Tuana'nın anlatımıyla;
Kendi yatağımda oturmuş bütün olanları Leya'ya anlatırken o kadar mutlu ve heyecanlıydım ki başka hiçbir şey umrumda değildi.Leya ile konuşmamız bitince telefonu kapattım ve bugün akşam olacak lansman için Çağanla beraber kıyafet bakmaya gidecektik onun için hazırlandım ve Çağanın odasına gittim.
Telefonla konuşuyordu bitirmesini bekledim, konuşması bitince yanına yaklaştım.
"Çağan ben hazırım çıkalım istersen."
"Olur hayatım çıkalım."
Ben tam odasından çıkacakken beni belimden tutup kendine çevirdi ve boynumdan öptü yine kalbim hızla atıyordu artık buna şaşırmıyordum.
"Şimdi çıkabiliriz."
Ona gülümsedim ve evden çıkıp AVM'ye geldik birsürü mağazaya girmiştim ama hiçbir şey beğenmemiştim.
Başka bir mağazaya geçtik ordada bana göre elbise bakınıyorduk.
"Aşkım bu güzel bunu da dene."
Dedi Çağan elime yeşil, uzun ve biraz yırtmacı olan bir elbise vererek. Verdiği elbiseyi de alıp kabine girdim ve elbiseyi denedim .
Aynada kendime baktığımda çok beğenmiştim tamda üstüme uymuştu kabinden çıkıp Çağana gösterdim.
"Çağan nasıl olmuş?"
Yukarıdan aşağıya beni süzdü ve cevabını verdi.
"Çok güzel olmuş aşkım çok yakışmış kesinlikle bu." Dedi Çağan.
Aynaya tekrar dönüp üzerime baktım .
"Bencede bu, bende çok sevdim."
Elbiseyi alıp mağazadan çıktık. Çağan için bir şeyler bakacaktık şimdi bir mağazaya girdik. Birkaç bir şey denedikten sonra beyaz bir gömlek ve siyah bir pantolon aldığında eve döndük.
Saat 17.15 ti ve lansman 18.00 da başlıyordu eve girdiğimizde odalarımıza çıkıp giyindik.
Aldığım elbiseyi giyindim ve altına yüksek topuklularımı giydiğimde neredeyse hazırdım. Saçlarımı düzleştirip makyajımı da yaptıktan sonra hazırdım.
Çağan'ın odasına girip hazır mı diye soracakken daha gömleğini giymediğini gördüm karın kaslarına öylece bakarken buldum kendimi o da fırsattan istifade beni hızlıca odasına çekip kollarının arasında sıkıştırdı beni.
"Çok beğendin galiba." O an o kadar yakındık ki kalbim yerinden çıkacaktı.
"Çok..."
"Elbise çok yakışmış."
"Teşekkür ederim. Sende çok yakışıklısın diyeceğimde daha giyinmemişsin ne yapıyorsun o kadar zaman oldu."
Dedim kollarının arasından çıkarak.
"Oyalandım biraz sanırım." Yatağının üzerinde duran gömleği elime aldım.
"Biraz mı?" Dedim ve ona gömleğini giydirmeye başladım . Düğmelerini teker teker iliklerken bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
"Oldu artık gidebiliriz Çağan."
"Teşekkür ederim bebeğim zahmet oldu." Dedi bana gülerek.
Odasından çıkarken konuştum.
"Ne demek hayatım her zaman." Dedim gülerek.
"Bu sözünü unutturmam ama sana." Dedi peşimden gelerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thinking About You |Ç.T
Romance"Çok güzelsin... Herşeyden, herkesten güzel..." "Seni ilk gördüğümde fark edememişim, ne kadar salakmışım." Okulunu yeni bitirmiş sıradan bir kız ve yıldızı parlayan yakışıklı oyuncu. Birlikte güzel anılar biriktirirken bir anda herşey alt üst olu...