdaki bu sessizliği o bozdu.

"Tuana... bende seninle sete gelsem." Dedi bana. Ne alaka şimdi anlamadım.

"Neden?" Diye sordum.

"Çalışanlarla aram kötüydü, kendimi affettirmek istiyorum." Dedi. İnanmalı mıyım? Bilmiyorum ama benim evimde tek kalmasından iyidir kız neyin nesi bilmiyorum en azından sette gözümün önünde olur.

"Olur, gel tabii." Dedim. Kahvaltı bittikten sonra evden çıkıp sete geldik.

Çağan'ın yanına gittim.

"Aşkım ben geldim." Dedim Çağana doğru arkasını dönüp bana baktı.

"Hoşgeldin aşkım." Dedi ve belimden tutarak beni kendine çekti ve sarıldık. Daha sonra kendimi geri çektiğimde bakışları Zeynep'in üstünde gezindi.

"Zeynep? Sen ne yapıyorsun burada." Dedi soğuk bir sesle.

"Kendimi affettirmeye geldim. Hem ben Tuana'da kalıyorum." Dedi. Anında Çağan bana baktı ben ona söylemediğim için başımı eğdim.

"Öyle mi?" Dedi bana baktığını hissediyordum. Başımı kaldırdım ve ona baktım bu duruma pekte sevinmiş görünmüyordu.

"Güzelim biz seninle konuşalım mı biraz." Dedi.

"Hı hı." Dedim ve peşinden gittim. Tenha bir yere geldiğimizde kimsenin olamadığını kontrol edip konuştu.

"Ya kızım sen beni deli mi edeceksin neden bana söylemiyorsun?"

"Çağan daha dün akşam geldi ve yardıma ihtiyacı vardı bende geri çeviremedim."

"Zeynep sandığın kadar iyi biri değil.." Dedi.

"Biliyorum..."

"Kızım madem biliyorsun neden evine aldın!?"

"Ya yardıma ihtiyacı vardı diyorum neden anlamak istemiyorsun?"

"Tamam anlıyorum... gereksiz bir kız yüzünden kavga etmeyelim."

Üstelemeden başımla onayladım set birazdan başlayacağı için kara anlara gittik. Zeynep setten birileriyle konuşuyordu ya da konuşmaya çalışıyordu mu desem. Hali aşırı komik gözüküyordü.

***

Sahnelerin çoğu çekilmişti ve çok yorulmuştum. Saate baktığımda saatin 17.34 olduğunu gördüm, gerçekten bu kadar hızlı mı geçmişti zaman?

Karavandan indiğim sırada gözüm Çağanı aradı, ortalıkta gözükmüyordu belki karavanındadır diye onun karavanına gittim, kapıyı birkaç kez tıklattım ama ses gelmedi.

"Çağan, çağan?" Ses yoktu, karavanın kapısını açıp karavana girdim ama ordada yoktu.

Karavandan çıktım gözüm Zeynep'i aradı o da yoktu, kim bilir neredeydi.

Sahnenin çekildiği eve girdim ve oradaki odalarda Çağanı aradım. En son bir oda kalmıştı kapıyı açtım ve sağıma baktım. Kalbimin hızla atması, nefes alış verişlerimin hızlanması ve gözlerimin dolması... hepsi sadece gördüğüm şeyle olmuştu.

Boğazımda bir yumru oluşmuştu, konuşanıyordum, ağzımdan tek çıkan şey onun ismiydi.

______________________________

|Thinking About You 16.Bölümün Sonu.|

Selamm

Nasılsınızz??

Bölüm nasıldı??

Sizce zeynep ne iş? İyi biri mi kötü mü?

Tuana son anda ne gördü?

Bu arada yeni bir kitaba başladım telefonun bende |çt hesabımdan okuyabilirsiniz.

Bölümü sevdiyseniz oy verip yorum yapmayı unutmayın!

Sizleri seviyorum, hoşçakalınn. 🦋☘️

-eylül






Thinking About You |Ç.THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin