Bölüm-8:"Takip"

1K 67 25
                                    

Çağanın anlatımıyla;
Penceremden gözlerime gelen güneş ışığıyla uyanmıştım gözlerimi ovdum ve yanıma baktım komodinimin üzerindeki notu elime alarak neredeyse 50. defa okudum istemsizce yüzümde oluşan gülümseme herşeyi belli ediyordu sanki? O zaman sizinle dün geceye bakalım.

-Dün gece-

Gözlerimi ovup uyandığımda saate baktım 20.18 di komodinin üstünde bir tepsi yemek ve not vardı anlamsızca nota ve yemeğe baktım, notu elime aldım ve okumaya başladım.

Yemek hazırlamıştım seni çağırmaya gelince uyuduğunu gördüm ve tabağı yanına bıraktım. Afiyet olsun :)

-Tuana

Tuana yemek yapıp odama getirmiş, yüzümde oluşan gülümsemeyi bozamıyordum tepsiyi elime aldım ve yemeği yedim, onu düşünerek...

Notu elime alıp okudum, bir kez daha, bir kez daha gülümsemem her okuduğumda büyüyordu. Beni düşünüp bana yemek getirmişti bu rüya değildi gerçekti..

Notu dudaklarıma getirerek öptüm sonuçta onunda eli değmişti dolaylı yoldan elini mi öpmüş oluyordum? Of Çağan saçmalama ergen misin nesin.

Ya da aşık mısın? Evet aşığım.

Notu baş ucuma koydum ve onu düşünerek uykuya daldım.

-Sabah-
Notu komodinimin çekmecesine koydum ve duşa girdim ılık bir duştan sonra giyinip aşağı indim. Ben ve Tuanaya kahvaltı hazırladım ve onu çağırmak için odasına çıktım.

Odasının kapısı açık olduğundan onu görebiliyordum aynanın karşısında küpesini takmaya çalışıyordu yine her Tuana aklıma geldiğinde ve onu gördüğümde yüzümde oluşan gülümsemeye artık şaşırmıyordum.

"Ne sırıtıp duruyorsun orda."

Dedi Tuana tam olarak ondan beklediğim bir tavırla. Odasına girdim ve yanına yaklaştım takmaya çalıştığı küpesini elinden aldım ve kulağına doğru götürdüm.

"Seni kahvaltıya çağırmaya gelmiştim öyle tatlı tatlı küpeni takmaya çalıştığını gördüğümde bölmek istemedim."

Dedim ona yaklaşarak ve küpesini takarak. Nefesi hızlanmıştı ve heyecanlanmıştı herşeyinden belli oluyordu.

Küpesini taktığım anda bana baktı ve gülümsedi. Ona karşılık olarak güldüm ve kulağına yaklaştım, sessizce:

"Yemek için teşekkür ederim, çok güzel olmuştu, ellerine sağlık."

Gülümsedi ve cevap vermeden odadan çıktı peşinden giderek mutfağa geçtik.

Tuana'nın anlatımıyla;
Odamda küpemi takmaya çalışıyordum ve takamadığım için içten içe sinirlenmeye başlamıştım artık. Daha sonra aynadan Çağanın yansımasını görünce istemsizce güldüm kapıya yaslanmış gülerek beni izliyordu. E bende de kalp var be adam.

[yukarıdaki konuşma.]

Yanıma yaklaşarak elimden küpemi aldı ve kulağıma taktı. Kalbim yine hızlanmaya başlamıştı nefes alış verişimde öyle her seferinde beni bu denli heyecanlandırmayı nasıl başarıyordu anlamıyorum.

Sonra bana daha da yaklaşarak konuştu ve dünkü yemek için teşekkür etti göz göze geldiğimizde kalbim yerinden çıkacakmışçasına atarken ona utancımdan gülümseyip odadan çıktım ve mutfağa girdim.

Thinking About You |Ç.THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin