Bölüm-9:"İnanmıyorum Sana.."

931 57 2
                                    

Tuana'nın anlatımıyla;
Leya eve gelince beni aramıştı bugün yaptığı sürpriz hakkında konuşuyorduk.

"Aşkım çok güzel bir sürprizdi teşekkür ederim."

"Ne demek aşkım her zaman."

Leyayla sıkılana kadar konuştuğumuzda sonunda telefonu kapattım.
Aşağı indiğimde Çağan ayakta volta atıyordu.

"Çağan, iyi misin?"

"İyiyim Tuana çok iyiyim!" Dedi sesini yükseltip bana doğru bağırarak.

"Neden bağırdın bana?"

"Bağırmadım!" Demişti ama hala bağırdığının farkında değil galiba.

"Çağan hâlâ bağırıyorsun farkında mısın? Bir şey mi oldu?"

"Yok, yok bir şey ben sadece gerginim biraz."

"Peki tamam. Aç mısın?"

"Hayır ben Yağızla yedim." Bende Leya ve Ardayla yediğim için çok üstelemedim ama Çağanda bir şey vardı.

Bu Çağan ve fotoğraf çekimindeki Çağan aynı kişi olamazdı Çağan bana hayatta bağırmazdı.

Çağanın yanına oturduğumda onunla konuştum.

"Çağan bir sorun mu var?"

"Sence var mı Tuana?" Hiçbir şey anlatmamıştım.

"Anlamadım."

"Tuana bak bana anlatmak istediğin, söylemek istediğin bir şey var mı?" Bu tavrını hiç anlayamamıştım ne oldu ki bir anda?

Sorusunu düşündüm ve ona cevap verdim.

"Hayır yok. Bir şey mi söylemem gerekiyor?"

"Evet söylemen gerekiyor!" Dedi kendini tutamayıp bağırarak bu her halinden anlaşılıyordu.

Çağan ayağa kalktığı sırada bende ayağa kalktım ve karşısına geçtim.

"Çağan ne oluyor? Lütfen cevap ver, geldiğimden beri bi garipsin. Sana ne olduğunu soruyorum bana bağırıyorsun. İstemeden bir şey mi yaptım?"

"Evet yaptın Tuana ben sana güvenmiştim. Benden bir şey saklamazsın diye düşünmüştüm ama maalesef yanılmışım."

Çağana anlamsız gözlerle baktığımda hâlâ ne olduğunu, ne yaptığımı anlamaya çalışıyordum ama her şeyi bir bir aklımdan geçirince hiçbir şey yapmadığımın cevabına varıyordum.

"Çağan lütfen bana ne yaptığımı açık açık söyler misin?" Dedim onun aksine daha sakin bir tavırla.

"Hâlâ ne yaptığını soruyorsun ya Tuana pes!" Artık bende sinirlenmeye başlamıştım.

"Çağan söyle artık!" Dedim ona bu defa ben bağırarak.

"Peki madem çok istiyorsun. Bir sevgilin olduğunu, benden gizlediğini ve gizli gizli buluştuğunu söylesem."

Ona inanmayan gözlerle baktım.

"Şaka mı yapıyorsun?" Dedim ciddiyetle.

"Hayır. Herşeyi gözlerimle gördüm. Ona nasıl sarıldığını, telefon konuşmalarında 'aşkım' diye hitap ettiğini hepsini duydum Tuana!"

Bu o değildi, bu benim tanıdığım Çağan değildi ve olamazdı. O beni dinlemeden yargılamazdı... Ya da ben öyle sanıyordum.

"Çağan... İnanmıyorum sana..." Dedim dolmaya başlayan gözlerimle.

Thinking About You |Ç.THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin