Çağan'ın anlatımıyla;
Bir anda şampanya şişesinin Tuana'nın üzerine patlamasıyla bir Yağıza bir de Tuana'nın ıslak üstüne baktım."Aferin gerizekalı ben sana dedim patlayacak diye."
Dedim Tuana'nın yanına gelerek.
"Aşkım iyi misin?"
"Ya ben iyiyim de her tarafım mahvoldu."
"Gel ben seni odaya çıkartıyım."
O sırada Yağız yanımıza geldi.
"Yenge valla bilerek yapmadım özür dilerim."
"Tamam Yağız sorun değil."
Tuana'yı üst kattaki bir odaya çıkardım ve onu yatağın üzerine oturttum. Dolabı açıp içindeki kıyafetlerden bir tane siyah bralet ve altına kot pantolon çıkarıp Tuana'ya uzattım.
"Merak etme temiz, hiç kimse kullanmamış."
"Teşekkür ederim." Deyip elimdekileri aldı.
"Çıkmayacak mısın?" Ben afallamış bir şekilde ona bakıyordum.
"Ha pardon ben çıkayım."
Odadan çıkıp aşağı indim tam Yağız ve Leya'nın yanına gidecektim ki masada yan yana oturmuş resmen flörtleşiyorlardı. Ellerindeki şampanyalarla ve buraya kadar gelen gülüşme sesleriyle flörtleştiklerini rahatça anlayabiliyordum. Daha fazla orada kalmayıp Tuana'nın yanına gittim. Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde giyinmişti. Bana doğru gelip konuştu.
"Ne oldu?"
"Ben daha fazla aşağıda duramadım."
Dedim gözlerim yavaşça braletinden taşan dolgun göğüslerine kayarken.
"Neden?" Dedi haklı olarak.
Elimi boynumun arkasına götürüp kaşıdığımda cevap verdim.
"Yağız ve Leya... aşağıda şey.. flörtleşiyorlardı."
"Ne?" Dedi bana şaşkın gözlerle bakarken.
"Ciddiyim basbaya flörtleştiklerini gördüm."
"Vay be Leya'ya bak sen."
Onu belinden sıkıca kavrayıp kendime çektim.
"Bence biz onları bırakıp kendimize odaklanalım, hmm ne dersin?" Dedim kısık ve boğuk bir ses tonuyla.
"Olur." Dedi cilveli bir ses tonuyla.
"Bekle beni geliyorum." Dedim ve belini bırakıp odadan çıktım.
Mutfağa geçip Yağızın Tuana'nın üzerinde patlattığı şampanya şişesinden ben ve Tuana'ya birer bardak doldurup yukarı çıktım. Tuana odanın balkonundaydı bende yanına geldim ve bardakları sehpaya koydum. Bardaklarda birini eline alıp bir yudum aldığında bende kendi bardağımdan birkaç yudum aldım.
O anda aklıma gelen şeyle Tuana'yı tek elinden tutup konuştum.
"Çağan ne oluyor?" Dedi bana soran gözlerle bakarak.
"Hadi gidiyoruz." Dedim onu elinden tutup yürüterek.
"Çağan nereye?"
"Gidince görürsün." Dedim ve evden sessizce çıktık.
Evin arka tarafında kalan garaja girdik Tuana elimi bırakıp garajın içindeki arabalara bakarken bende arka taraftaki motosikletimin yanına gittim. Tuana'nın beni izlediğini fark edince konuştum.
"Sor hadi." Dedim bir şey söylemek istediğini anlayıp gülerek.
"Sen kullanıyor muydun?" Diye sordu heyecanla ve gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thinking About You |Ç.T
Romance"Çok güzelsin... Herşeyden, herkesten güzel..." "Seni ilk gördüğümde fark edememişim, ne kadar salakmışım." Okulunu yeni bitirmiş sıradan bir kız ve yıldızı parlayan yakışıklı oyuncu. Birlikte güzel anılar biriktirirken bir anda herşey alt üst olu...