-3 hafta sonra.-
Tuana'nın anlatımıyla ;
Güne yine mide bulantısı ile başlamıştım, yataktan hızla kalkıp lavaboua gittim ve klozete doğru eğilip kustum, sifonu çekip elimi, ağzımı yıkadım ve geri odama gittim.Tam dolabımı açmış kıyafet seçecekken başımın dönmesi ile dolabın kulpundan destek alıp yatağıma oturdum. Tam 2 haftadır bunları yaşıyordum ve artık canımı sıkmaya başlamıştı.
Birkaç dakika yatakta oturup başımın dönmesinin geçmesini bekledim, en sonunda geçince kıyafetlerimi giyindim ve saçlarımı yaptım, şu an hiç makyajla uğraşacak halim yoktu, zaten sete gidiyorum.
Çağan'ın beni almasını bekledim, birkaç dakika sonra gelince evden çıkıp arabasına bindim. Sete geldiğimde hemen karavanıma geçtim.
Sahne için üstümü değiştirecekken tekrar gelen baş dönmesiyle yerime oturdum ama baş dönmem bir türlü geçmeyince giyinemedim.
Birkaç dakika sonra karavanın kapısı tıklanıp açıldı, gelen Çağan'dı.
"E güzelim sen giyinmemişsin." Yanıma gelip oturduğunda kokladığım parfüm kokusuyla yüzümü ekşittim, yine midem bulanmıştı.
"Bebeğim ne oldu? Hiç iyi gözükmüyorsun."
"Efe.. başım çok dönüyor ve midem bulanıyor." Telaşlı bir yüz ifadesiyle bana baktı.
"Nasıl ya? Hastaneye gidelim mi, belki önemli bir şeydir."
"Bilmiyorum, boşver geçer birazdan, zaten şimdi sahnemiz var."
"Güzelim sahne senden daha mı önemli? Gidelim işte hastaneye inat etme."
"Hayır, istemiyorum boşver." İstemeye istemeye kabul etti Çağan, karavandan çıktı bende zorla giyindim.
Sahneyi çekmeye geldiğimizde başım yeniden dönemeye başladı, zar zor replikleri söylüyordum ama kendimi hiç iyi hissetmiyordum, en sonunda gözümün karardı daha sonrasını hatırlamıyorum.
***
Gözlerimi açtığımda bol ışıktan gözlerim kamaştı sağıma soluma baktığımda buranın hastane odasının olduğunu fark ettim.
"Güzelim iyi misin? Ağrın, bir şeyin var mı?"
"Hayır... ne oldu bana?"
"Bak sana anlatıcam ama sakin ol tamam mı?" Kesin kötü bir şeyim vardı da böyle konuşuyor.
"Efe söyle neyim var?"
"Tuana sen... hamilesin..." Çağan'ın söylediği şeyle sadece ona bakakaldım, ne cevap vereceğimi, ne yapacağımı bilmiyordum.
"N-nasıl yani?"
"Hamilesin Tuana, o gece olmuş galiba..." Benim bebeğim mi olacaktı? Bakışlarımı Çağan'dan ayırdım ve karnıma baktım, biz daha evli bile değildik ama olan olmuştu...
"Olamaz... Efe biz evli bile değiliz ne olacak?"
"Bilmiyorum, istersen sonra konuşuruz. Evine bırakayım seni."
"Olur, başka kimsenin haberi yok değil mi?"
"Hayır yok, sadece biz..."
Çağan'ın yardımıyla hastaneden çıktık ve benim evime geldik, beni koltuğa oturttu.
"Bir şey ister misin? İstersen söyle bana hemen."
"Yok, hiçbir şey istemiyorum. Efe biz ne yapacağız, nasıl devam edeceğim diziye?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thinking About You |Ç.T
Romance"Çok güzelsin... Herşeyden, herkesten güzel..." "Seni ilk gördüğümde fark edememişim, ne kadar salakmışım." Okulunu yeni bitirmiş sıradan bir kız ve yıldızı parlayan yakışıklı oyuncu. Birlikte güzel anılar biriktirirken bir anda herşey alt üst olu...