Çağan'ın anlatımıyla;
Dizimizin ikinci bölümünü de çekmiştik ve Tuana'yla eve geleli yarım saat olmuştu.Sabah Yağızla konuşup Tuana'ya bugün çıkma teklifi edeceğimi anlatmıştım çok sevinmişti ve bana yardım edebileceğini söylemişti bende fırsattan istifade herşeyi ona kilitledim. İşte gerçek dostluk.
Herşeyin hazır olduğunun haberini Yağız'dan alınca elimdeki elbise kutusuyla Tuana'nın odasına çıkıp kapıyı tıklattım.
"Tuana."
"Çağan gel." Dedi ve odasına girdim.
"Tuana bana hiç soru sorma ve dediklerimi yap."
Kutuyu eline tutuşturup konuşmaya başladım .
"Sen bu kutunun içindeki elbiseyi giyiniyorsun, hazır olduğunda yanıma geliyorsun ve seninle çok güzel bir yere gidiyoruz. Anlaştık mı?"
"Çağan tamam da." Dedi yüzünde beliren gülümsemeyle .
"Soru almıyorum demiştim." Odasından çıkıp kendi odama girdim.
Dolabını açıp kendime beyaz düz bir gömlek ve kahverenginin açık tonlarında bir kot pantolon çıkarıp giyindim.
Gömleğimin iki kolunu da aynanın karşısında katladığımda hazırdım. Parfümümü sıkıp güneş gözlüğümü de takınca artık hazırdım.
Salona indiğimde Tuana'nın daha hazır olmadığını düşünüp koltuğa oturup telefonumla oyalanmaya başladım.
Tuana'nın anlatımıyla;
Odamda kulaklığımı takmış şarkı dinlerken birden kapımın açılmasıyla kulaklıklarımı çıkardım. Gelen çağandı elime bir kutu tutturduğunda içindeki elbiseyi giymemi ve soru sormamamı istemişti şaşkın ve birazda meraklı gözlerle onu dinlerken söyleyecekleri bittiğinde odadan çıktı.Elime verdiği kutuyu açtığımda içinden çok güzel, beyaz ,diz üstü bir elbise gördüm hemen elime aldım ve elbiseye hayran olmuş gözlerle baktım gerçekten güzel bir elbiseydi.
Üzerimdekileri çıkarıp elbiseyi giyindim ve aynanın karşısına geçtim gerçekten çok yakışmıştı. Makyaj masama geçip saçlarımı hafif dalgalandırdım. Kendime sade bir makyaj yaptığım da neredeyse hazırdım.
Kulağıma inci küpelerimi de taktığımda hazırdım kendime son bir kez aynadan baktım ve beyaz kol çantamı alıp odadan çıktım.
Merdivenlerden inerken Çağan topuklumun sesini duyup başını telefondan kaldırdı ve klasik erkek ıslığını çalıp ayaklandı.
"Nasıl olmuşum?" Diye sordum Çağana .
"Mükemmel. Çok güzel olmuşsun Tuana, çok yakışmış."
Dedi beni baştan aşağı süzerek.
"Teşekkür ederim. Sende çok şıksın."
"E gidelim o zaman?" Dedi tek elini bana uzatarak.
"Olur." Elini tutup evden çıktık arabanın kapısını bana açtığında ona gülümseyip arabanın koltuğuna oturdum.
Çağan arabayı sürmeye başladığında merakımdan ona sorular sormaya başlamıştım.
"Nasıl bir yere gidiyoruz Çağan?"
"Çok güzel bir yere."
"En azından bir ip ucu versen." Diye sordum sesimin masum çıkmasını sağlayarak .
"Olmaz." Dedi tekdüze bir sesle.
"Of tamam." Dedim ve pencereden dışarıyı izlemeye başladım.
Bacağımın üzerinde olan elimin üstüne Çağan elini koyunca bir ona bir de ellerimize baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thinking About You |Ç.T
Romance"Çok güzelsin... Herşeyden, herkesten güzel..." "Seni ilk gördüğümde fark edememişim, ne kadar salakmışım." Okulunu yeni bitirmiş sıradan bir kız ve yıldızı parlayan yakışıklı oyuncu. Birlikte güzel anılar biriktirirken bir anda herşey alt üst olu...